ایده چاپ عکسهای اینستاگرام

۵ ایده برای چاپ عکسهای اینستاگرام

این روزها با ورود شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها را محدود به اشتراک‌گذاری در اپلیکیشن‌ها کرده‌ایم. در واقع اینستاگرام تبدیل به آلبوم خاطراتمان شده است. اما همیشه لمس عکس‌های چاپ شده لذت دیگری دارد. 
پس چرا عکسهای اینستاگرام را به خانه‌ نیاوریم؟! با محصولات خلاقانه چاپ عکس، می‌توانید خاطرات را به صورت جذاب و ویژه روایت کنید. در این مقاله با ۵ محصول جدید و دکوراتیو برای چاپ عکس آشنا می‌شویم.

چرا لازم است خاطرات را چاپ کنیم؟

مرور خاطرات خوبی که در زندگی‌ خلق می‌کنیم، شیرین است. بعضی از عکس‌ها را آنقدر دوست داریم که فورا در اینستاگرام با بقیه به اشتراک می‌گذاریم. پس اجازه ندهید خاطراتی که انقدر دوستشان دارید فراموش بشوند. با چاپ عکس می‌توانید آنها را به زندگی بیاورید و برای همیشه ماندگار کنید. درست مثل عکس‌های چاپی قدیمی که بعد از سالها برایمان به یادگار مانده‌اند.

عکس‌های پرخاطره به آسانی فضای کار و خانه را صمیمی می‌کنند؛ و تنوع و رنگ را به دکور شما می‌آورند.

۱. عکس‌های شما روی میز کارتان

اغلب در محل کار با کامپیوتر سر و کار دارید و در دنیای دیجیتالی مشغول انجام فعالیت‌ هستید. اگر زمان زیادی پشت میز کار هستید، سعی کنید فضایی الهام‌بخش برای خودتان ایجاد کنید. می‌توانید با قرار دادن عکسی خاطره‌انگیز و جذاب که در صفحه اینستاگرام‌تان به اشتراک گذاشتید، به میز کارتان روح دهید. قاب کوچک رومیزی بهترین ایده برای میز کار شماست.

قاب عکس کوچک رومیزی

۲. نصب خاطرات بر دیوار منزل

وقتی یکی از ناب‌ترین خاطره‌هایتان را در صفحه اینستاگرام‌تان پست می‌کنید، چرا این خاطره‌ها را بر روی دیوار منزل‌تان قاب نکنید!
یک گالری زیبا از عکس‌هایتان در منزل یا محل کار ایجاد کنید. وقتی خاطرات جلوی چشم باشند، حس صمیمیت بیشتری را در محل زندگی‌تان ایجاد می‌کند. امتحان کنید! برای این ایده می‌توانید از انواع شاسی ساده، طرح‌دار، چندتکه و کلاژ استفاده کنید.

تابلو شاسی چند تکه

۳. قراردادن عکس‌ها در قفسه‌ و کتابخانه‌

جای یک کتاب خاطرات اختصاصی در قفسه خالی است! با محصول فتوبوک می‌توانید مجموعه عکسهایتان را روایت کنید. در عکس پرینت انواع فتوبوک ساده، چرم و طرحدار قابل سفارش هستند. در مقاله فتوبوک چیست با این محصول بیشتر آشنا شوید.

فتوبوک

۴. فتوباکس برای نگهداری و نمایش خاطرات

فتوباکس یکی از محصولات جدید برای اولین بار در ایران است. در این جعبه چوبی دکوراتیو می‌توانید خاطراتتان را قرار دهید. از طرفی وجه جلویی جعبه برای نمایش عکس طراحی شده. کافی است عکس دلخواهتان را به این قسمت منتقل کنید، تا درست مثل یک عکس قاب شده بنظر برسد. این محصول شیک و زیبا روی انواع میز قابل استفاده است.

فتوباکس رومیزی

۵. ریسه عکس از خاطرات اینستاگرام

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه یک دکور رویایی بسازید ریسه عکس بهترین ایده است. در سایت عکس پرینت می‌توانید انواع ریسه آفتابی و مهتابی را به همراه چاپ عکس سفارش دهید. پکیج ریسه + عکس پولاروید یا مربع + گیره چوبی را با چند کلیک سفارش دهید و خاطرات را به خانه بیاورید.

ریسه آفتابی

و در آخر…

همه این محصولات طراحی شده‌اند تا با چاپ عکس‌، خاطرات را از فضای دیجیتالی به زندگی‌ واقعی انتقال دهید. چون جای خاطرات‌ پرمعنی فقط در دنیای دیجیتال نیست. همین امروز با سر زدن به صفحه محصولات، ایده خودتان را برای ثبت خاطرات انتخاب کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *