کتاب داستان اختصاصی کودک

کتاب داستان اختصاصی

۱۷ مهرماه عکس‌پرینت میزبان یک رخداد مهم بود. در این روز محصول “کتاب داستان اختصاصی” برای نخستین بار معرفی شد. کتاب داستان اختصاصی نسلی جدید از کتاب‌های داستان برای کودکان هستند که شخصیت اول آنها خود کودکان هستند. متن و عکس‌های این مجموعه بر مبنای صاحب کتاب عکس به گونه‌ای تنظیم می‌شود که یک کتاب داستان کاملا اختصاصی به دست مخاطب می‌رسد. این کتاب‌ها برای اولین‌بار برای هموطنان ایرانی در سایت عکس‌پرینت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

هم اکنون عکس پرینت آماده است رویای قهرمان داستان‌ها شدن را برای شما و کودکتان محقق کند و آنها را به سرزمین پر رمز و راز داستان‌ها ببرد. قهرمان زندگی ما پدر و مادرها، قرار است به قهرمان یک داستان پر ماجرا تبدیل شود.

کتاب داستان اختصاصی کودک

کتاب داستان اختصاصی چیست؟

این کتاب‌ها با بهره‌گیری از شخصیت‌ها و داستان‌های بسیار پر طرفدار ایرانی طراحی شده است. قهرمان این داستان کودک شماست که در این کتاب‌ها می خنداند، نقشه می‌کشد، به دیگران کمک می‌کند و …. . اسم و مشخصات کودک شما و عکس‌هایش به این کتاب داستان حال و هوایی زنده و متفاوت از هر کتاب داستانی که تا به حال دیده‌اید می‌بخشد.

شیوه کار

طراحی یک کتاب داستان اختصاصی در سه مرحله بسیار ساده خلاصه می‌شود:

۱. کافی است یکی از کتاب‌های داستان ما را انتخاب کنید.
۲. در مرحله بعد باید اسم کودک خود – و قهرمان اصلی داستان- را وارد کنید. ممکن است لازم باشد اطلاعاتی مثل روز تولد یا اسم پدر و مادر را نیز وارد نمایید. بعد از وارد کردن این اطلاعات، متن داستان شما آماده است.
۳. اکنون ریش و قیچی در دست شماست. حالا کافی است به مانند یک کتاب عکس، عکس‌ها را در صفحات و جای‌های مختلف کتاب قرار دهید. خلاقیت شما کمک خواهد کرد این کتاب زیبا تر و جذاب‌تر شود. به محض اتمام این مرحله کتاب آماده چاپ است. کافی است سفارش خود را در سیستم ثبت نمایید.

پدران و مادران علاقه مند از آغاز و شروع به کار این محصول جدید به مدت یک هفته فرصت خواهند داشت تا این محصول را با تخفیف ۵۰%ی سفارش دهند.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *