عکسهای خانوادگی با پس زمینه پاییز

با رسیدن پاییز فرصت های بیشتری برای گرفتن عکس های هیجان انگیز در اختیار دارید. افتادن بر روی انبوهی از برگها، برگشت از ورزش و ایده های این چنین می تواند شادی و هیجانی بیشتری را برای گرفتن عکس هایی ارزشمند از خانواده خود در پاییز را ایجاد کند.

قبلا در پست جداگانه ای نکات آموزشی قابل توجه برای عکاسی در پاییز را ارائه کرده ایم. در این مطلب می خواهیم به این پرسش جواب دهیم که بهترین روش های برای بهره گیری از زیبایی برگهای رنگارنگ و تغییر نور خورشید کدام است؟ در ادامه، راههایی برای گرفتن عکسهای پاییزی رو به تصویر می کشیم که هم فصل زیبای پاییز و هم ویژگی های شخصیتی اعضای خانواده را نشان می دهد.

۱تمرکز روی نور

اولین زمان برای عکس‌های پاییزی، یک ساعت قبل از غروب آفتاب است زمانی که می‌توان گرم‌ترین عکس‌ها را از نور و گرمای پاییزی گرفت. با تغییر فصل‌ها رنگ‌ها نیز تغییر می‌کنند. دقایق ابتدایی غروب آفتاب، زاویه نور تغییر می‌کند و زمین را به شکل‌های مختلفی روشن می‌سازد. این دقایق بهترین زمان برای بهره‌گیری از ساعت طلایی و درخشش گرم پاییز می‌باشد.

عکاسی در پاییز
Rebecca Wyatt Photography

برای اینکه عکسهایی با بیشترین تغییر نور را بگیرید یک ساعت قبل از غروب آفتاب به همراه یک کت گرم با فرزند خود بیرون بروید. بهترین نسخه برای عکس معنی‌دار خانوادگی، گشتن و پیدا کردن دانه‌ها و یا فقط یک گفتگوی خانوادگی می‌باشد. خلق یک فتوبوک با مجموعه عکس‌هایی که در مسیر یک پیاده‌روی خانوادگی در فصل پاییز می‌گیرید، بهترین راه برای ماندگار کردن خاطرات روزهای رنگارنگ پاییزی و نمایش عشق و علاقه در خانواده شماست.

عکاسی در طبیعت
Rebecca Wyatt Photography

۲بیشتر کردن رنگ های پاییزی

تنظیم اشباع رنگ را افزایش دهید یا اشباع رنگ را در هنگام ویرایش عکس‌ها بالا ببرید تا موجب سرزندگی و طراوت رنگ‌های پاییز شود. بیشترین توصیف فصلی در مورد پاییز، رنگ‌ها هستند. عکاسان می‌گویند با کمی نقاشی و ویرایش عکس، رنگ واقعی پاییز را بهتر می‌توان نمایش داد.

عکس کودک در منظره پاییز
Clickin Moms / Vironica Golden

اگر موضوع سوژه عکس آبی باشد تضاد قوی و زیبایی با زمینه آتشین شاخ و برگ‌های پاییزی به وجود می‌آورد. می‌توانید با تقویت عکس‌های خود شور و هیجان فصل را ایجاد کند. این کار را تقریبا با هر دوربینی از طریق افزایش اشباع عکس یا تنظیمات حرکتی تصویر می‌توانید ایجاد کنید. یا اینکه با ویرایش تصویر اشباع رنگ را اضافه کنید.

۳بازسازی انبوه برگ

طوفانی از برگ را در اطراف یک چتر به وجود آورید.

عکس در منظره پاییزی
Clickin Moms / Beth Mancuso

اگر چیزی باشد که ما را به پاییز مربوط کند، برگ‌هایش است. با ترکیب کردن این نشانه‌های ناب پاییز به تصویر پاییزی خود خلاقیت ببخشید. می‌توانید برگ‌ها را خرد کنید و همانند تکه‌های درخشان به سوی دوربین پخش کنید، آنها را بالای یک چتر بریزید یا کودک شما بزرگترین آنها را در مقابل صورت خود گرفته و به شوخی پشت آن پنهان گردد.

عکاسی در پاییز
Clickin Moms / Amy Lockheart

۴پاییز از بالای سر

عکس برداری از بالای سر بهترین روش برای آوردن پاییز به تصاویر شما خواهد بود. یک تکنیک ناب عکاسی در پاییز “پاییز از بالای سر” می باشد تصویری که شما بالای سر کودک خود ایستاده‌اید و در حالی که او روی زمین دراز کشیده از او عکس می‌گیرید.

Clickin Moms / Jessica Nelson

زمانی که درختان قهوه‌ای یا عریان هستند، فرزندتان روی زمین دراز بکشند در حالی که شما از بالای سر او عکس می گیرد این منظره بهترین روش برای آوردن پاییز در عکس های شما است. این برگ‌ها روی چمن بهترین بافت تصویر را ایجاد می‌کند و زمانی که چشمان کودک شما به سمت آسمان کج شده است می‌توانید بهترین نور را داشته باشید حتی در یک روز ابری.

۵فراتر از اطرافتان، تفکر کنید

منطقه‌هایی متفاوت به عنوان پس زمینه برای عکسهای پاییز خود مانند باغ، جنگل و مزارع پیدا کنید.

عکاسی در طبیعت پاییزی
Rebecca Wyatt Photography

برای اینکه پس زمینه پاییزی عالی پیدا کنید به دنبال موقعیت‌هایی فراتر از اطراف‌تان باشید. برگ‌ها عالی هستند، اما باغ‌های سیب، یا مزارع گل آفتاب گردان نیز معرکه می‌باشند.

۶قاب‌های طبیعی را در آغوش بگیرید

قاب‌های طبیعی که به وسیله شاخه‌ها یا برگ‌های درختان ایجاد شده است را پیدا کنید.

عکاسی پشت شاخ و برگ پاییزی
Clickin Moms / Mickie Devries

از آنجایی که در پاییز شاخ و برگ درختان تراکم کمتری دارد، می‌توانید از فرصت پیدا کردن یک پنجره کوچک در بین شاخه‌ها و برگ‌های باقی مانده در بین آنچه که می‌خواهید موضوع عکس شما باشد بهره بگیرید.

این چشم‌انداز عمق بی‌نظیری را ایجاد کرده و باعث میشود طبیعت یک قاب خلاقانه طبیعی برای این فصل را ایجاد کند.

۷از چشمانداز پاییزی عکس بگیرید

بهترین راه برای برجسته کردن موقعیتهایی که به طور مکرر در پاییز در آن قرار دارید، باغ سیب، قطعه کدو تنبل، زمین فوتبال یا پیاده‌روی پاییزی، این است که چند قدم به عقب رفته و تصویر وسیعی را عکس بگیرید.

عکاسی چشم انداز پاییزی
Clickin Moms / Beth Mancuso

مکان‌هایی که مکرر در طول پاییز قرار دارید را با گرفتن تصویری وسیع که بر چشم انداز پاییزی تمرکز دارد عکس بگیرید.

Clickin Moms / Jennifer Nobriga

تصویر خود را قاب کنید، پس از آن ۵۰ قدم برگردید و تصویر وسیعی را عکس بگیرید، محیط غنی فصل را در عکس خود ترکیب کرده و این امکان را ایجاد کنید که فرزندتان در این قاب خیلی کوچک باشد.

۸هر فعالیت پاییزی را در نظر بگیرید

از ورزش‌های روزانه کودک خود عکس بگیرید مخصوصا اگر شامل صحنه‌ها و حاشیه‌هایی باشد که اغلب احساسات زیادی را نشان می‌دهد.

عکاسی روزمره کودکان
Rebecca Wyatt Photography

هرچند عاشق میوه‌های پاییزی و برگ‌ها هستید، با این حال مهم است لحظه‌هایی که زندگی روزمره را ایجاد می‌کند را به یاد داشته باشید.

در کنار آب و هوا، بزرگترین تغییری که پاییز برای ما به ارمغان آورده بازگشت به مدرسه است. عکس گرفتن از شوخی‌ها در ایستگاه اتوبوس، خوراکی خوردن‌های بعد از مدرسه و مشق شب همگی بخشی از مستندسازی پاییز است.

Rebecca Wyatt Photography

برای برخی خانواده‌ها پاییز معنی فصل فوتبال را نیز می‍دهد. ایده ی جالبی است اگر در کنار تصاویر گویای فعالیت‍ها سعی کنیم حاشیه ها را که احساست بیشتری را نشان می دهد را نیز عکس بگیریم. بزن قدش‌ها، بغل کردن‌ها و بسیاری از لبخندها تصاویر را شگفت‌انگیز می‌کند با این کار چهره‌های خسته بعد از تمرین بهتر خواهد بود.

۹روشنایی عکس با انفجار رنگ

از طریق انفجار رنگ به روزهای خاکستری پاییز درخشندگی ببخشید.

Clickin Moms / Kellie Bieser

با وجود اینکه روزهای درخشان در اوایل پاییز پس‌زمینه‌ای شورانگیز ایجاد می کند، ولی بعضا با خاکستری و قهوه ای بودن منظره، فضایی مانند زمستان و آب و هوای طوفانی ایجاد می کند. آنچه که نیاز دارید یک انفجار رنگ بزرگ، روسری قرمز، چتر صورتی، بادکنک زرد است تا باعث ایجاد هیچان  و برگرداندن زندگی به صحنه شود.

Clickin Moms / Veronica Golden.

۱۰با فرزندان‌تان خوش بگذرانید

کودکان را در موقعیتی قرار دهید که دوربین را فراموش کنند و خوش بگذرانند. مهمترین روش برای گرفتن عکس‌های زیبا در هر فصلی خنده‌دار کردن تصویر و گوش کردن به کودک‌تان است.

Jessica Drossin

به جای موقعیت‌های سفت و سخت و لبخندهای غیرعادی، بگذارید کودک‌تان در موقعیتی باشد که دوربین را فراموش کرده و روح واقعی خود را همانطور که طبیعت را کشف می‌کند، با خواهر یا برادر خود بازی می کند یا یک حیوان را نوازش می کند، نمایش دهد.

زمانی را برای بازی با آنها اختصاص دهید و بگذارید افتادن برگها را تجربه کنند، در انبوه برگ‌ها بپرند و تغییر رنگ دنیای اطراف خود را ببینند. اگر در حال عکاسی از یک نوجوان یا کودک هستید، بگذارید در صورتی که احساس غیرعادی دارند، کمی جدی‌تر باشند. کودک و نوجوان تغییر می‌کنند، درست مانند فصل‌ها و این برای نشان دادن طبعیت در حال تحول آنها خوب است. شما نیازی ندارید به زور لبخند بزنید وقتی به یاد داشته باشید چه چیزی در مورد فصل ها برای کودکان جادویی و زیبا است.

در نهایت

آنچه شور و نشاط واقعی یک خانواده را در طول تاریخ به نمایش می‌گذارید، نه عکس‌هایی گرفته شده در آتلیه‌ها توسط ده‌ها ترفند و روتوش و تجهیزات است که بلکه عکس‌هایی است که با دوربین‌هایی عادی در روزهایی است که خانواده واقعا در حال خوش گذرانی در طبیعت یا رویدادی واقعی است. پاییز خود فصل تغییر بوده و به خوبی تمام عناصر بصری برای ثبت لحظاتی خاطره انگیز را دارد که در هیچ آتلیه و عکاسی پیدا نمی شود. رنگ هایی که در هیچ روتوش و نرم افزاری خلق شدنی نیست و این یعنی فرصتی بی نظیر برای ماندگار کردن خاطرات گرم یک خانواده.

چاپ عکس‌های پاییزی به خاطر حضور رنگ‌های زنده همیشه یک تفاوت اساسی با عکس‌های دیگر دارد. به شما توصیه می‌کنیم گزیده‌ای از این عکس‌ها را به عنوان سرگذشت خانواده خود در فصل پاییز در یک کتاب عکس، یا مجموعه‌ای از شاسی‌ و مگنت‌چاپ کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *