چاپ و سفارش تقویم اختصاصی

همه چیز درباره تقویم اختصاصی

داستان تقویم‌ها از ۳۰۰۰۰ سال قبل شروع شد. زمانی که اجداد ما با شروع زندگی اجتماعی و کشاورزی، به زمانبندی نیاز پیدا کردند. از آنجا بود که تقویم‌ها براساس حرکت ماه و خورشید استخراج شدند و پا به زندگی ما گذاشتند. حالا در این دوره، همه ما روزانه حداقل یکبار به تقویم مراجعه می‌کنیم. یک راه ساده برای زیباتر کردن روزمان، استفاده از تقویم اختصاصی است؛ روزشماری که ویژه شماست و برایتان بهترین حس را دارد. با ما همراه باشید تا با مدل‌های تقویم اختصاصی و نحوه سفارش آن بیشتر آشنا شویم.

تفاوت تقویم اختصاصی و عمومی

تا چند سال قبل اکثر مدل‌های تقویم شبیه هم بودند. سالنامه‌هایی با چند رنگ محدود و تصویر همیشگی گل و طبیعت. تا اینکه سرویس‌هایی مثل عکس پرینت، امکان چاپ تقویم اختصاصی را فراهم کردند. آدم‌های پرمشغله امروزی به اندازه کافی از حس‌ شیرین خاطرات دور شده‌اند؛ پس چه خوب که خاطرات را به زندگی روزمره دعوت کنیم. در تقویم‌های اختصاصی شما می‌توانید هر صفحه را با عکس، نوشته و مناسبت‌های شخصی خودتان طراحی کنید.

چاپ تقویم اختصاصی

کاربردهای تقویم اختصاصی

همه ما در طول سال به تقویم نیاز پیدا می‌کنیم. یک مدل ویژه و خاطره‌انگیز، می‌تواند در تمام روزها انگیزه‌بخش‌مان باشد. علاوه بر استفاده شخصی، سالها است که شرکت‌ها و سازمان‌ها به عنوان عیدی و هدیه، تقویم چاپ می‌کنند. با تقویم‌های متنوع عکس پرینت، بدون نیاز به گرافیست یا مراجعه حضوری، می‌توانید تا هزاران نسخه تقویم سال جدید را سفارش دهید. تمام طرح‌های تقویم با لوگو، عکس و پیام سازمان شما قابل چاپ هستند. (برای سفارش در تیراژ بالا با تخفیف‌های ویژه با ما تماس بگیرید)

تقویم‌های خاطره‌انگیز، یک هدیه منحصربه‌فرد

تقویم هدیه‌ای است که در تمام طول سال جلوی چشم عزیزانتان قرار می‌گیرد. در واقع تقویم اختصاصی علاوه بر جنبه کاربردی، مروری بر خاطرات شیرین شما و طرف مقابلتان است. روزشماری که هر روز لحظات دلچسب زندگی را به آنها یادآوری می‌کند. برای زیباتر کردن صفحات تقویم و طراحی یک هدیه منحصربه‌فرد، چند نکته را رعایت کنید. اول اینکه می‌توانید رنگ‌ها و پس زمینه تقویم را طبق رنگ مورد علاقه طرف مقابتان انتخاب کنید. نکته بعدی توجه به ماه تولد اوست. برای صفحه ماه تولد حتما طراحی ویژه را درنظر بگیرید (مثلا عکس تولدهای قبلی، برچسب شمع و کیک و بادکنک و …) مناسبت‌های اختصاصی مثل ‌سالگرد ازدواج را مشخص کنید و خلاصه با کمی خلاقیت یک هدیه شخصی‌سازی شده و فوق‌العاده بسازید. اگر این روزها به دنبال هدیه یا عیدی هستید حتما برای سفارش این محصول جذاب دست به کار شوید.

انواع مدل‌های تقویم اختصاصی

در عکس پرینت ۴ مدل تقویم متنوع دیواری و رومیزی ارائه می‌شود. تمام این مدل‌ها طرح‌های متفاوت خانوادگی، کودکانه و شرکتی دارند که از بخش چاپ تقویم قابل انتخاب هستند. با کمک ویرایشگر، امکان تنظیم رنگ، زمینه و برچسب‌ها وجود دارد.

۱. تقویم‌ رومیزی

تقویم رومیزی در دو طرح ۷ برگ و ۱۳ برگ ارائه می‌شود. این تقویم‌ها مناسب‌ترین مدل برای میز کار یا میز مطالعه هستند. جلد نفیس و پایه محکم، چاپ تمام رنگی، صفحات ضخیم باکیفیت و حاشیه سیمی از ویژگی‌های تقویم رومیزی هستند.

چاپ تقویم رومیزی سفارشی

۲. تقویم دیواری

این تقویم در دو مدل ماهانه ۱۳ برگ و فصلی ۵ برگ قابل سفارش هستند. تقویم های دیواری معمولا برای نصب در آشپزخانه، اتاق، نشیمن و دکور دیوار استفاده می‌شوند. مقوای گلاسه باکیفیت، هولدر نصب روی دیوار، چاپ تمام رنگی و حاشیه سیمی از خصوصیات این مدل تقویم هستند.

تقویم دیواری اختصاصی

۳. تقویم پوستری

این تقویم به صورت تک برگ و در ابعاد ۳۰×۴۲ چاپ می‌شود. می‌توانید به دلخواه خودتان یک یا چند عکس برای چاپ روی پوستر انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم کمی خلاق باشید و یک تقویم پوستری جذاب برای دکور و هدیه بسازید. مثلا برای مادربزرگ‌ها، می‌توانید عکس نوه‌ها را روی پوستر بیاندازید و یک عیدی دوست‌داشتی آماده کنید.

تقویم اختصاصی پوستری

۴. تقویم شیشه‌ای

جدیدترین عضو خانواده تقویم‌های عکس پرینت، مدل شیشه‌ای است. طراحی شیک و ساده این تقویم طرفداران زیادی دارد. در تقویم شیشه‌ای به جای حاشیه سیمی، صفحات به صورت کارتی عوض می‌شوند. پایه و قاب شفاف پلکسی جلوه مدرن و زیبایی ایجاد کرده که با هر دکوراسیونی همخوانی دارد. این مدل به صورت ماهانه (۱۲ برگ) و با یک برگ جلد دلخواه شما چاپ می‌شود.

چاپ عکس روی تقویم

نحوه سفارش تقویم اختصاصی

برای سفارش آسان و آنلاین تقویم سال جدید، کافی است به سایت یا اپلیکیشن عکس پرینت مراجعه کنید.بعد از ورود یا ثبت نام، از منوی محصولات وارد محصول تقویم شوید و با انتخاب محصول تقویم طراحی را شروع کنید. بعد از اضافه کردن عکس، متن، برچسب، پس زمینه و تغییرات دلخواه، تقویم را ذخیره کنید. در آخر با انتخاب آدرس و عملیات پرداخت، سفارش شما ثبت می‌شود.

با کد سفارشی که دریافت می‌کنید، می‌توانید در هر لحظه وضعیت محصولتان را در پنل کاربری چک کنید. محصول شما بعد از چاپ و بسته‌بندی، با پست به آدرس انتخابی شما ارسال می‌شود. حالا وقتش رسیده با تقویم اختصاصی خودتان، یک سال پرانرژی و خاطره‌انگیز را رقم بزنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

2 دیدگاه ها

  • رها ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

    دوسال پیش برای خانه پدر و مادرم با عکسهای دسته جمعی خانوادگی درست کردم اونقدر از دیدنش ذوق کردن و از هدیه خوششون اومد که انتظارشو نداشتم هنوزم رو میز کار پدرم هست و ازش لذت میبرن…. تشکر میکنم از کیفیت خوب محصولات و چاپ، امکانات خوب سایت که الان خیلی بهتر شده و ارسال به موقع و خاطره خوبی که برای ما ساختین، الان هم اومدم دوباره برای سال ۱۴۰۱ یه تقویم اختصاصی خانوادگی دیگه بسازم

    • پریسا کاکاوند ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

      دوست عزیز سلام
      خوشحالیم که از محصولات ما رضایت کامل دارید. همراهتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *