ایده هدیه ولنتاین

ایده های عاشقانه و ماندگار برای هدیه ولنتاین

شکلات، آبنبات، عروسک قلبی و پاستیل، همه بسیار شیرین هستند ولی نه به شیرینی عشقی که دارید. عشق شایسته چیزهایی است که همان قدر پرمعنا و خاطره‌انگیز باشند. هدیه‌ای اختصاصی که فقط روایت‌گر رابطه شما باشد: منحصربه‌فرد، آرام و خاطره‌انگیز.

اگر به دنبال این هدیه می‌گردید جای درستی آمدید! در این مقاله قرار است بهترین ایده‌ها برای هدیه ولنتاین را معرفی کنیم.


قدرت عکس‌های عاشقانه در هدیه ولنتاین

عکس‌ها قدرت بسیاری در ایجاد حس خوب دارند. چرا که روایتگر روزها و لحظات خوشی هستند که در زندگی داشتید. شما می‌توانید با استفاده از عکس‌هایی که خودتان گرفته‌اید یک هدیه خاص تدارک ببینید. حالا سوال اینجاست که کدام عکس ها برای هدیه ولنتاین مناسب هستند؟ در مرحله اول برای انتخاب عکس دست به کار شوید. باید عاشقانه وقت بگذارید تا مجموعه‌ای خلاقانه‎ای از عکس‌ها را انتخاب کنید. ایده‌های زیر شاید بتواند به شما کمک کند:

خرید هدیه ولنتاین

۱. عکس‌هایی که در آن می‌خندید

خنده قدرتمندترین و زیباترین حسی است که بین دو عاشق رد و بدل می‌شود. جمع‌آوری یک مجموعه از تمام عکس‌هایی که در آن می‌خندید معجزه می‌کند! با تماشای این مجموعه، حس و حال تمام آن لحظه‌های عاشقانه دوباره به شما منتقل خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم عکس‌های مجموعه خنده را در یک کتاب عکس چاپ کنید. آن را هدیه دهید و خنده را دوباره بر لبان عشقتان بنشانید.

۲. عکس‌های سلفی

سلفی شاه‌بیت عکس‌های عاشقانه است. راه‌حلی عالی برای گرفتن عکس، زمانی که فقط خودتان دونفر هستید. گالری گوشی را چک کنید. قطعا هر جا که بوده‌اید یک یا چند عکس سلفی گرفته‌اید. ویژگی مشترک تمام این عکس‌ها این است که دو نفر نزدیک هم را، از فاصله‌ای نزدیک ثبت کرده است.

تماشای پشت سر هم عکس‌های سلفی که جاهای مختلف و زمان‌های مختلف گرفته‌اید، حسی از نزدیکی و محبت را روایت می‌کند. این مجموعه را در یکی از قالب‌های عاشقانه محصولات عکس پرینت کنار هم بچینید، برای هر عکس یک یادداشت بنویسید و آن را چاپ کنید.

۳. عکس‌ از جاهایی که رفته‌اید

عکس‌هایی که با یک منظره‌ای خاص، بنایی مشهور، کافه‌ای دنج و هر عکسی که نشان بدهد شما با هم همه جا را زیر پا گذاشته‌اید، انتخاب کنید. چه گواهی بهتر از این که از با هم بودن لذت می‌برید؟ هر بار که این عکس‌ها را تماشا می‌کنید، شک نکنید دلتان می‌خواهد با هم بیشتر دنیا را بگردید و تجربه‌های مشترکی ثبت کنید.

این مجموعه گشت و گذار عاشقانه را در یکی از محصولات عکس پرینت روایت کنید. بهتر است لوکیشن و تاریخ هر عکس را هم زیر آن یادداشت کنید. سفرهای دونفره نیز بهترین ایده هستند. برای هر سفر یک مجموعه درست کنید، بهترین عکس‌ها را انتخاب کنید و یک روایت جذاب از سفرتان بسازید. کتاب عکس با قالب سفرنامه بهترین گزینه برای این کار است.

۴. عکس‌هایی از اتفاقاتی خاص

داستان هر عشقی نقاط عطفی دارد. لحظاتی که اتفاقات خاصی در آنها افتاده است. یک ملاقات خاص، یک قرار خاص، قهرها و آشتی‎‌ها. زمان‌هایی که نباید بگذارید آرام آرام خاطره‌شان فراموش شود. از هر رویداد عکس‌های معدودی را انتخاب کنید و در یک مجموعه جمع کنید. چاپ یک عکس از یک رویداد خاص روی ماگ یا کارت تبریک می‌تواند حس و حال شیرین عاشقی را همیشه زنده کند. یادتان نرود شده به رمز جمله‌ای را در کنار عکس‌تان بنویسید.

۵. عکس‌هایی که حکایت از تغییر دارند

به همه فولدرهای عکس‌های‌تان سر بزنید. عکس‌هایی را از گذشته انتخاب کنید که تغییر چهره و لباس و سبک زندگی در آنها به خوبی نمایان باشند. آنها را پشت سر بر مبنای زمان بچینید. مجموعه‌ای را خلق کنید که تماشای آن، بیانگر گذر عمرتان باشد. دیدن آنها شما را غرق در درک و قدردانی از زمان حال خواهد کرد. حسی که بیش از همه چیز در یک رابطه عاشقانه اهمیت دارد. چاپ این عکس‌ها روی مگنت و تماشای چندبار آنها در هر روز برای‌تان شیرین خواهد بود.

۶. عکس‌هایی که یک سال گذشته را روایت می‌کنند

یک دوره زمانی مانند یک سال را انتخاب کنید. ماه به ماه جلو بیایید و برای هر ماه یک یا چند عکس انتخاب کنید. مجموعه‌ای را بسازید که به طور کامل جزئیات رویدادهای مهم یک سال شما دو نفر را در برگیرد. آنها را با تاریخ هر کدام روی یک تقویم اختصاصی طراحی کنید و برای سال بعدتان یک تقویم با رویدادهای عاشقی بسازید.


یک هدیه ولنتاین شگفت انگیز بسازید

خب حالا وقت آن رسیده که با این مجموعه عکسها، یک هدیه جذاب و ماندگار درست کنید. هدیه‌ای که نمی‌توان هیچگاه آن را فراموش کرد. این هدیه هیچ تاریخ مصرفی ندارد و تا ابد به نشانه عشق شما باقی خواهد ماند. ما ایده‌های متفاوت زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

۱. کتاب عکس عاشقانه، ماندگارترین هدیه ولنتاین

کتاب عکس ابزاری قدرتمند برای ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز شماست. یک داستان اختصاصی با عکس‌های و نوشته‌های شما. سعی کنید یک خط داستانی برای مجموعه‌تان بسازید و آنها را به همراه نوشته‌های خود در کتاب عکس طراحی و چاپ کنید. مطمئن باشید ورق زدن هر صفحه از این کتاب اختصاصی بهترین حس را به شما منتقل خواهد کرد. این کتاب یکجورهایی سند عشق شماست که هیچ نمونه دیگری در دنیا ندارد.

چاپ کتاب عکس عاشقانه

۲. یک جفت ماگ عاشقانه

ماگ همیشه از پرطرفدارترین کادوهای ولنتاین است. بخصوص اگر با رنگ قرمز چاپ شود. عکس‌هایی که نشان دهنده لحظات یا رویدادها، یا حسی خاص و منحصربه‌فرد هستند برای چاپ روی ماگ بسیار مناسب‌اند. خوبی ماگ این است که می‌توانید دو عدد از آن را سفارش دهید. دو ماگ عین هم که شما را همیشه به یاد هم بیاندازد. چه چیز لذت بخش تر از نوشیدن در ماگ عاشقانه و ویژه خودتان؟

سفارش ماگ ست عاشقانه

۳. کارت تبریک ویژه هدیه ولنتاین

کارت تبریک عاشقانه با عکس و متن اختصاصی بهترین ایده برای هدیه ولنتاین است. حتی میتوانید کارت تبریک عاشقانه را به در کنار هدیه به عنوان یادگاری چاپ کنید. در سایت عکس پرینت می‌توانید کارت پستال را با عکس، حرف، قول و لحظات خاص خودتان طراحی کنید. پس دست به کار شوید و عکس‌های دو نفره‌ و خاطره‌انگیزتان را برای طراحی کارت پستال ولنتاین کنار بگذارید.

برای متن کارت هدیه های خود میتوانید به مقاله نمونه متن کارت تبریک عاشقانه مخصوص ولنتاین مراجعه کنید و از متن‌های بسیار جذاب استفاده کنید.

چاپ کارت تبریک اختصاصی

۴. مگنت، مغناطیس عاشقانه

بهترین عکس‌های دونفره‌ای را که دارید انتخاب کنید. عکس‌هایی که در سفرهای مختلف گرفته‌اید، در جاهای مختلف، سلفی‌های بامزه‌ای که ناخودآگاه خنده بر لبان‌تان می‌آورد. و خلاصه تمام خاطراتی که می‌خواهید همیشه جلو چشم‌تان باشند. مگنت استاد این کار است! روی یخچال می‌چسبد تا روزی چندین بار خودش را به شما نشان دهد. از این هدیه ولنتاین کوچک ولی لذتبخش به راحتی نگذرید.  همین حالا چند مگنت عاشقانه برای کادو ولنتاین سفارش دهید.

سفارش مگنت با عکس عاشقانه

۵. تقویم عاشقانه برای سال جدید

چند سال است عاشق هم‌اید؟ روزهای خاص را به خاطر دارید؟ در چه تاریخی پیشنهاد ازدواج دادید؟ کی جواب بله را شنیدید؟ برای اولین بار در چه تاریخی با هم حرف زدید؟ و… هر عشقی یک تقویم منحصربه‌فرد دارد که باید آنها را به خاطر بسپارید. پس دست به کار شوید. تقویم را با عکس و متن عاشقانه تکمیل کنید و یک محصول جذاب و کاربردی برای هدیه ولنتاین بسازید.

تقویم اختصاصی عاشقانه برای ولنتاین

۶. زیباترین روز زندگی مشترک در قاب عکس 

بهترین خاطره دونفره شما کدام است؟ روز عروسی‌تان؟ خاطره یک سفر خاص؟ قشنگترین عکستان را در یک قاب برای همیشه ماندگار کنید. قاب به عنوان هدیه ولنتاین برای همیشه به یادگار از عشق شما باقی می‌ماند. در عکس پرینت انواع قاب عکس به همراه عکس چاپ شده درون آن قابل سفارش است.

هدیه ولنتاین

۷. جعبه خاطرات ویژه هدیه ولنتاین

با محصول فتوباکس می‌توانید خاطرات را هدیه دهید! تماشا و مرور لحظات عاشقانه بسیار لذت بخش هستند. شما می‌توانید از همین خاطرات یک هدیه ولنتاین بسازید. فتوباکس جعبه‌ای چوبی و خوش ساخت است که روی میز قرار می‌گیرد. تا چندین عکس چاپ شده درون این جعبه قابل نگهداری هستند. به علاوه می‌توانید یک عکس دلخواه را در قسمت جلویی باکس قرار دهید. و این خاطره را درست عین یک عکس قاب شده در دکور خانه استفاده کنید.

هدیه خاص ولنتاین

برای هدیه ولنتاین یکبار دیگر خوب فکر کنید

روز عشق، تنها بهانه‌ای است که بتوانید با یک هدیه آن را جشن بگیرید. برای ماندگار کردن این روز معمولی ولی شیرین، برنامه‌ریزی کنید. محصولات عکس‌پرینت به دلیل امکان اختصاصی‌سازی و شخصی کردن با عکس‌ها و نوشته‌های خودتان یک گزینه بسیار خوب برای تدارک یک هدیه منحصربه‌فرد است.

این محصولات در کنار اینکه قیمت کاملا مناسبی دارند، ارزش معنویشان فراتر از یک کالای معمولی است. ارزشی که از عشق و خاطرات شما سرچشمه می‌گیرد. پس همین حالا دست به کار شوید و با مراجعه به سایت عکس پرینت، هدیه روز عشق تان را سفارش دهید.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *