چاپ عکس روی مگنت

آشنایی بیشتر با مگنت‌های عکس‌پرینت

مگنت ورقه‌ای مغناطیسی با ضخامت کم است که قابلیت نصب روی سطوح فلزی را دارد. عکس روی مگنت با تکنولوژی چاپ فتوشیمی و کیفیت بسیار مرغوب چاپ می‌شود. مگنت‌های عکس پرینت دارای قالب‌های متنوعی از چیدمان‌های مختلف عکس هستند که در ادامه بیشتر با مگنت‌های عکس‌پرینت آشنا خواهید شد.

ابعاد مختلف در مگنت:

ابعاد متنوع مگنت عکس

چاپ عکس روی مگنت در سایزهای متنوعی امکان‌پذیر است. به‌طور طبیعی هر چقدر میزان کیفیت فایل عکس شما بیشتر باشد. می‌توانید آن را در ابعاد بزرگتری چاپ کنید.

حاشیه اطمینان برای چاپ عکس:

چاپ عکس روی مگنت یخچال

حاشیه اطمینان برای چاپ عکس روی مگنت ۵ میلی‌متر از هر طرف و زمان تولید این محصول حداکثر ۲ روز کاری است.

چیدمان‌ و رنگ‌های پس‌زمینه متنوع:

چاپ عکس روی مگنت

به راحتی می‌توانید چندین عکس انتخاب کنید و با چیدمان‌های جدید و متنوعی آن‌ها را کنار هم قرار بدهید و در یک قاب (به جای چندین قاب) داستان‌های زندگی‌تان را روایت کنید.در کنار انتخاب چیدمان، شما می‌توانید رنگ پس‌زمینه‌های مختلفی را انتخاب کنید و با ترکیب چیدمان‌ها، جذابیت مگنت‌تان را بیشتر کنید.

سفارش آنلاین انواع مگنت اختصاصی

برای سفارش آسان و آنلاین تمام مگنت‌های معرفی شده در مقاله، کافی است وارد سایت عکس پرینت شوید یا اپلیکیشن را نصب کنید. در بخش مگنت‌ها می‌توانید سایز، قالب و طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید و عکس دلخواهتان را برای چاپ روی مگنت آپلود کنید. بعد از ثبت سفارش، مگنت اختصاصی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در واحد تولید عکس پرینت آماده شده و در سراسر ایران به دست شما خواهد رسید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

2 دیدگاه ها

  • الهه ۲۸ آذر ۱۴۰۰

    چهار سال پیش چاپ کردم و کیفیت رنگش عالیه. باز هم سفارش میدم و منتظر تخفیف شب یلدا هستم.

    • پریسا کاکاوند ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

      سلام درخدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *