اجرای ایده های خلاقانه و جالب با شاسی عکس

حتی مدرن‌ترین آپارتمان‌ با انواع مصالح و امکانات بروز، اگر خالی باشد «خانه» نمی‌شود. البته منظورمان وجود یخچال و مبل نیست! یخچال شما هیچ جوره نمی‌تواند بیانگر حس و حال شما باشد! این خاطره‌ها هستند که روایت می‌کنند این خانه برای چه کسی است. در سال‌های اخیر ایده‌ی شخصی‌سازی دکوراسیون در منازل کاملا رایج شده است. یکی از قشنگ‌ترین دکورها برای روح و گرما بخشیدن به فضای خانه، استفاده از شاسی عکس است. به همین خاطر مقاله امروز را به آشنایی با انواع شاسی اختصاص دادیم تا بهترینِ آن را برای خانه گرمتان انتخاب کنید. برای بررسی مدل‌های جذاب شاسی در دکوراسیون و ایده‌های آن با ما همراه باشید.

مگر شاسی عکس هم انواع دارد؟!

همین اول بگوئیم اگر فکر می‌کنید شاسی فقط تخته‌ای است که عکس روی آن چاپ می‌شود سخت در اشتباهید! ما در عکس پرینت برای سلیقه‌ها و فضاهای مختلف، انواع شاسی عکس را طراحی کرده‌ایم که به بهترین شکل نمایش دهنده خاطرات شما باشند. آماده‌اید با این مدل‌های هیجان‌انگیز آشنا شوید؟

۱. شاسی چند تکه

ما که بین محصولاتمان فرق نمی‌گذاریم ولی راستش را بخواهید محبوب‌ترین شاسی خودمان هم همین مدل چند تکه است! در شاسی عکس چند تکه یا پازلی، فقط یک عکس چاپ می‌شود. اما نکته اینجاست که این عکس‌ از چند قسمت برش می‌خورد و به شکل چند تکه شاسیِ جداگانه نصب می‌شود. در واقع به جای یک عکس معمولی روی یک تخته، شما یک مجموعه جذاب و خلاقانه از بهترین عکس‌تان دارید. اگر ترجیح می‌دهید به‌جای چندین عکس، یک خاطره‌ای که برایتان خاص و ویژه است را در دکور استفاده کنید، شاسی چند تکه انتخاب مناسبی برای شماست. مطمئن باشید که این شاسی مانند یک اثر هنری زیبا روی دیوار شما می‌درخشد.

برای نصب شاسی عکس چند تکه دقت کنید که فاصله بین تکه‌ها را متعادل درنظر بگیرید. اگر تکه‌ها با فاصله زیاد نصب شود در نگاه اول تصور عکس کامل، دشوار می‌شود و عکستان جلوه خوبی نخواهد داشت. در تکه‌های خیلی نزدیک هم، در واقع شاسی مانند همان مدل یک‌تکه به نظر می‌آید و قشنگی حالت پازلی آن از بین می‌رود.

شاسی چند تکه

۲. شاسی عکس کلاژ

اگر مدل شاسی چند تکه را برعکس کنیم به شاسی کلاژ میرسیم! یعنی: «به جای اینکه یک عکس شما روی چند تکه شاسی چاپ شود، چندین عکس روی یک شاسی طراحی می‌شود». اگر به عکاسی علاقه دارید یا گالری موبایلتان پر از خاطرات شده، ایده شاسی عکس کلاژ بهترین انتخاب برای شماست. برای طراحی، کافی است تعدادی عکس (از ۲ تا ۶۴) را آپلود کنید، آنها را در کنار هم بچینید، چیدمان و ابعاد موردنظرتان را انتخاب کنید و شاسی عکس خاطره انگیزتان را تحویل بگیرید.

اگر به جمع‌آوری کلکسیون علاقه دارید، یک ایده جالب برای شاسی کلاژ، چیدمان موضوعی است. برای اینکار باید یک سوژه با موضوع مشخص مثل سفر، خانواده، عکسهای کودک، طبیعت، سیاه سفید و… را انتخاب کنید. حالا کافی است سراغ خاطرات موبایل و کامپیوترتان بروید و تمام عکسهایی که از آن موضوع دارید را در یک شاسی ماندگار کنید. حالا می‌توانید از یک دکور خلاقانه و منحصر‌به‌فرد که تمام عکس‌هایش را خودتان گرفته‌اید لذت ببرید.

شاسی عکس پازلی یا کلاژ

۳. شاسی عکس طرحدار

با شاسی‌های فانتزی و طرحدار عکس پرینت آشنا هستید؟ اگر سادگی شاسی‌ها را دوست ندارید می‌توانید عکس‌هایتان را روی مدل‌های طرحدار سفارش دهید. این شاسی‌ها به دلیل رنگ و خلاقیتی که دارند بهترین انتخاب برای فضاهای غیررسمی مثل اتاق خواب هستند.

شاسی‌های طرحدار با انواع قالب و حال و هوا قابل سفارش هستند. اگر قصد چاپ عکس‌های عاشقانه‌تان را دارید شاسی رمانتیک و پولاروید را انتخاب کنید. برای عکس‌های خانوادگی شاسی «خانواده من» و «آفتابگردان» مناسب هستند و برای شاسی عکس کودک، «مدل‌های کارتونی نوزاد فرشته»، «پاندای کونگ فو کار»، «پرنده‌های خشمگین» و «یادگار تولد» زیباترین جلوه را دارند.

شاسی عکس طرحدار

۴. شاسی عکس کوچک

اگر عکستان را به جای قرار دادن در آلبوم، روی شاسی‌های کوچک چاپ کنید می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! در واقع با اینکار هم عکستان را ماندگار می‌کنید و هم یک دکور زیبا برای دیوار خانه می‌سازید. شاسی‌های کوچک درست مانند عکس‌های چاپ شده، از سایز ۱۵×۱۰ آغاز می‌شوند و تا سایز ۳۰×۲۰ ادامه دارند.
شاسی عکس کوچک بهترین ایده برای نصب خاطرات خانوادگی روی دیوار خانه است. کافی است تعدادی خاطره‌ از سفرها، جشن‌ها، عکس‌های دست‌جمعی، پرتره اعضای خانواده و… انتخاب کنید و آنها را با یک چیدمان جذاب روی دیوار نصب کنید.

چیدمان شاسی عکس کوچک

۵. شاسی عکس مربع

قبول دارید ترکیب‌بندی برش مربع همیشه چشم‌نواز است؟ شاسی عکس مربعی در ابعاد ۳۰×۳۰ و ۴۵×۴۵ از دیگر شاسی‌های محبوب و پرطرفدار ماست. اگر به نظم و تعادل در دکور خانه اهمیت می‌دهید از شاسی‌های مربع برای چیدمان شبکه‌ای استفاده کنید. مطمئن باشید تقارن و هماهنگی این مدل، با خاطرات دلنشین‌ شما زیباترین ترکیب را می‌سازد.

انواع شاسی عکس مدل مربع

۶. شاسی عکس بزرگ

گاهی یک خاطره‌ی خاص، ارزش معنوی بالایی برایتان دارد و حس خاصی در شما ایجاد می‌کند. عکس روز عروسی، عکس دونفره پدر و مادرتان، اولین عکس نوزادتان، عکس بهترین تولدتان، خاطره یک موفقیت درسی مثل جشن فارغ‌التحصیلی و… در این صورت می‌توانید از این روز خاص یک شاسی عکس ویژه با ابعاد بزرگ بسازید.

شاسی‌های بزرگ در ابعاد ۶۰×۴۰، ۷۰×۵۰ و ۷۰×۱۰۰ قابل سفارش هستند. شما می‌توانید با اطمینان عکستان را در بالاترین پیکسل و کیفیت روی این مدل چاپ کنید. شاسی‌های بزرگ عکس پرینت با ضمانت ماندگاری ۱۰۰ ساله چاپ و لمینت می‌شوند و به عنوان یک دکور همیشگی از خاطره با ارزش شما محافظت می‌کنند.

انواع شاسی عکس در ابعاد بزرگ

سفارش شاسی عکس؛ آسانتر از همیشه

حالا که با انواع شاسی و ایده‌های آن آشنا شدید احتمالا مناسب‌ترین مدل را برای عکس‌هایتان انتخاب کرده باشید. شما می‌توانید تمام مدل‌ها و ابعاد شاسی عکس را در هر لحظه از شبانه‌روز به صورت آنلاین در عکس پرینت سفارش دهید.

برای این‌کار کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن عکس پرینت شوید، عکسهایتان را آپلود کنید، نوع شاسی را انتخاب کنید و سفارشتان را به صورت آماده درب منزل تحویل بگیرید. در آخر فراموش نکنید که جای خاطرات در مموری و گوشی‌های موبایل نیست! عکس لحظه‌های خوش باید جایی در مقابل چشمان شما باشد تا در هر لحظه خوشبختی‌های ساده زندگی را برایتان زمزمه کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

2 دیدگاه ها

  • ثمره طبیب زاده ۲۵ آذر ۱۳۹۹

    سلام
    روزتون به خیر ، ببخشید من از مشتریهای سابقتون و از ده سال پیش تا به حال هستم. آدرس ایمیلم تغییر کرده و عکسهای آپلود قدیمم و دیگه نمی بینم.
    و اینکه شاسی عکس کلاژ می خوام ولی نمی دونم از کجا باید فعال کنم و عکسهایم را لود کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

    • الهه حسین پور ۲۵ آذر ۱۳۹۹

      سلام دوست عزیز و قدیمی؛
      برای مشاهده عکسایی که قبلا آپلود کردین، باید با همون ایمیلی که عضو عکس پرینت شدین وارد بشین. در بخش ورود، یه گزینه هست به نام: رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ روی این بخش کلیک کنید. اینجا هم با شماره موبایل و هم با ایمیل میتونید رمز جدیدتون رو دریافت کنید.
      برای شاسی عکس کلاژ هم اول شاسی ساده رو با ابعاد دلخواه انتخاب کنید:
      https://axprint.com/lframe
      بعد از انتخاب ابعاد شاسی، صفحه ای که براتون باز میشه یه آیکون هست به نام «چیدمان عکس» اینجا میتونید حالتهای مختلف چیدمان رو انتخاب کنید و بعد عکستون رو روی هر کادر آپلود کنید.
      شاسی خانواده خوشبخت من رو هم میتونید انتخاب کنید که به صورت کلاژ ۸ عکسی هست.
      اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید باهامون تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۰۶۶۰۴۹
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *