چاپ عکس روی مگنت

کاربرد چاپ عکس روی مگنت

درب یخچال همیشه مهم بوده! وگرنه تمام یادداشت‌ها روی آن قرار نمی‌گرفتند. ربطی ندارد اهل آشپزی باشید یا نه؛ به هر حال روزانه چندین بار گذرتان به یخچال می‌افتد. به همین دلیل این فضا، بهترین جا برای قرار دادن خاطرات است. خاطراتی که همیشه جلو چشم شما می‌مانند. کافی است سفارش آنلاین چاپ عکس روی مگنت یخچال را امتحان کنید. در این مقاله با کاربردهای چاپ روی مگنت بیشتر آشنا می‌شویم.

۱. تزئین آشپزخانه با مگنت اختصاصی

رک بگوئیم؛ درب یخچال هیچوقت جذاب نبوده! احتمالا به همین خاطر است که انواع میوه‌های آهنربایی تا عروسک و گل‌های مگنتی روی آن می‌چسبانیم.  این روزها استفاده از این مگنت‌های شلوغ رایج نیستند. در عوض شما می‌توانید با چاپ عکس روی مگنت، یک دکور اختصاصی داشته باشید. دکوری که لحظات شاد شما و خانواده‌تان را یادآوری کند. برای آشنایی بیشتر سری به مقاله (معرفی مگنت‌های عکس پرینت) بزنید.

چاپ روی مگنت طرح دار

۲. حس خوب خاطرات در خانه

زندگی تمام آدمها پر از پستی و بلندی است. مشکلات و روزمرگی های زندگی فقط با دو عامل قابل تحمل می‌شوند: یک؛ امید به داشتن روزهای بهتر و دو؛ یادآوری خاطره‌ها.

گاهی که در حین خستگی به آشپزخانه می‌روید و یک فنجان چایی میریزید؛ خاطره‌ها می‌توانند نجاتتان دهند. یک مگنت از سفر سال گذشته به شمال کشور، یک عکس از لبخند خواهرتان، یا یک قاب دونفره از مامان و بابا. با چاپ عکس روی مگنت؛ در وهله اول سرزندگی‌تان خودتان را حفظ کنید. و علاوه بر خودتان، به عزیزانتان هم لحظات خاطره‌انگیز را یادآوری کنید. 

چاپ عکس دلخواه روی مگنت

۳. چاپ عکس روی مگنت برای هدیه

هدایای مصرفی بعد از مدتی از بین می‌روند. اما چاپ عکس روی مگنت همیشه از شما به یادگار باقی می‌ماند. برای هدیه می‌توانید عکس عزیزانتان را روی مگنت چاپ کنید. در سایت عکس پرینت انواع مگنت تم دار قابل سفارش هستند. این مدل با موضوعات عاشقانه، کودکانه، خانوادگی، مامان و بابا و… طراحی شده‌اند. کافی است عکسهای دلخواهتان را آپلود کنید و یک مگنت هدیه جذاب تحویل بگیرید. برای آشنایی بیشتر با این مدل سری به مقاله معرفی مگنت‌های تم دار بزنید)

چاپ عکس روی مگنت

۴. چاپ روی مگنت برای تبلیغات

گزینه‌های متنوعی برای برندینگ و تبلیغات وجود دارد. چاپ مگنت یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است. چرا؟ چون از بین نمی‌رود و به عنوان یک محصول کاربردی و تزئینی استفاده می‌شود. اما حواستان باشد که مگنت را شیک و جذاب طراحی کنید. زیبایی مگنت شما باید به حدی باشد که کاربران مشتاقانه از آن به عنوان تزئین استفاده کنند. در گوشه‌ای از طرح هم به نام شرکت و لوگو اشاره کنید.

چاپ آسان و آنلاین مگنت

مگنت با زمینه رنگی دوست دارید؟ دنبال مگنت‌های کودکانه هستید؟ می‌خواهید چندین عکس را روی یک مگنت چاپ کنید؟ تمام این طرح‌ها در عکس پرینت قابل سفارش هستند. کافی است سری به محصول مگنت بزنید. بعد از آپلود عکس و طراحی، سفارش شما تولید شده و به آدرستان ارسال خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *