چاپ تقویم اختصاصی 95

چاپ تقویم اختصاصی سال ۹۵

اگر می‌خواهید تقویم متفاوتی برای سال ۹۵ داشته باشید یا هدیه‌ای بدهید که تمام طول سال جلوی چشمان کسی باشد که دوستش دارید یا کسی که می‌خواهید احترام خود را به او نشان دهید، وقت آن رسیده که یک تقویم اختصاصی طراحی و سفارش چاپ دهید. در این تقویم می‌توانید از عکس‌های خودتان، نوشته‌های مختلف و مناسبت‌های اختصاصی خودتان استفاده کرده و با آزادی کامل روی تقویم آنها را قرار دهید.

تقویم را با مرور خاطرات خوش عکس‌هایی که گرفته‌اید ورق بزنید

عکس‌پرینت فرایند طراحی و چاپ تقویم اختصاصی سال جدید را برای هر فرد و شرکتی بسیار آسان و سریع کرده است. در عکس‌پرینت کل فرایند طراحی، سفارش، چاپ و تحویل تقویم‌ها یکجا و به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما بدون نیاز به گرافیست به راحتی از طریق سایت عکس‌پرینت تقویم اختصاصی خود را با استفاده از طرح‌های آماده به طور رایگان طراحی می‌کنید. شما آزادی کاملی را در استفاده از عکس‌ها، لوگو، نوشته‌ها و حتی مناسبت‌های اختصاصی خود داشته و مطمئن هستید طرح تقویم نهایی چاپ شده دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید.

فرقی ندارد یک نسخه از تقویم و برای خودتان یا هدیه دادن بخواهید یا هزاران نسخه برای هدیه دادن به مشتریان‌تان، عکس‌پرینت در هر تعدادی که بخواهید تقویم را برای شما ارسال خواهد کرد.

برای تهیه تقویم اختصاصی خود، تنها چند کلیک فاصله دارید. همین الان به سایت www.axprint.com مراجعه کرده و طراحی تقویم اختصاصی سال ۹۵ را شروع کنید، آن را به هر تعدادی سفارش داده و هر کجای ایران هستید تحویل بگیرید.

مراحل طراحی تقویم اختصاصی در عکس‌پرینت چیست؟

برای طراحی یک تقویم کافی‌ست ابتدا وارد سایت شده و از بین طرح‌های از پیش آماده شده تقویم در عکس‌پرینت یکی را انتخاب کرده و مراحل زیر را طی کنید:

۱. آنلاین طراحی کنید: شما به تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت و یک زمان مناسب است. با دسترسی از هرکجا و هر زمانی می‌توانید طراحی تقویم را با عکس‌ها، نوشته‌ها و مناسبت‌های شخصی خودتان اختصاصی کنید.

۲. آنلاین سفارش دهید: بعد از تکمیل طراحی و اطمینان از آن، کافی‌ست سفارش را تکمیل کنید.

۳. هر کجای ایران تحویل بگیرید: حالا منتظر باشید تا تقویم به دست‌تان برسد.

یک تجربه متفاوت و جدید با عکس‌پرینت

همه ما به تقویم نیاز داریم و تقریبا همه ما از تقویم‌هایی با طرح‌های عمومی با عکس‌ها و نوشته‌هایی کلی استفاده می‌کنیم. حالا این امکان ایجاد شده که تقویمی را که تمام طول سال جلوی چشمان‌مان است را خودمان با عکس‌ها و نوشته‌های خودمان طراحی کنیم.عکس‌پرینت تنها سرویس آنلاینی است که این امکان را به شما می‌دهد.

تجربه متفاوت طراحی: طراحی آنلاین، رایگان و آسان بدون نیاز به تخصص گرافیست
تقویم کاملا شخصی‌سازی شده: با آزادی کامل از عکس، نوشته و مناسبت‌های شخصی خود روی تقویم استفاده کنید.
برای هر فضایی: با شکل‌های در آشپزخانه، روی میزکار، اتاق کودک یا هر دیواری تاریخ‌های مهم را از دست ندهید.
طرح‌های متنوع آماده برای هر سلیقه‌ای: از بین طرح‌های متنوع از پیش طراحی شده، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید
سفارش آنلاین چاپ به هر تعدادی: این تقویم اختصاصی شماست، به هر تعدادی که بخواهید چاپ کنید:

انواع تقویم عکس‌پرینت

در عکس‌پرینت انواع تقویم برای کاربردها و سلیقه‌های مختلف وجود دارد:

انواع مدل تقویم

تقویم پوستری

یک برگ تقویم سالیانه در ابعاد A۳ – چاپ تمام رنگی روی مقوای ۲۵۰ گرمی

تقویم پوستری

تقویم دیواری فصلی

دارای ۵ برگ در ابعاد A۳ – چاپ تمام رنگی روی مقوای ۲۵۰ گرمی گلاسه – دارای هولدر برای نصب روی دیوار

تقویم دیواری فصلی

تقویم دیواری ماهانه

۱۳ برگ در ابعاد ۲۰ در ۳۰ – دارای هولدر برای نصب روی دیوار

تقویم دیواری ماهانه

تقویم رومیزی ۱۳ برگ

۱۳ برگ در ابعاد ۱۵ در ۲۱ – دارای پایه محکم برای قرار دادن روی میز – چاپ تمام رنگی دو طرف تقویم روی کاغذ ۱۷۰ گرمی

تقویم رومیزی 13 برگ

تقویم رومیزی ۷ برگ

۷ برگ در ابعاد ۱۴ در ۱۴ – ارای پایه محکم برای قرار دادن روی میز – چاپ تمام رنگی دو طرف تقویم

ا تقویم اختصاصی چه کنم؟

تقویم اختصاصی محصول منحصربه‌فردی است که قطعا می‌تواند کاربرد شگفت‌انگیزی برای همه داشته باشد. به هدیه‌ای فکر کنید که تمام طول سال جلو چشمان کسانی باشد که دوستشان دارید. آنقدر این هدیه برایشان عزیز خواهد بود که حتی با وجود اتمام سال ۹۵ هم تقویم ۹۵ را نگه خواهند داشت. چون این تقویم تنها یک تقویم نیست، منبع انرژی بخشی از خاطرات و عکس‌ها و نوشته‌های دلنشین است.

از این رو پیشنهاد ما به شما این است:

برای خودتان تقویمی تهیه کنید که همیشه و طول سال الهام بخش و انرژی بخش باشد.
برای کسانی که دوست دارید هدیه‌ای تهیه کنید که تنها یک تقویم نباشد. مروری بر خاطرات خوش گذشته باشد که در تمام طول سال آنها را به یاد شما بیاندازد طوری که حتی بعد از اتمام سال ۹۵ هم حاضر نباشند آن را از روی میز یا روی دیوار خود بردارند. در این پست مطلب مفیدی برای طراحی یک تقویم خانوادگی ارائه کرده‌ایم.
به مشتریان‌تان هدیه دهید. هدیه‌ای که در شان آنها باشد. هدیه‌ای که همیشه خدمات و محصولات شما را به آنها نمایش داده و مشتریان شما هر روز سال‌شان را با یادآوری برند و محصولات و خدمات شما آغاز کنند.
برای شرکت خود تقویمی طراحی و چاپ کنید که اشاعه دهنده فرهنگ، اهداف و ماموریت‌های سازمانی شما در بین کارکنان باشد. تقویمی که همیشه روزی میز و جلوی چشمان کارکنان و همکاران شما در شرکت باشد تا یکپارچگی و وحدت سازمان شما را نشان دهد.

سفارش تقویم اختصاصی در عکس پرینت
اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *