بهترین های ژست عکس تولد

۱۱۶ ژست عکس تولد ؛ برای گرفتن بهترین عکس‌ها در تولدتان

روز تولد فقط مخصوص شماست! پس تا می‌توانید در این روز بدرخشید و خوش بگذرانید. ما در این مقاله قرار است برای گرفتن ژست عکس تولد کمکتان کنیم. در ادامه جدیدترین ایده‌های عکاسی تولد به همراه نکات مفید را برایتان آماده‌ کرده‌ایم. برای ثبت زیباترین عکس تولد آماده‌اید؟

چند نکته کوتاه؛ قبل از شروع عکاسی

  • لوکیشن عکاسی را مشخص کنید؛ مثلا خانه، طبیعت و…
  • تزئینات را از قبل تهیه کنید؛ انواع بادکنک و شمع و…
  • به موها مدل و حالت بدهید.
  • لباس‌های شاد و رنگی انتخاب کنید.

فوت و فن…

 ممکن است در روز تولدتان فرصت کافی برای عکاسی نداشته باشید. در این‌صورت می‌توانید پروژه عکاسی را از چند روز قبل پیش ببرید. عکاسی فرمالیته تولد این روزها کاملا رایج است.

ژست عکس تولد دخترانه

این ژست‌ها را حتما باید در روز تولدتان امتحان کنید! برای ژست گرفتن کاملا راحت و طبیعی باشد. چند نکته کوچک به زیبایی بیشتر عکستان کمک می‌کند. مثلا اینکه زاویه چشم را به دوربین نزدیک کنید تا سفیدی چشمتان بیش از حد دیده نشود. ۱۷ نکته کاربردی ژست گرفتن را در مقاله قبلی بلاگ بخوانید.

ژست عکس تولد دخترانه ژست عکاسی تولد برای دختر ژست عکس تولد ژست عکس تولد ژست عکاسی لاکچری ایده عکس تولد ژست تولد دختر ژست تولد ساده ژست تولد با بادکنک تم صورتی تولد ژست عکاسی تولد دختر ایده عکس تولد ژست تولد خواننده ایده عکس تولد سورپرایز تولد لاکچری ژست عکس تولد بامزه ژست عکس تولد بزرگسال ژست ساده تولد ایده عکس تولد با کیک تم تولد

ژست عکس تولد با بادکنک

بادکنک به آسانی حال و هوای تولد را در عکستان ایجاد می‌کند. این وسیله جذاب تقریبا همه جا در دسترس است. پس هیج‌جوره از معجزه آن در عکس تولد غافل نشوید! رنگ بادکنک‌ها را با تم تولدتان ست کنید. این روزها استفاده از بالن‌های فویلی و عددی هم حسابی مد است.

ژست تولد در تخت خواب

بادکنک هلیومی تولد ژست روز تولد ژست با بادکنک عددی ژست تولد بزرگسال ژست ساده تولد زست تولد با بادکنک هلیومی بالون تولد

ژست تولد نوجوان

ایده عکس تولد با شمع

شاید جشن و تم در کار نباشد. اما معمولا همه ما در روز تولد شمع فوت می‌کنیم. همین ایده می‌تواند بهترین ژست عکاسی تولد باشد. فوت کردن شمع یک جورهایی کلاسیک‌ترین ژست تولد است که هر کسی باید در آلبومش داشته باشد!

ژستهای تولد

ژست با شمع و کیک ژست جن تولد با شمع مدل عکس تولد

مدل عکس تولد با فشفشه

فشفشه یک محصول قیمت‌مناسب است که جلوه فوق‌العاده‌ای دارد. اگر دنبال یک عکس خاص تولد هستید حتما ژست‌های زیر با فشفشه را امتحان کنید:

ژست جشن با فشفشه ژست تولد فشفشه ایده عکاسی تولد ایده ساده عکاسی تولد

ژست عکاسی تولد در طبیعت

طبیعت یک پس‌زمینه زیبا و نور عالی در اختیارتان قرار می‌دهد. پس چرا برای عکس تولد سری به آن نزنیم؟ اگر جنگل، دریا، باغ و… در اطراف محل زندگیتان دارید، حتما سری به آن بزنید. در این بخش بهترین ژست‌های عکس تولد دخترانه طبیعت را ببینید. همچنین می‌توانید ایده‌های بیشتر را در مقاله ۶۰ ژست دخترانه در طبیعت مشاهده کنید.

عکاسی تولد در طبیعت ژست عکس طبیعت تولد

عکس تولد طبیعت عکس جشن طبیعت عکس تولد جنگل ایده عکس تولد طبیعا عکس دود رنگی تولد ژست عکس تولد طبیعت

ژستهای عکس تولد دخترانه با دوستان

دوستان ما از همراهان همیشگی روز تولدمان هستند. بد نیست اگر چند عکس تولد با آنها داشته باشیم. از دوستان صمیمی خواهش کنید در عکستان حضور داشته باشند. مطمئنا از اینکه در کنارتان باشند خوشحال می‌شوند.

ژست های تولد با دوست ژست عکس با دوست عکاسی تولد با دوست ژست عکاسی تولد با دوست ایده عکاسی با دوست

مدل عکس تولد با دوست

ژست عکس تولد دونفره با همسر

ثبت خاطرات دونفره در روز تولدتان را فراموش نکنید. حتما همسرتان برای خوشحال کردن شما در این روز تلاش کرده است. پس از او بخواهید در عکس‌های تولدتان در کنارتان باشد. در ژست عکس تولد زن و شوهری می‌توانید از لباس ست هم استفاده کنید.

ژست عکاسی جشن با همسر ژست عکس دونفره ژست زن و شوهری تولد مدل عکس دونفره مدل عکس دونفره تولد عکس تولد با همسر

 

ثبت خاطرات روز تولد با چاپ آنها

خاطرات در گوشی و مموری فراموش می‌شوند! با چاپ کردن عکسهای روز تولدتان می‌توانید یک یادگار همیشگی از این روز بسازید. بعدها یادآوری و تماشای این روز بهترین حس را به شما می‌دهد.

در عکس پرینت می‌توانید خاطرات را روی انواع محصولات خلاقانه سفارش چاپ دهید. فتوبوک، قاب عکس، شاسی، کارت تبریک، مگنت، فتوباکس و… از ایده‌های محبوب چاپ عکس تولد هستند. برای سفارش آسان و آنلاین سری به صفحه محصولات بزنید.

۳.۷/۵ - (۱۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *