سایت جدید عکس پرینت

با سایت جدید عکس پرینت آشنا شوید

شاید تا الان متوجه شده باشید که در عکس پرینت خبرهایی هست!‌ در چند ماه اخیر تیم فنی ما سخت مشغول کار بودند. امروز می‌خواهیم نتیجه این تلاش‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم و از سایت جدید رونمایی کنیم. با این بروزرسانی، اتفاقات جذابی افتاده که روند طراحی و سفارش محصولات را بسیار ساده‌تر کرده است. برای آشنایی با ویژگی‌های سایت جدید همراهمان باشید.

تغییرات سایت جدید عکس پرینت

اصلی‌ترین تحول سایت جدید در ادیتور اتفاق افتاده است. اما موارد دیگری مثل ظاهر سایت، نحوه ارائه محصولات و سرعت بارگذاری هم تغییراتی داشته‌اند. در ادامه هر کدام از موارد را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم.

۱. تغییر ادیتور سایت

احتمالا با تکنولوژی فلش پلیر آشنا هستید. فلش (Adobe Flash Player) افزونه‌ای روی مرورگرها است که معمولا برای نمایش فایل‌های چندرسانه‌ای استفاده می‌شود. تا الان در سایت عکس پرینت، شما برای ادیت و طراحی محصولات دلخواهتان از فلش استفاده می‌کردید. اما با تغییرات دنیای اینترنت، فلش پلیر کم‌کم قدیمی شده و جای خودش را به تکنولوژی‌های جدید داده است. ما هم بخاطر دو مشکل «عدم پشتیبانی مرورگرها از فلش» و «پیچیدگی طراحی محصول با این تکنولوژی» تصمیم گرفتیم ادیتور سایت را تغییر بدهیم.

ویژگی‌های ادیتور جدید

در بخش نظرسنجی‌های عکس پرینت، همیشه مشتریانی داشتیم که از طراحی سخت و پیچیده محصولات گلایه داشتند. در پاسخ به این انتقادات باید بگوئیم که تیم ما این مشکل را برای همیشه حل کرد. با ادیتور جدید سایت، روند طراحی و سفارش محصولات بسیار ساده‌تر شده است. با استفاده از این ادیتور، شما تسلط کاملی به تمام مراحل طراحی دارید. جای ابزارهای ادیت، محل وارد کردن متن و عکس، نمای جلد محصول و… در این ادیتور کاملا مشخص و واضح هستند. کافی است کادرهای مشخص عکس و متن را پر کنید و از طراحی محصول اختصاصی‌تان لذت ببرید.

ادیتور جدید سایت عکس پرینت

۲. اطلاعات دقیق و کامل محصولات

همه ما دوست داریم قبل از خرید، دقیقا بدانیم که با چه محصولی طرف هستیم. در سایت جدید به تمام محصولات، توضیحات کامل اضافه شده است. این توضیحات شامل سه بخش زیر هستند:

  • شرح محصول: در این بخش شما با تعریف محصول آشنا می‌شوید. اینکه محصول پیش رو چیست، چه کاربردی دارد و چگونه ساخته می‌شود.
  • جزئیات محصول: این توضیحات مربوط به ویژگی‌های محصول هستند. مواردی شامل سایزها و ابعاد، مواد و متریال، نوع تکنولوژی چاپ، بافت و سایر ویژگی‌های فیزیکی در این بخش لیست شده‌اند.
  • تولید و ارسال: در این بخش به زمان لازم برای تولید محصول و مدت زمان تحویل بسته‌ها توسط پست اشاره شده است.

در کنار این توضیحات، یک ویژگی جذاب دیگر در سایت جدید ویدئو و عکس‌های محصولات هستند. در صفحه هر محصول، یک ویدئو و چندین عکس در فضاهای مختلف قرار داده شده است. این تصاویر به شما کمک می‌کنند تا جلوه نهایی محصول را ببینید و مناسب‌ترین مدل را سفارش دهید. تمام این عکس‌ها از خود محصول و توسط تیم عکس پرینت گرفته شده‌اند.

اطلاعات محصولات عکس پرینت

۳. تم‌های جذاب و موضوعی

تم‌های متنوع قبلا هم قابل استفاده بودند. اما در سایت جدید بازنگری شدند و جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. تم‌ها در واقع قالب‌های از پیش طراحی شده‌ای هستند، که برای مناسبت‌های مختلف کاربرد دارند. به کمک این قالب‌ها می‌توانید بدون نیاز به گرافیست، از جدیدترین طرح‌های آماده عکس پرینت استفاده کنید و یک هدیه ویژه بسازید. تم‌های موضوعی عاشقانه، کودکانه، خانوادگی، روز پدر، روز مادر، نوروز و… از جذاب‌ترین‌های سایت هستند.

سایت جدید عکس پرینت

۴. ایده‌های شما در سایت جدید

یک بخش جذاب دیگر که خودمان هم بابتش هیجان زده هستیم «ایده‌های کاربران» است. همیشه در صفحه اینستاگرام، عکس‌های زیبای کاربران را دریافت می‌کردیم. این عکس‌ها و خلاقیت شما با محصولات عکس پرینت، همیشه بزرگترین انرژی برای ما بود. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این حس خوب را به سایت جدید بیاوریم. در این بخش، محصولات خلاقانه‌ای که شما طراحی کردید به همراه توضیحاتتان قرار داده می‌شود. کاربران دیگر سایت هم می‌توانند از این عکس‌ها ایده بگیرند و جذابترین محصولات را طراحی کنند.

معرفی ویژگی های جدید سایت عکس پرینت

۵. بهبود سرعت سایت

یکی از اهداف همیشگی سرویس‌ عکس پرینت، صرفه‌جویی در وقت کاربران است. بعد از سفارش آنلاین تمام محصولات، این‌بار در سایت جدید افزایش سرعت بارگذاری را هدف قرار دادیم. تیم فنی با بهینه سازی فایل‌ها، تگ‌ها و تمهیدات کدنویسی، سرعت لود سایت را تا درصد بالایی بهبود داده است.

بهبود سرعت سایت

۶. دسترسی به حافظه ابری عکس باکس

بعد از ورود به سایت، در قسمت بالای صفحه گزینه‌ای به نام عکس باکس می‌بینید. دسترسی آسان و سریع به سرویس عکس باکس از دیگر ویژگی‌های سایت جدید است. در بخش عکس باکس شما می‌توانید عکس‌هایتان را آپلود، ذخیره و اشتراک‌گذاری کنید. در واقع بدون نیاز به فلش و هارد، و فقط با اکانت کاربری، یک حافظه قوی و خصوصی در اختیار شماست. (برای آشنایی بیشتر، به مقاله اپلیکیشن عکس باکس مراجعه کنید.)

حافظه ابری عکس باکس

۷. سازگاری کامل با موبایل

طراحی ریسپانسیو باعث شده که نسخه جدید سایت، با گوشی‌های موبایل کاملا سازگار باشد. شما در هر زمان می‌توانید با موبایلتان به تمام امکانات سایت دسترسی داشته باشید. البته سرویس عکس پرینت، اپلیکیشن اندروید و آی او اس هم دارد. اما اگر به هر دلیلی تمایل به نصب اپ ندارید، سایت جدید درست مثل یک اپلیکیشن کاربردی و کامل روی گوشی شما کار می‌کند.

سازگاری سایت عکس پرینت در گوشی موبایل

۸. سیستم پشتیبانی آنلاین

هنگام استفاده از سایت سوالی برایتان پیش آمده؟ کافی است از گفتگوی آنلاین عکس پرینت استفاده کنید. در سایت جدید برای بالابردن سرعت خدمات‌دهی به مشتریان، قابلیت چت آنلاین اضافه شده است. با این امکان شما می‌توانید بدون نیاز به تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، همان لحظه سوالتان را بپرسید. کارشناسان ما با نهایت حوصله شما را راهنمایی می‌کنند.

پشتیبانی آنلاین عکس پرینت

و قدردانی از همراهی شما…

علاوه بر ۸ بهبود اصلی سایت جدید، امکانات دیگری برای ماه‌های آینده در راه است. در آخر باید بگوئیم که تمام این بروزرسانی‌ها، بدون نظرات و فیدبک‌های شما کاربران عزیز ممکن نبود. قدردان اعتماد و همراهی شما هستیم و برای بهبود خدمات عکس پرینت همچنان به تلاشمان ادامه می‌دهیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *