فتوبوک جلد چرمی

معرفی فتوبوک جلد چرمی؛ یک هدیه لوکس و جذاب

چرم متریال محبوبی است که هیچوقت از مد نمی‌افتد! از کفش‌های بادوام چرمی، تا کیف پول‌های دست‌دوز، این متریال اصیل همیشه جذاب بوده است. حالا عکس پرینت اینجاست تا محصول جدیدش را به شما معرفی کند! این شما و این فتوبوک چرم. اگر به دنبال یک هدیه برازنده، یا آلبومی بادوام هستید، حتما با ما همراه باشید.

چرا چرم اینقدر محبوب است؟

قبل از هر چیزی ببینیم اصلا چرا چرم؟ تاریخچه چرم به اندازه سکونت انسان‌ها در غار قدمت دارد! بدیهی‌ترین دلیل، ماندگاری بالای این ماده است. مقاومت در برابر آب، انعطاف پذیری، عایق بودن، زیبایی و خاص بودن بافت و… از دیگر ویژگی‌های چرم هستند.

این متریال جایگاه ویژه‌ای در هنر و صنایع دستی دارد. مثلا در دوره تیموری، استفاده از چرم در جلدسازی کتاب رونق زیادی داشته داشت. این روزها هم انواع کیف و کفش و آثار تزئینی با چرم خلق می‌شوند.

تزئینات چرمی

ترکیب فتوبوک با چرم چه مزیتی دارد؟

از مزایای چرم که بگذریم، هدف ما از تولید فتوبوک چرمی چه بود؟ اولین دلیل ماندگاری است. عکس‌های چاپ شده شما، قرار است تا سالیان سال خاطراتتان را حفظ کنند. استفاده از چرم به ماندگاری آلبوم شما کمک می‌کند. و از خاطراتتان درست مثل یک گنجینه ارزشمند حفاظت می‌کند.

دلیل بعدی زیبایی و برازنده بودن چرم است. این متریال همیشه انتخابی لوکس به حساب می‌آید. بنابراین اگر قصد هدیه دادن فتوبوک را دارید؛ یا می‌خواهید عکسهای خاص و مهم‌تان را چاپ کنید، کتاب عکس چرم بهترین انتخاب است.

تفاوت فتوبوک چرمی و آلبوم چرمی

حتما آلبوم‌های چرمی را در خانه خودتان یا اطرافیان دیده‌اید. دوام و ماندگاری این آلبوم‌ها، نسبت به مدلهای مقوایی بسیار بیشتر است. اما همچنان نقص‌هایی دارد. اول اینکه معمولا صفحات آلبوم ضخامت و استحکام کافی را ندارند. از طرفی عکسهای آلبوم، به صورت جداگانه در صفحات گذاشته می‌شوند. این حالت هم جلوه آشفته و بی‌نظمی دارد. و هم باعث خم شدن عکس، زرد شدن لبه‌ها، چسبیدن لایه محافظ به عکس و… می‌شود.

فتوبوک نسل جدید آلبوم‌های قدیمی است. در این محصول عکس شما روی خود صفحات طراحی و چاپ می‌شود. خوب است بدانید که چاپ عکسها در فتوبوک، با تکنولوژی فتوشیمی انجام می‌شود. این یعنی کیفیت و ماندگاری عکس بسیار بالاست. در ضمن فتوبوک‌ها دست شما را برای طراحی جلد، رنگ صفحات، افزودن عنوان کتاب و متن و… باز می‌گذارند. با وجود همه این مزایا، فتوبوک چرمی محصولی کامل و ماندگار نسبت به آلبوم چرم است.

فتوبوک جلد چرمی

فتوبوک چرمی عکس پرینت زیر ذره‌بین

نظرتان چیست کمی بیشتر از جزئیات فتوبوک چرمی بدانیم؟ این محصول جدید با ویژگی‌های زیر به دست شما می‌رسد:

  • جلدسازی نفیس با چرم اشبالت
  • دو سایز متوسط ۲۰×۲۰ و بزرگ ۳۰×۳۰
  • قابلیت اضافه کردن عنوان دلخواه شما با لیزر روی جلد
  • در چهار رنگ متنوع و جذاب
  • قابل سفارش بین ۱۲ تا ۲۵ صفحه پشت رو (معادل ۲۴ تا ۵۰ صفحه تکی)
  • صحافی مرغوب، چاپ فتوشیمی و ماندگاری ۱۰۰ ساله ثبات رنگ
  • چیدمان عکس در صفحات به انتخاب شما
  • پالت رنگی برای انتخاب رنگ صفحات به سلیقه شما
  • چاپ اختصاصی در واحد تولید وسیع و مجهز با کارشناسان خانم
  • سفارش آسان و آنلاین، ارسال درب منزل با پیک و پست

چرم اشبالت چیست؟

شاید چرم اشبالت با آن‌ چرمی که در ذهن شماست فرق کند. ما معمولا قسمت براق پوست را چرم می‌نامیم. در حالی که مدلهای چرم فراتر از این حرف‌ها هستند! چرم ورنی، اشبالت، فلوتر، نبوک و… همگی انواع چرم‌اند؛ که از لایه‌های مختلف پوست بدست می‌آیند.

چرم اشبالت به بخش زیرین پوست گفته می‌شود. مشخصه بارز این چرم، بافت خاص و لطیف پرزدار است. اشبالت‌ها به دلیل انعطاف بالا، تنوع رنگ، کارکشی تمیز و برش آسان، برای استفاده در فتوبوک و آلبوم یک انتخاب عالی هستند. با جنس محکم این چرم، همزمان زیبایی و استحکام را تجربه می‌کنید.

آلبوم چرم اشبالت

نحوه سفارش کتاب عکس جلد چرمی

به طور خلاصه: برای سفارش باید وارد سایت عکس پرینت-محصول فتوبوک شوید. ابعاد و رنگ فتوبوک چرم را انتخاب کنید. عکسهایتان را آپلود کنید. چیدمان عکس، اضافه کردن متن، انتخاب رنگ و… را انجام دهید. محصول را وارد سبد خرید کرده و سفارشتان را ثبت کنید.

اما اگر به راهنمایی قدم به قدم نیاز دارید، سری به مقاله آموزش سفارش فتوبوک بزنید.

کاربردهای رایج برای چاپ فتوبوک چرم

در عکس پرینت خروجی فتوبوک به سلیقه شما بستگی دارد. در واقع هیچ دو فتوبوکی مثل هم نیستند! هر کتاب عکس با حال و هوا، خاطرات، نوشته‌ها و چیدمان شما معنا پیدا می‌کند. اما فتوبوک چرم در همه جای دنیا کاربردهای معمول زیر را دارد:

  • فتوبوک چرم برای ثبت خاطرات خانوادگی
  • فتوبوک چرم برای چاپ عکسهای عروسی
  • کتاب عکس چرمی خاطرات سفر، ماه عسل، و…
  • کتاب عکس جلد چرم جهت هدیه به دوستان و خانواده
  • فتوبوک چرمی برای ماندگار کردن عکسهای کودک
  • چاپ خاطرات زندگی پدربزرگ و مادربزرگ و هدیه به آنها

ایده های بیشتر را در مقاله ۲۰ موضوع جذاب چاپ فتوبوک دنبال کنید.

کتاب عکس چرم

همین حالا، یک فتوبوک حرفه‌ای و ماندگار بسازید.

اگر همین حالا شروع به طراحی فتوبوک چرمی کنید، تا چند روز بعد یک بسته هیجان انگیز در دست شماست. سورپرایز از بسته اختصاصی عکس پرینت شروع می‌شود. با باز کردن جعبه یک کتاب ماندگار دارید که مختص شماست و تا همیشه به یادگار باقی می‌ماند. هر صفحه آن را در کنار عزیزانتان ورق بزنید و از حس گرم خاطرات لذت ببرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *