ایده عکاسی روز اول مدرسه

۵ ایده ناب عکاسی برای روز اول مدرسه

سال‌های سال است که روز اول مهر یک روز پر هیجان برای بچه‌ها -و حتی بزرگترها- و یک موقعیت عکاسی فوق العاده برای به تصویر کشیدن دوران شیرین کودکی است. در ادامه با هم ۵ ایده‌ی بامزه و خاطره‌انگیز برای این روز خاص را مرور می‌کنیم.

عکاسی کلاس اولی

۱. استفاده از تابلوها، چه کودک‌تان آن را در دستانش بگیرد و چه جلویش، یک راه با نمک برای نشان دادن تاریخ عکس، اینکه الان کودک شما کلاس چندم است و بقیه جزئیاتی که شما می‌پسندید، است.

ایده عکاسی روز اول مدرسه

۲. لباس فرم یا وسایلی مثل خط کش یا هر چیز دیگر که خاص مدرسه شما باشد برای عکاسی ایده‌آل است. شما می‌توانید همچنین یک عکس در آخر خرداد با همین ژست بگیرید و بین این دو مقایسه کنید. هر چند ۹ ماه گذشته، اما کودک در حال رشد شما قطعا در طول این ۹ ماه تفاوت‌های زیادی کرده است.

ایده عکس روز اول مدرسه

۳. قد کودک خود را ثبت کنید تا قدر کودک خود را بدانید! عکس کودک خود را در جلوی این مترهای بامزه بگیرید. مطمئنا مقایسه این عکس‌ها ، سال به سال، و مشاهده رشد و بزرگ شدن کودکان، تجربه بسیار جذابی برای شماست.

عکاسی روز اول مدرسه

۴. یک راهکار دیگر برای نشان دادن تغییرات ظاهری کودک شما (رشد موها، قد و تغیر لباس) این است که به کودکتان بگویید یک قاب عکس از خودش را از سالهای پیش نگه دارد تا از او عکس بگیرید.

ایده عکاسی از کودک برای مدرسه

۵. به کودکتان بگویید تا هر سال در یک ژست مشخص (و در صورت امکان در یک مکان ثابت) بایستد تا از او عکس بگیرید. این عکس‌ها در طول زمان انسجام خوبی پدید می‌آورند و یک محور رشد (timeline) پدید می‌آورند که شما را به خاطرات آن روزها خواهد برد. این کار یک سنت و رسم می‌شود تا در آغاز هر سال با عشق و علاقه انجام گردد.

شما برای اول مهر کودک خود چه ایده‌هایی در سر دارید؟

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *