چاپ تقویم خانوادگی

چطور تقویم خانوادگی بهتری بسازیم؟

خیلی وقت‌ها برای هدیه دادن، سر زدن به چند مغازه و انتخاب اولین چیزی که چشممان را گرفت کافی نیست. گاهی باید یک ایده داشت، متفاوت بود، وقت صرف کرد و خلاقیت به خرج داد. عکس پرینت به شما برای ساختن چنین هدیه‌ای کمک می‌کند.

با نزدیک شدن نوروز، وقتش رسیده به این فکر کنیم که چه عیدی به اعضای خانواده بدهیم. پیشنهاد ما یک تقویم با عکس‌های تمامی اعضای خانواده است. در ادامه سعی می‌کنیم نکات ساختن زیباترین تقویم خانوادگی را با شما به اشتراک بگذاریم.

نکات طراحی تقویم خانوادگی

اول، یک مدل تقویم که در منزل شما بیشتر کاربرد دارد انتخاب کنید. برای مثال تقویم‌های رومیزی گزینه‌ی مناسب و کاربردی هستند. یا تقویم‌های دیواری برای آشپزخانه و اتاق کار استفاده بیشتری دارند. حالا باید یک قالب مناسب انتخاب کنید. از بین طرح‌های موجود، قالب موردنظر خود را پیدا کنید.

حالا نوبت چیدمان عکس‌هاست. اول به تعداد لازم عکس انتخاب کنید. سراغ گالری گوشی و عکس‌های لپ‌تاپ بروید و بهترین آنها را کنار بگذارید. سعی کنید از عکس‌هایی استفاده کنید که تمامی اعضای خانواده در آن حضور دارند. در ماه‌های تولد افراد، می‌توانید از عکس‌های تکی آن فرد استفاده کنید.

.یک ایده دیگر برای چیدمان خلاقانه، استفاده از عکس‌های موضوعی است. به این صورت که در هر ماه، عکسی با مضمون مناسب همان ماه انتخاب کنید. مثلا در ماه فروردین می‌توانید از عکس اعضای خانواده سر سفره هفت سین استفاده کنید. عکس مهرماه، می تواند عکس بچه‌ها در اولین روز مدرسه‌شان باشد. یا عکس بهمن ماه، خاطرات برف بازی سال گذشته را یادآوری کند.

چاپ تقویم با عکس دلخواه

مراحل طراحی تقویم خانوادگی

  • در بخش محصول تقویم، روی طرح موردنظرتان کلیک کنید. با اینکار صفحه ادیتور برایتان نمایش داده می‌شود. به کمک ادیتورعکس پرینت می‌توانید از ۰ تا ۱۰۰ تقویم را به سلیقه خودتان طراحی کنید.
  • ستون سمت راست نمای کلی از تمام صفحات تقویم، و موقعیت صفحه‌ای که در حال طراحی آن هستید را نمایش میدهد. کادر وسط به جزئیات صفحه در حال طراحی اختصاص دارد. و ردیف پایین ابزارهای ادیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • در ردیف پایین آیکون اول با نام «عکس‌ها» برای آپلود تصاویر از موبایل یا لپ‌تاپ شماست. آیکون وسط چیدمان‌های متنوع برای هر صفحه را شامل می‌شود. و آیکون آخر مربوط به انتخاب رنگ زمینه تقویم است.

ثبت سفارش و ارسال محصول

تمامی صفحات تقویم را به همین شکل طراحی کنید. درست است که پس زمینه و چیدمان متنوعی در سایت وجود دارد ولی بهتر است با شلوغ کردن زیاد صفحات، شیک بودن کار را از بین نبرید. اگر هنوز طراحی محصول را تکمیل نکردید می‌توانید گزینه ذخیره را بزنید تا تمام تغییرات در حساب کاربری‌تان ذخیره شود. در غیر این‌صورت با انتخاب گزینه ذخیره و سفارش وارد بخش ثبت سفارش شوید. بعد از انتخاب آدرس و تکمیل پرداخت، محصول شما در کوتاه‌ترین زمان به دستتان خواهد رسید. حالا می‌توانید تقویمی فوق‌العاده با عکس‌های شخصی خودتان داشته باشید تا لبخند را در تمامی روزهای سال به لبتان بیاورد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *