ایده خلاقانه عیدی

چگونه نوروز امسال در ذهن‌ها ماندگار شویم؟

کارت تبریک اختصاصی عکس‌پرینت چیست؟

هدیه ارزشمندی را تصور کنید که برای تبریک نوروز به یک دوست، اعضای خانواده، همکاران و یا مشتریان‌تان در نظر گرفته‌اید. یک کارت تبریک با طرح‌های زیبا و دوست‌داشتنی در کنار یک عکس دسته‌جمعی یا تکی، عکس اختصاصی سازمان شما، لوگو و نوشته‌های اختصاصی از طرف شما برای کسانی که دوست‌شان دارید و می‌خواهید که برای همیشه در ذهن و یاد آنها بمانید.

عکس‌پرینت سرویس آنلاین طراحی رایگان و سفارش چنین کارت تبریکی را در یک تا هزاران تیراژ برای شما فراهم آورده است. کارت‌های نوروزی که طرح‌های اصلی آنها توسط هنرمندان بزرگ کشور طراحی شده تا هدیه‌ای در شان شما، دوستان و مشتریان شما باشد.

شما به صورت آنلاین، بدون پرداخت هزینه طراحی، آزادی کامل در قرار دادن عکس‌ها، نوشته‌ها و پیام‌های خود در هر کجای کارت تبریک را دارید. عکس‌پرینت با فناوری‌های نوین چاپ و با کیفیت بالا در هر تعدادی آن‌ها را چاپ کرده و هر کجای ایران که باشید برای‌تان ارسال خواهد کرد.

با طراحی و چاپ یک کارت تبریک مخصوص خودتان، هدیه‌ای بدهید که یاد و خاطره شما را برای همیشه در ذهن کسانی که دوست‌شان دارید ماندگار کند.

کارت تبریک را مستقیم به آدرس دوستان‌تان ارسال کنید.

در عکس‌پرینت این امکان را دارید که پس از طراحی و شخصی‌سازی یک کارت تبریک با عکس‌ها و نوشته‌های خودتان با وارد کردن آدرس دوست‌تان، کارت تبریک را مستقیم به خود او ارسال کرده و او را از دریافت چنین هدیه ارزشمندی از پستچی شگفت‌زده کنید.

چرا کارت تبریک اختصاصی را در عکس‌پرینت طراحی و چاپ کنم؟

شما می توانید با استفاده از مجموعه طرح‌های کارت تبریک در عکس پرینت و نوشتن متن اختصاصی و قرار دادن عکس خود یک کارت تبریک اختصاصی با طرحی زیبا از بزرگترین هنرمندان ایرانی برای تبریک نوروز یا هر مناسبت دیگری داشته باشید. همچنین علاوه بر آنکه در عکس پرینت شما امکان سفارش تعداد محدود حتی یک نسخه  از کارت تبریک اختصاصی خود را دارید، در صورتیکه بخواهید برای شرکت و یا سازمان خود از این مجموعه استفاده کنید و تیراژ بالای ۱۵۰ عدد داشته باشید، می‌توانید از تعرفه ویژه عکس‌پرینت برای سفارش‌های عمده استفاده کنید و سال نو را با یک کارت تبریک اختصاصی با آرم شرکت و متن دلخواه‌تان به مشتریان و همکاران‌تان تبریک بگویید.

عکس‌پرینت خصوصیات زیر را برای طراحی و چاپ کارت تبریک اختصاصی ارائه می‌دهد:

  • طراحی آنلاین، آسان و رایگان کارت تبریک در سایت عکس‌پرینت
  • امکان اختصاصی کردن کامل کارت تبریک با لوگو، نوشته‌ها و عکس‌های شما
  • یک هدیه متفاوت مبتنی بر طرح‌های مناسبتی و پیام‌های اختصاصی شما
  • با طرح‌های نوروزی هنرمندان ایرانی: استاد ابراهیمی حقیقی، مریم زندی، زنده روح، فرزاد ادیبی، بهشید مرکزی و… .

چگونه یک کارت تبریک اختصاصی برای نوروز امسال طراحی کنم؟

برای طراحی و چاپ یک کارت تبریک اختصاصی کافی‌ست ابتدا وارد سایت شده و از بین طرح‌های از پیش طراحی شده در عکس‌پرینت یکی را انتخاب کرده و مراحل زیر را طی کنید:

۱- آنلاین طراحی کنید: شما به تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت و یک زمان مناسب است. با دسترسی از هرکجا و هر زمانی می‌توانید طراحی کارت تبریک را با عکس‌ها، نوشته‌ها و مناسبت‌های شخصی خودتان اختصاصی کنید.

۲- آنلاین سفارش دهید: بعد از تکمیل طراحی و اطمینان از آن، کافی‌ست سفارش را تکمیل کنید. کارت تبریک‌های شما با بهترین کیفیت و با فناوری روز چاپ شده و برای تحویل به شما آماده خواهد شد.

۳- هر کجای ایران تحویل بگیرید: حالا منتظر باشید تا کارت‌ها به دست‌تان برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۲۲۰۲۰-۰۲۱ تماس گرفته یا به info@axprint.com ایمیل بزنید. ما آماده کمک به شما هستیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *