بهترین هدیه شب یلدا

ایده‌های جذاب و ماندگار هدیه شب یلدا

قصه‌های مادربزرگ کنار کرسی، انار و گلپر، لبو و هندوانه، فال حافظ و شاهنامه… همه این لحظات آشنا خبر از رسیدن شب یلدا می‌دهند. مراسم شب یلدا از جشن‌های کهن و دلنشین ایرانی است که همه ما با آن خاطرات شیرینی داریم. در کنار تمام واجباتی مثل انار و هندوانه، هدیه شب یلدا یک بهانه برای خوشحال کردن عزیزانمان در این شب خاص است. در مقاله امروز چند ایده‌ی خلاقانه و به یادماندنی برای هدیه شب یلدا آماده کردیم. با ما همراه باشید.

 سنت هدیه شب یلدا

شب یلدا با تمام طولانی بودنش بالاخره تمام می‌شود و صبح می‌رسد. فرصت ما برای کنار هم بودن نیز همین است! پس چه خوب می‌شود اگر همین لحظات دور هم بودن را غنیمت بشماریم و محبت به عزیزانمان را به فردا موکول نکنیم.

 شب یلدا با حال و هوای خاطره‌انگیزش بهترین فرصت برای مهرورزی به آدم‌های دوست داشتنی زندگی، و تهیه یک هدیه ساده و به‌دور از تجملات برای آن‌ها است.

علاوه بر ابراز محبت به عزیزانتان، هدیه شب یلدا یک کاربرد دیگر هم دارد! آن‌ هم برای وقتی است که به دورهمی دعوت شده‌اید و دلتان نمی‌خواهد دست خالی به خانه میزبان بروید. ما در ادامه هدایایی معرفی می‌کنیم که برای هر دو این موارد کاربردی و جذاب باشند.

ایده و هدیه شب یلدا

لیست هدیه شب یلدا

برای هدیه شب یلدا، بهتر است کادویی که تهیه می‌کنید رنگ و بوی احساسی داشته باشید. برای مثال کالاهای دیجیتالی هرچقدر هم که گرانقیمت باشند نمی‌توانند آن معنا و حس محبت‌آمیز را انتقال بدهند. به همین دلیل ما در لیستمان سعی کردیم کادوهای معنادار را معرفی کنیم تا برای کادو شب یلدا مناسب‌تر باشند.

۱. دیوان حافظ؛ تفألی به لسان‌الغیب

ای حافظ شیرازی، تو کاشف هر رازی… اگر به دنبال یک هدیه نفیس و مناسبتی هستید، کتاب دیوان حافظ، شاهنامه، یا هر کتاب شعری با جلد زیبا انتخاب خوبی هستند. برای هدیه به میزبان و بزرگتر‌ها می‌توانید ایده خرید کتاب شعر را در نظر داشته باشید.

۲. آجیل؛ خوراکی محبوب شب یلدا

آجیل و خوراکی هدایای مصرفی هستند که برای هدیه به عزیزانتان توصیه نمی‌شود. اما اگر به مهمانی می‌روید می‌توانید همراه خودتان یک بسته آجیل ببرید. برای جلوه بیشتر، آجیل را درون جعبه‌ای زیبا یا بسته‌بندی مناسب با رنگ قرمز قرار دهید.

۳. فتوبوک یا کتاب عکس خاطرات

یکی از قشنگترین لحظات در دورهمی‌ها ورق زدن آلبوم خاطرات قدیمی است. به یاد سالهای شیرین گذشته، امسال شما آلبوم عکس را آماده کنید! برای این‌کار کافی است عکس‌های خاطره‌انگیزتان را در عکس پرینت آپلود کنید و فتوبوک نفیس و با ارزشتان را تحویل بگیرید. شما می‌توانید کتاب عکس خاطرات را به عنوان هدیه به عزیزانتان آماده کنید؛ یا در دورهمی شب یلدا این کادو را به میزبان تقدیم کنید، در کنار هم خاطرات را ورق بزنید و لحظات زیبایی ایجاد کنید. فتوبوک اختصاصی خودتان را از طریق سایت یا اپلیکیشن عکس پرینت سفارش دهید

کتاب عکس خاطرات برای کادو شب یلدا

۴. گل؛ نرگس شیرازی

گل نماد عشق و محبت و از گزینه‌های همیشگی برای هدیه دادن است. با توجه به اینکه اواخر پاییز کم کم نرگس‌ها به بازار می‌آیند، می‌توانید برای هدیه شب یلدا یک دسته نرگس تزئین شده تهیه کنید.

۵. قاب عکس خاطره‌انگیز

زیباترین عکس زندگی شما کدام است؟ عکس دونفره با همسرتان، عکس پدر و مادرتان، عکس دورهمی یلدای پارسال یا هر لحظه ناب دیگر را در نظر بگیرید. این لحظه فقط با چاپ کردن است که در طول زمان ماندگار می‌شود. پس توصیه می‌کنیم برای هدیه شب یلدا یکی از عکس‌های خاص زندگیتان را روی  قاب عکس چاپ کنید و به عزیزانتان تقدیم کنید. در عکس پرینت می‌توانید انواع قاب عکس چوبی، PVC و قاب عکس رومیزی و قاب عکس دیواری را در کوتاه‌ترین زمان به صورت آنلاین سفارش چاپ دهید.

۶. کارت تبریک؛ یک یادگاری دلنشین

قرار نیست هدیه شما حتما گرانقیمت باشد. یک هدیه اختصاصی و ساده هم محبت شما را نشان می‌دهد. در واقع مهم آن زمان و توجهی است که شما برای یک تهیه یک یادگاری صرف کرده‌اید. اگر در بین اطرافیانتان عادت به تهیه هدیه شب یلدا ندارید، می‌توانید یک کارت تبریک یادگاری تهیه کنید. در عکس پرینت انواع کارت تبریک با عکس و متن دلخواه شما قابل چاپ است. پس یک عکس خاطره‌انگیز و یک متن تبریک آماده کنید و کارت پستال اختصاصی‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

کارت تبریک شب یلدا

۷. شالگردن و لباس‌های بافتنی

با توجه به شروع زمستان و آغاز سرما، لباس‌‌های گرم کادو مناسبی برای شب یلدا هستند. شما می‌توانید طبق نیاز طرف مقابلتان یکی از بافتنی‌های کلاه و شالگردن، پلیور، بافت و رویه مانتو، دستکش ضخیم و…  را برای هدیه تهیه کنید.

۸. چاپ عکس؛ مرور خاطرات

اگر می‌خواهید هدیه شب یلدای شما یک دورهمی به یادماندنی را رقم بزند، از چاپ عکس استفاده کنید. برای این ایده کافی است تعداد از عکس‌های خاطره‌انگیز قدیمی و جدید آماده کنید و این عکس‌ها را به آسانی در عکس پرینت چاپ کنید. حالا با یک مجموعه نوستالژی به مهمانی شب یلدا بروید. خاطرات را در طولانی‌ترین شب سال با عزیزانتان مرور کنید و یک یلدای بینظیر بسازید.

۹. ماگ با عکس خاطره‌انگیز

ماگ وسیله‌ای است که هر روز حداقل برای خوردن آب از آن استفاده می‌کنیم. اگر دلتان می‌خواهد طرف مقابلتان حتی هنگام آب خوردن یاد شما بیافتد یک ماگ اختصاصی برای او سفارش دهید! در عکس پرینت انواع ماگ‌های رنگی با عکس و نوشته شما قابل چاپ هستند. پس هر چه سریعتر یک عکس خاطره انگیز آماده کنید و به صفحه سفارش ماگ بروید تا هدیه قبل از شب یلدا به دستتان برسد.

ماگ هدیه شب یلدا

۱۰. نمادهای انار و هندوانه

این روزها مجسمه‌ها و وسایل تزئینی مختلفی با نمادهای انار و هندوانه و… به فروش می‌رسند. برای هدیه شب یلدا می‌توانید تزئینات یا حتی ظروف سفالی این نمادها را کادو بدهید.

۱۱. لباس‌هایی با طرح هندوانه برای کودکان

یک ایده جالب برای گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز از کودکتان این است که لباس یلدایی بر تن او کنید. این لباس‌ها با طرح‌های هندوانه و انار و متن‌های بامزه در سایز‌های کودک به فروش می‌رسند. برای گرفتن عکس‌های بهتر سری به مقاله راهنمای عکاسی در شب یلدا بزنید.

۱۲. شاسی خانواده خوشبخت من

در عکس‌ پرینت انواع شاسی طرح دار قابل سفارش هستند. شاسی خانواده خوشبخت من از زیباترین تم‌های خانوادگی است. روی این شاسی می‌توانید ۸ عکس پرخاطره از عزیزانتان چاپ کنید و در شب یلدا به یادگار تقدیمشان کنید.

هدیه شب یلدا

۱۳. یک دکور خاص با ریسه عکس

با نصب ریسه عکس می‌توانید یک دکور خلاقانه بسازید و در کنار آن عکس بگیرید. در عکس پرینت فقط با آپلود ۱۲ عکس پرخاطره، ریسه نوری به همراه ۱۲ گیره چوبی برایتان ارسال می‌شود. ریسه را روی دیوار و پشت میز یلدایی‌تان نصب کنید و از شب به‌یادماندنی‌تان لذت ببرید.

۱۴. پایه عکس روی میز یلدایی

یکی از جدیدترین و خاص‌ترین محصولات، پایه عکس است. این پایه چوبی یک شیار دارد که خاطرات چاپ شده روی آن قرار می‌گیرند. همین حالا با مراجعه به عکس پرینت می‌توانید یک یا چند عکس پرخاطره آپلود کنید و پایه عکس شیک خودتان را بسازید. پایه را روی میز یلدایی‌تان قرار دهید و سفره دلچسبتان را گرم و پرخاطره کنید.

یک شب به یادماندنی بسازید

کدام هدیه شب یلدا را انتخاب کردید؟ هدیه شما هر کدام از ایده‌ها که باشد لازم است زودتر دست به کار شوید تا سفارش قبل از شب یلدا برایتان ارسال شود. برای طراحی محصولات خاطره‌انگیز روی شاسی، قاب عکس، ماگ، فتوبوک، چاپ عکس و… کافی است به سایت یا اپلیکیشن عکس پرینت مراجعه کنید. در نهایت اینکه محبت و هدیه به عزیزان بهانه نمی‌خواهد، اما شب یلدا بهترین فرصت برای ایجاد لحظاتی به یادماندنی است. برای خلق این لحظات به‌یادماندنی در کنار شما هستیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *