ایده چاپ فتوبوک

۵ دلیل برای ساخت یک فتوبوک!

زندگی یک مجموعه زیبا از خاطرات است که این روزها به آسانی با گوشی‌ها و دوربین‌هایمان ثبت‌شان می‌کنیم. لحظه‌هایی که باید ماندگار بمانند. این لحظه‌های ثبت شده می‌توانند در قالب یک فتوبوک روایت‌گر داستان زندگی ما باشند.

کتاب‌‌عکس‌ یک محصول جدید و مدرن برای نگه‌داری عکس‌های شما هستند. پنج دلیل اصلی برای ساخت یک فتوبوک وجود دارد تا بتوانید لحظه‌های مهم زندگی‌تان را در یک کتاب‌عکس طراحی و خاطراتتان را ماندگار کنید.

۱. فتوبوک بهترین یادگاری از سفرهای شما

چاپ عکس سفر در فتوبوک

تابستان امسال خاطرات خوبی به همراه داشتید؟! با ساخت یک فتوبوک بیایید دوباره سفر کنید، با هر بار ورق زدن می‌توانید خاطرات آن لحظه‌ها را دوباره تداعی کنید و داستان مسافرت خودتان را به شکلی جذاب و خلاقانه روایت کنید.

۲. فتوبوک یک هدیه تولد برای بهترین دوستتان

کتاب عکس اختصاصی

هدیه تولد همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی برای هریک از ما بوده و هست، چرا که برای نشان دادن علاقه‌‌مان همیشه بهترین را انتخاب می‌کنیم، اما چه ‌چیزی بهتر از هدیه‌ایی از جنس خاطرات مشترک؟!

یک فرصت عالی برای نشان دادن یک حس خاص و دوست داشتنی، روز تولد است. یک کتاب‌عکس با عکس‌های مشترکتان طراحی کنید و بهترین لحظه‌هایتان را با دوستتان شریک شوید. یک هدیه خاص از جنس خاطرات بسیار ارزشمند است.

۳. فتوبوک برای پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها

آلبوم خانوادگی مدرن

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها ارزش عکس‌های چاپ شده را بیشتر از هر کسی درک می‌کنند. با طراحی یک فتوبوک از بهترین و شیرین‌ترین لحظه‌ها در کنار فرزندان و نوه‌هایشان می‌توانید لبخند را به آن‌ها هدیه دهید و یادآور روزهای خوب زندگی شوید. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با عشق صفحات را ورق می‌زنند، می‌توانید تصور کنید که وقتی هر بار به ورق زدن و تماشای صفحات فتوبوک می‌پردازند، لبخندی هم بر لب دارند، البته منتظر هم باشید تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با روی باز این کتاب‌عکس را به همسایگان و دوستانشان نشان دهند، پس مراقب عکس‌های انتخابی خود باشید!

۴. فتوبوک برای حفظ خاطرات خانوادگی

ماندگاری خاطرات با چاپ فتوبوک

آیا به سفر در زمان اعتقاد دارید؟! با فتوبوک و تماشای هر یک از عکس‌ها آن هم بصورت خلاقانه پیوسته شما در حال سفر در زمان هستید و به لحظه‌های خاطره‌انگیز زندگی‌تان دوباره برمی‌گردید، فتوبوک می‌تواند به عنوان یک هدیه عالی برای خواهر و برادر و یا افراد فامیل باشد. لحظاتی مثل دورهمی‌ها، مسافرت‌های فامیلی و… در یک کتاب عکس می‌تواند خاطرات را بازگرداند و ماندگار باقی بماند.

۵.فتوبوک برای بچه‌های شما و رویاهایشان

کتاب عکس اختصاصی با خاطرات شما

فتوبوک صرفا فقط برای بزرگسالان نیست! می‌تواند یک هدیه خلاقانه برای یک هنرمند تازه کار، یک هنرمند کوچک و یا یک ورزشکار کوچک باشد. یک فتوبوک را با عکس‌هایی از تمرین‌های آنها طراحی کنید تا با دیدنشان، بیشتر تلاش کنند تا به رویاهایشان دست پیدا کنند. این فتوبوک همیشه به آنها یادآوری می‌کند که برای یادگیری صبر کنند و مسیر صعودی پیشرفت‌شان را فراموش نکنند.

مهم نیست که چه داستانی را می‌گوئید، مهم لحظه‌های خاطره‌انگیز شماست که باید از آنها مراقبت کنید. با نصب اپلیکیشن عکس‌پرینت این کار به سادگی امکان‌پذیر است. به راحتی می‌توانید با ساخت یک فتوبوک روایت‌گر داستان‌ زندگی‌تان باشید و خاطراتتان را برای همیشه ماندگار کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *