ایده های خلاقانه مدل عکس کودک

۷۰+ مدل عکس کودک: ایده‌های جدید و خلاقانه

تنها راه عکاسی از فرزندتان مراجعه به آتلیه کودک نیست. خود شما بهترین شخص برای ثبت لحظات شیرین کودکتان هستید. برای عکاسی از کودک کافی است چند نکته ساده و تعدادی ژست عکس کودک بلد باشید. در این مطلب از عکس پرینت تمام نکات و ژست‌های کاربردی را برایتان توضیح می‌دهیم. حتما شما هم بعد از خواندن این مقاله می‌توانید زیباترین لحظه‌ها را برای کودکتان ماندگار کنید.

عکاسی کودک در آتلیه یا خانه؟

هر کدام از این دو فضا مزایای خاص خودشان را دارند. آتلیه عکس کودک از نظر تجهیزات، دوربین باکیفیت و لنزهای جانبی قوی‌تر است. اما عکاسی کودک در خانه راحتی بیشتری برای فرزند شما دارد. مزایای عکاسی در خانه به شرح زیر هستند:

  • وقت بیشتری دارید و می‌توانید عکاسی را در زمانی که کودکتان سرحال است انجام دهید.
  • کودک شما با فضا کاملا آشنا است و در حالت طبیعی خودش قرار دارد.
  • با خلق و خوی فرزندتان بیشتر آشنا هستید و می‌توانید لحظات بهتری را ثبت کنید.
  • می‌توانید از وسایل و اسباب‌بازی‌های موردعلاقه فرزندتان استفاده کنید.

در مجموع توصیه می‌کنیم هر دوی این فضاها را در برنامه داشته باشید. عکاسی در منزل را فراموش نکنید اما هر از گاهی به آتلیه عکس کودک هم مراجعه کنید. در هر دو ایده های مدل عکس کودک به کمکتان میاید. پس هرچه سریعتر سراغ این بخش جذاب برویم.

مدل عکس کودک با ژست طبیعی

نکته اولی که باید بدانید این است: درگیر ژست دادن در مدل عکس کودک نباشید! بچه‌ها عاشق بازیگوشی هستند و واقعا نمی‌شود آنها را با یک ژست جایی بند کرد. پس بهتر است در حالت طبیعی از آنها عکاسی کنید. لحظه‌های شاد مثل بازی کردنشان را شکار کنید و در عکاسی صبور باشید. یادتان باشد در مدل عکس کودک حداقل ۱۰ بار از یک لحظه عکاسی کنید تا نتیجه دلخواه بدست بیاید. برای ایده‌های بیشتر دو مقاله ژست جذاب کودکانه بخش اول و ژست جذاب کودکانه بخش دوم به کمکتان می‌آیند.

مدل عکس کودک پسر ژست عکس گرفتن بچه ها مدل عکس کودک عکاسی از کودک ایده عکس کودک ایده عکس کودک در خانه آتلیه کودک مدل عکس کودک پسر ایده عکس کودک

عکاسی از کودک در خانه


مدل عکس کودک خلاقانه

در کنار عکس‌های رسمی و آتلیه‌ای خوب است تعدادی عکس بامزه و خلاقانه هم از کودکتان ثبت کنید. برای این سبک کافی است تعدادی ایده جدید داشته باشید. فقط با عنصر خلاقیت می‌توانید از لحظات کودکتان یک قصه ناب بسازید. مثلا او را به پادشاهی در جنگل، یک غواص ماهر، و حتی سوپرمن تبدیل کنید! شک نکنید تماشای این عکس‌ها برای کودکتان حسابی لذت‌بخش خواهد بود.

ایده عکس کودک چاپ عکس کودک چاپ عکس کودک ایده عکس کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک مدل عکس کودک مدل عکس کودک عکس کودک عکس کودک


ژست عکاسی کودک در کنار خانواده

پراحساس‌ترین عکسها، آنهایی هستند که عشق خانواده را نشان می‌دهند. به تصویر کشیدن محبت خانواده می‌تواند باعث اعتمادبه‌نفس فرزند شما شود. پس بهتر است برای گرفتن عکسهای خانوادگی برنامه‌ریزی کنید و این خاطرات را برای کودکتان چاپ کنید. مدل عکس کودک در کنار خانواده می‌تواند در هر فضایی گرفته شود. موقعیت‌هایی مثل یک روز تعطیل، پیک نیک، گشت و گذار در پارک و… را از دست ندهید و حتما چند عکس شیرین خانوادگی در کنار هم ثبت کنید.

عکاسی از کودک در کنار خانواده عکاسی از کودک ایده عکس خانوادگی با کودک مدل عکس کودک مدل عکس کودک مدل عکس کودک مدل عکس کودک ایده عکاسی کودک ژست عکس کودک مدل عکس کودک دختر


ایده عکس ماهگرد کودک

سرعت رشد کودکان در سالهای اول زندگی بسیار بالاست. به همین خاطر خیلی از والدین، عکسهای ماهگرد فرزندشان را ثبت می‌کنند. عکس ماهگرد نوزاد معمولا از زمان تولد تا یک سالگی گرفته می‌شود. کافی است با سلیقه خودتان یک تم را انتخاب کنید. بعد از آن هر ماه در یک روز مشخص از فرزندتان عکسی بگیرید. بعد از یک سال، کنار هم قرار دادن این ۱۲ عکس حس بسیار شیرینی خواهد داشت. ایده عکس ماهگرد می‌تواند بهترین یادگاری برای آینده فرزندتان باشد. پس نمونه‌های زیر را ببینید و همین حالا برای عکاسی ماهگرد برنامه بریزید.

ایده عکس ماهگرد کودک ایده عکاسی ماهگرد کودک مدل عکس کودک

عکس کودک

مدل عکس کودک ماهگرد ایده عکاسی کودک ایده عکس ماهگرد کودک ایده عکاسی نوزاد چاپ عکس کودک عکاسی نوزاد در خانه

چاپ عکس کودک روی محصولات خلاقانه

آخرین و مهم‌ترین نکته چاپ عکس‌ها است. خاطرات چاپ شده زیباترین یادگاری هستند. همان طور که ما از دوران کودکی عکسهای بامزه‌ای داریم، حالا نوبت شماست که این خاطرات را برای فرزندتان ماندگار کنید. تخصص ما در عکس پرینت همین است! با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت عکس پرینت می‌توانید عکس کودک را روی انواع محصولات خلاقانه فتوبوک، شاسی، بوم، قاب عکس، مگنت، ریسه، کاغذ عکس، ماگ و… سفارش چاپ دهید.

خبر خوب اینکه روی تعدادی از محصولات پرطرفدار، تم اختصاصی کودک نیز قابل سفارش است. برای سفارش آنلاین چاپ عکس کودک و ایده‌های بیشتر، همین حالا سری به صفحه کودک عکس پرینت بزنید.

۳.۷/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *