ایده کادو سالگرد ازدواج

ایده‌های جدید و خاص برای کادو سالگرد ازدواج

«عشق به مراقبت نیاز داره» احتمالا همه ما این جمله را شنیده‌ایم. یکی از موثرترین راه‌های ابراز عشق، هدیه دادن است. اهمیت انتخاب هدیه در سالروز ازدواج بیشتر می‌شود. لزومی ندارد کادو سالگرد ازدواج گران باشد. اما مفهومی و پراحساس بودن آن ضروریست. در این مقاله قرار است خاص‌ترین ایده‌های کادو سالگرد ازدواج را معرفی کنیم. قول می‌دهیم با این ایده‌ها، یک روز پرخاطره برای همسرتان بسازید.

دسته‌بندی مطلب:

  • کادوهای خاطره‌انگیز و احساسی
  • کادوهای کاربردی و ست
  • کادوی سالگرد ازدواج برای مرد
  • کادوی سالگرد ازدواج برای زن
  • کادوی سالگرد ازدواج برای دوستان
  • کادوی سالگرد ازدواج برای پدر و مادر

۱. کادو‌های خاطره‌انگیز و شخصی‌سازی‌شده

این روز خاص، یادآور یکی شدن شماست. پس بهتر است هدیه‌‌های مصرفی و تکراری را کنار بگذارید. کادوی این روز باید مختص شما باشد. به همین دلیل هدیه‌های شخصی‌سازی‌شده بهترین انتخاب هستند.

فتوبوک ۱۰ دلیل برای دوست داشتن تو

کتاب عکس عاشقانه و اختصاصی که هر صفحه‌اش پر از حس خوب است. این هدیه مثل یک آلبوم پرخاطره تا سالیان سال خاطراتتان را ماندگار می‌کند. در عکس پرینت از اسم کتاب، تا طراحی جلد و صفحات با سلیقه خود شما چاپ می‌شود. برای چاپ آنلاین فتوبوک، عکسهایتان را آپلود کنید و محصول اختصاصی‌تان را سفارش دهید.

کادو سالگرد ازدواج

شاسی چند تکه از عکس عروسی

عکسی از مراسم عقد یا ازدواجتان انتخاب کنید. با آپلود این عکس می‌توانید یک شاسی چند تکه بسازید. شاسی‌ها یک دکور شیک و اختصاصی برای دیوار هستند. به این ترتیب می‌توانید خانه عاشقانه‌تان را با این دکور پرخاطره، زیباتر کنید.

قاب عکس خاطرات

قاب‌عکس‌ها یک محصول نوستالژی و اصیل برای نمایش خاطرات هستند. برای تدارک کادو سالگرد ازدواج کافی است یک عکس دونفره‌تان را قاب کنید. این هدیه همیشه از شما و عشق بینتان به یادگار باقی می‌ماند. انواع قاب عکس چوبی، سفید، pvc و قاب عکس رومیزی را می‌توانید آنلاین سفارش دهید. علاوه بر این، ما عکس دلخواهتان را هم چاپ کرده، و به همراه قاب ارسال می‌کنیم.

جعبه چوبی خاطرات

یک جعبه چوبی و شکیل که تمام خاطراتتان در آن قرار دارد. جعبه عکس علاوه بر نگهداری عکس‌ها، قابلیت نمایش هم دارد. وجه رویی جعبه با پاسپارتو طلایی طراحی شده است. می‌توانید در هر زمان یکی از عکسها را در وجه رویی قرار داده؛ و از تماشای خاطراتتان در خانه لذت ببرید. برای مشاهده و سفارش جعبه عکس به عکس پرینت مراجعه کنید.

بهترین کادو سالگرد ازدواج

جاذبه مغناطیسی عشق

چاپ عکس روی مگنت یک ایده پرطرفدار برای عکسهای دونفره است. فقط آپلود عکس می‌توانید انواع مگنت را آنلاین سفارش دهید. با چیدمان این خاطرات روی یخچال، عشقتان همیشه جلو چشم خواهد بود. یک ویژگی جذاب دیگر، امکان چاپ عکس روی مگنت‌های طرح‌دار است. در عکس پرینت انواع مگنت با تم‌های عاشقانه قابل سفارش هستند.

کادو سالگرد ازدواج با love is…

آدامس‌های لاو ایز را که یادتان هست؟ استفاده از تصویرسازی‌های love is یک ایده واقعا خلاقانه برای کادو سالگرد ازدواج است. در فتوبوک love is می‌توانید خاطراتتان را روی این طرح سفارش چاپ دهید. برای مشاهده قیمت و سفارش این محصول به صفحه فتوبوک مراجعه کنید.

هدیه سالگرد ازدواج


۲. کادو سالگرد ازدواج کاربردی و مشترک

هدایای مشترک از دیگر انواع مرسوم برای کادو سالگرد ازدواج هستند. بیاید با چند نمونه از این دسته هم آشنا شویم.

گلدان و گیاه

امسال تصمیم بگیرید با همدیگر حال و هوای خانه را عوض کنید. در این صورت اضافه کردن چند گل و گیاه ایده خوبی است. می‌توانید بودجه کادو سالگرد ازدواج امسال را به خرید گیاهان اختصاص دهید. حتی می‌توانید خودتان گلدان‌ها را آماده کنید. و به این ترتیب یک فعالیت دونفره و پرانرژی را رقم بزنید.

تجهیزات قهوه به همراه ماگ

با این هدیه می‌توانید خودتان را به لذت نوشیدن قهوه دونفره دعوت کنید. کافی است یک دم افزار مناسب قهوه انتخاب کنید. دستگاه اسپرسو ساز، فرنچ پرس، موکاپات و… برای خلاقیت بیشتر دو ماگ ست هم سفارش دهید. برای چاپ آنلاین عکس روی ماگ سری به عکس پرینت بزنید.

ایده کادو ماهگرد

کوسن ست به تاریخ سالگرد ازدواج

انواع کوسن ست، ظروف و سایر لوازم خانه هم ایده جالبی هستند. مثلا برای چاپ روی کوسن می‌توانید از عکس دونفره استفاده کنید. اگر تمایل به چاپ عکس خودتان ندارید، چاپ اسم، چاپ تاریخ سالگرد و… نیز مرسوم هستند.

خرید لباس ست

یک ست لباس خانگی، لباس بیرون، لباس ورزشی یا حتی کتانی انتخاب کنید. پوشیدن لباس‌های ست یک ایده جذاب برای زوج‌ها است. در آخر چند عکس یادگاری هم با این لباس‌ها بگیرید.

ساعت یا دستبند ست

این روزها انواع زیورآلات ست قابل سفارش هستند. شما می‌توانید با مشورت همدیگر یک مدل ساعت، دستند، انگشتر و… را انتخاب کنید. و هر دو را به صورت ست خریداری و استفاده کنید.

کادو برای سالگرد ازدواج


۳. کادوی سالگرد ازدواج برای مرد

همانطور که می‌دانید مردان بیشتر علاقمند به کادوهای کاربردی هستند. در انتخاب کادوی سالگرد ازدواج برای مرد، باید به این نکته توجه شود. اما یک ایده کوچک برای خاص کردن کادو هم وجود دارد. اینکه گوشه‌ای از هدیه، نام دونفرتان یا تاریخ سالگردتان را حک کنید ( مثلا گوشه کیف پول)

کراوات، گیره، دکمه سرآستین

کروات و اکسسوری مردانه انتخاب مناسبی برای کادو سالگرد ازدواج هستند. چون اولا چندان پرهزینه نیستند. و ثانیا هدایای شیک و جذابی به حساب می‌آیند.

هدفون، مموری و گجت‌ها

فکر نمیکنم پسری را پیدا کنید که عاشق تکنولوژی نباشد! برای هدیه به مردان می‌توانید یکی از گجت‌ها را خریداری کنید. هدفون‌ و مموری‌ها همیشه کاربردی هستند. از طرفی مچ بند هوشمند و تبلت نیز با کمی هزینه بیشتر قابل تهیه‌اند.

هدیه برای مردان

کیف و کیف پول

یک کیف چرم هم کاربردی و هم زیبا است. برای کادوی سالگرد ازدواج می‌توانید یک مدل کیف طبق سلیقه و نیاز همسرتان انتخاب کنید.

ماشین اصلاح صورت

ماشین اصلاح و ست بهداشتی هدایای کاربردی برای مردان هستند. البته خرید این هدایا برای سالگرد ازدواج چندان احساسی و معنادار نیست. توصیه می‌کنیم هدایای این‌چنینی را برای مناسبت‌هایی مثل تولد نگه دارید.

کادو سالگرد ازدواج برای میز کار آقایان

با یک هدیه رومیزی، عشق شما همیشه جلو چشم همسرتان است. محصولاتی مثل قاب رومیزی، پایه عکس و فتوباکس ایده‌های جذابی برای میز کار هستند. کافی است یکی از عکسهای دونفره‌تان را روی این محصولات چاپ کنید و هدیه دهید

کادو برای سالگرد ازدواج


۴. کادوی سالگرد ازدواج برای زن

در خرید کادو برای زنان بیشتر از کاربرد، به احساسی بودن هدیه توجه کنید. در ادامه چند ایده مناسب برای کادو دخترانه معرفی می‌کنیم.

سبد گل و انواع رز

گل رز نماد عشق و محبت است. برای سالگرد ازدواج می‌توانید یک سبد یا دسته گل رز برای همسرتان سفارش دهید. این روزها گل رزهای جادوان هم پرطرفدار هستند.

زیورآلات و طلا با نمادهای عاشقانه

زیورآلات یک هدیه محبوب برای انواع مناسب‌ها است. در سالروز ازدواج می‌توانید به همسرتان طلا هدیه دهید. برای تاثیر بیشتر، بهتر است طلا سفارشی باشد. مثلا حرف اول نام او، کلمه عشق یا نماد قلب را انتخاب کنید.

کادو سالگرد ازدواج برای زن

اولین‌های عاشقانه ما

این هدیه همسرتان را از اعماق قلب خوشحال می‌کند. چون به زیبایی تمام نشان می‌دهید مسیر عشقتان چقدر اهمیت دارد. کافی است از اولین‌ها و لحظات خاص دونفره‌تان عکس انتخاب کنید. حالا تمام این مجموعه عکسها را روی یک فتوبوک چاپ کنید. در بعضی صفحات هم نوشته، تاریخ و لوکیشن آن عکس را ذکر کنید. راهنمایی و توضیحات بیشتر را در مقاله ایده چاپ فتوبوک بخوانید.

کادو سالگرد ازدواج با عطر و ادکلن

اگر سلیقه همسرتان را می‌دانید یک عطر خوشبو و برازنده برایش انتخاب کنید. مطمئن باشید از دریافت این هدیه خوشحال می‌شود.

تقویم عاشقانه برای میز کار

یک تقویم اختصاصی برایش طراحی کنید. در تقویم های عکس پرینت، می‌توانید روی هر برگ، یک عکس دلخواه دونفره را سفارش چاپ دهید. وجود این تقویم دوست‌داشتنی روی میز همسرتان قطعا برای او لذت‌بخش خواهد بود.

چاپ عکس روی تقویم عاشقانه


۵. کادوی سالگرد ازدواج برای دوستان

اگر به جشن سالگرد عقد دوستانتان دعوت شدید، بهتر است با یک هدیه به دیدنشان بروید. خیلی از ایده‌هایی که بالاتر معرفی کردیم، به این منظور مناسب هستند. اما بیاید چند ایده اختصاصی دیگر را هم مرور کنیم.

تابلو بوم نقاشی از عکس آنها

چاپ روی بوم یک ایده منحصربه‌فرد و ماندگار برای هدیه به دوستان است. تابلو بوم هم عکس دونفره زوج را ثبت می‌کند، و هم در دکوراسیون منزل قابل استفاده است.

تابلو بوم کادو سالگرد ازدواج برای دوستان

دسته گل طبیعی یا مصنوعی

گل یک هدیه خوشایند و همیشگی برای تقدیم به دوستان است. اگر می‌خواهید گلتان همیشه به یادگار از شما باقی بماند، مدل مصنوعی را انتخاب کنید. ولی اگر عطر و زیبایی گل طبیعی برایتان مهم است یک دسته طبیعی سفارش دهید.

شلف دیواری خاطرات

معمولا عکسهای قاب شده روی شلف دیواری قرار می‌گیرند. اما تهیه چندین قاب شاید برایتان پرهزینه باشد. در اینصورت می‌توانید یک شلف عکس سفارش دهید. این محصول دکوری و جذاب، شیاری دارد که عکسهای چاپ شده روی آن قرار می‌گیرند.

کادو سالگرد ازدواج برای دوستان


۶. بهترین کادو برای سالگرد ازدواج پدر و مادر

مسیری که والدین در کنار هم طی کرده‌اند واقعا شیرین و دوست‌داشتنی است. برای کادوی سالگرد می‌توانید بار دیگر این مسیر را به تصویر بکشید. به این منظور محصولات زیر مناسب هستند:

کتاب عکس خاطرات جوانی تا امروز

در آلبوم‌های قدیمی جستجو کنید و اولین عکس دونفره والدینتان را پیدا کنید. به مرور عکسهای بعدی را هم به ترتیب زمانی انتخاب کنید. حالا وقتش رسیده از این خاطرات، یک کتاب عکس جذاب بسازید. ورق زدن این فتوبوک و مرور مسیر عاشقی، قطعا برای آنها لذت‌بخش خواهد بود.

کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر

قاب عکس خانوادگی

یک عکس که در آن همه اعضای خانواده حضور دارند را انتخاب کنید. این خاطره را روی انواع قاب عکس سفارش داده و به پدر و مادرتان هدیه دهید.

شجرنامه خانوادگی دیواری

از هر عضو خانواده یک عکس انتخاب کنید. حالا تمام این عکسها را روی یک شاسی چاپ کنید. برای سفارش شاسی کلاژ در عکس پرینت، ابتدا شاسی ساده با ابعاد دلخواه را انتخاب کنید. حالا در بخش چیدمان عکس، قالب چندتایی را انتخاب کنید. در نهایت روی هر بخش از قالب، یک عکس را قرار دهید.

کادو سالگرد ازدواج برای پدر و مادر


ایده‌های سورپرایز سالگرد ازدواج

در آخر توصیه می‌کنیم علاوه بر هدیه، برنامه‌های متفاوتی در این روز انجام دهید. چند ایده سورپرایزی و فعالیت دونفره را با هم بخوانیم:

  • یک میز در رستوران‌ مورد علاقه‌تان رزرو کنید و شام دونفره داشته باشید.
  • در صورت امکان، از قبل برای سفر دونفره برنامه ریزی کنید.
  • به آدرس محل کار همسرتان یک گل و یادداشت عاشقانه ارسال کنید.
  • با همدیگر میز صبحانه دونفره بچینید، و شروع روز را در کنار هم باشید.
  • برنامه تماشای فیلم بگذارید. با مشورت همدیگر یک فیلم عاشقانه را انتخاب کرده و تماشا کنید.
  • عکس‌های روز ازدواج و خاطرات آشنایی‌تان را مرور کنید.
  • با بادکنک، گل و شمع خانه را تزئین کنید تا خاص بودن این روز بیشتر شود.
  • از تماس و ارسال پیام‌های عاشقانه غافل نشوید.
  • در بخش‌هایی از خانه، مثلا روی یخچال برای همسرتان یادداشت عاشقانه قرار دهید.

امیدواریم هر روز زندگی‌تان به زیبایی سالروز ازدواجتان باشید. ما در عکس پرینت برای ثبت خاطرات عاشقانه و ماندگار کردن لحظه‌های دونفره‌ همراهتان هستیم.

۴/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *