تزیین اتاق با ریسه

ایده های خلاقانه تزیین اتاق با ریسه ال ای دی

بعد از خستگی و یک روز پرتلاش، اتاق خواب بهترین فضا برای آرامش است. اتاق شما باید منبعی از حس خوب و راحتی باشد. یکی از بهترین ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون اتاق، استفاده از ریسه عکس است. در این مقاله از عکس پرینت با معرفی ایده های خلاقانه تزیین اتاق با ریسه همراهمان باشید.

تهیه ریسه مناسب تزیین اتاق

همانطور که قبلا در مقاله همه چیز درباره ریسه ال ای دی گفتیم، ریسه ها انواع متفاوتی دارند. این مدل‌ها ممکن است در نور مخفی، تزئین باغ و مصارف متنوع به کار گرفته شوند. سوال اینجاست که برای تزیین اتاق خواب با ریسه کدام نوع را تهیه کنیم؟

ریسه‌های عکس پرینت دقیقا به همین منظور طراحی شده اند. این مدلها به صورت ریسه آویز عکس هستند. یعنی شما با آپلود تعدادی عکس، پکیج کامل ریسه آفتابی یا مهتابی، ۱۲ عکس چاپ شده و ۱۲ گیره چوبی مخصوص را برای تزئین اتاق دریافت می‌کنید. برای مشاهده قیمت ریسه عکس و سفارش می‌توانید سری به صفحه این محصول بزنید.


ایده های جدید تزیین اتاق با ریسه

تزیین اتاق با ریسه ال ای دی بسیار کم هزینه است. اما در عین حال فضای اتاق خواب را از این رو به آن رو می‌کند! طبق سلیقه‌تان می‌توانید یکی از ۸ ایده زیر را اجرا کنید:

۱. ریسه عکس و شبکه فلزی

یک صفحه مشبک معمولی تهیه کنید. می‌توانید از صفحه‌های رنگی هم برای این کار استفاده کنید. حالا ریسه عکس پرینت را از میان شبکه فلزی رد کنید. بعد از رسیدن به چینش دلخواه، ۱۲ عکس چاپ شده را بردارید. این ۱۲ خاطره دلچسب را با گیره های چوبی مخصوص نصب کنید. ریسه شبکه‌ای را می‌توانید روی میز تحریر قرار دهید یا روی دیوار نصب کنید.

تزیین اتاق با ریسه ال ای دی

۲. طرح دلخواه شما روی دیوار

از قبل یک طرح مشخص مثل قلب، حرف اول اسمتان، یک کلمه مشخص و… را در نظر بگیرید. حتی می‌توانید با مداد طرح را روی دیوار بکشید. حالا ریسه آفتابی یا مهتابی را روی طرح بچسبانید. در آخر عکسهایتان را با گیره چوبی به ریسه متصل کنید.

ایده تزیین اتاق خواب با ریسه

۳. ریسه ال ای دی دور آینه

اگر در اتاق خوابتان آینه قدی و دیواری دارید از این ایده استفاده کنید. ریسه نوری را دورتادور قاب آینه بچسبانید. اگر قاب آینه پهن است می‌توانید عکس و گیره چوبی را هم به ریسه متصل کنید. حالا این آینه رویایی برای عکاسی فوق‌العاده می‌شود.

تزیین با ریسه آویز عکس

۴. ریسه نوری دور گیاهان

اگر از دوست‌داران طبیعت هستید احتمالا چند گلدان در اتاقتان دارید. با پیچیدن ریسه ال ای دی دور گیاهان، می‌توانید یک نمای زیبا و دوست‌داشتنی بسازید. حواستان باشد در نصب و استفاده از ریسه دقت به خرج دهید تا آسیبی به گیاهتان نرسد. راستی اگر این ایده را روی یک کاج تزئینی اجرا کنید، درخت کریسمس خواهید داشت!

تزیین اتاق با ریسه

۵. یک مجموعه پرخاطره دیواری

علایقتان را پیدا کنید! اهل سفر هستید؟ عاشق خانواده و دوستانتان هستید؟ هر هفته به کوهنوردی می‌روید؟ علاقه‌تان هر چه که هست تعدادی عکس مربوط به آن چاپ کنید. حالا تمام این خاطرات را به همراه ریسه و گیره روی یکی از دیوارهای اتاق بچسبانید. مطمئن باشید هر بار نگاه به این دیوار بهترین حس را به شما خواهد داد.

ریسه ال ای دی از کجا بخرم

۶. تزیین اتاق با ریسه آویز

استفاده از آویز ترئینی دو مزیت دارد. اول اینکه نصب آن فقط با یک میخ انجام می‌شود. و دوم اینکه به راحتی از فضایی به فضای دیگر قابل جابجایی است. یک شاخه چوبی را با نخ ضخیم یا کاموا به دیوار آویزان کنید. حالا ریسه نوری را از شاخه رد کنید و عکسهایتان را با گیره روی آن بچسبانید.

ریسه آویز عکس

۷. تزیین پرده اتاق با ریسه نوری

پرده‌های حریری و ساده بهترین فضا برای نصب ریسه ال ای دی هستند. برای نصب می‌توانید به آسانی از چوب پرده استفاده کنید و ریسه را از روی آن رد کنید. روشن‌ کردن نورهای کوچک در شب جلوه بسیار شگفت‌انگیزی به اتاق شما می‌دهد.

تزیین اتاق با چراغ ریسه ای

۸. ریسه ال ای دی درون شیشه

هر نوع شیشه، گوی، تنگ ماهی و… را آماده کنید. ریسه‌ها را داخل ظرف مورد نظرتان قرار دهید. روشن کردن این ظرف تزئینی در شب، جلوه خیال‌انگیز و بسیار جذابی به اتاق شما می‌دهد.

عکاسی با ریسه نوری

سفارش آنلاین ریسه آویز عکس

شما کدام ایده را بیشتر دوست داشتید؟ می‌توانید همین حالا فقط با آپلود ۱۲ عکس پرخاطره، پکیج رویایی ریسه، عکس چاپ شده و گیره چوبی را درب منزل تحویل بگیرید (برای راهنمایی بیشتر سری به مقاله آموزش سفارش ریسه عکس بزنید). ما در عکس پرینت منتظر دریافت ایده‌های اجرایی شما از تزیین اتاق با ریسه هستیم.

۴/۵ - (۳۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *