بهترین سالن زیبایی تهران (آرایشگاه‌های لاکچری تهران)

بهترین سالن زیبایی تهران (آرایشگاه‌های لاکچری تهران)

بهترین سالن زیبایی تهران کجاست؟ پاسخ به این سؤال کار سخت و دشواری است. تعداد زیادی از سالن‌های زیبایی در مناطق مختلف تهران مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از آن‌ها در مناطق شمالی بوده و لاکچری هستند. خدمات ارائه‌شده در این سالن‌ها شامل خدمات زیبایی در لاین های گوناگون و آرایش و میکاپ عروس است.

ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی تهران

انتخاب بهترین سالن زیبایی نقش مهمی در سلامت پوست و موی خانم‌ها دارد. سالن لاکچری علاوه بر رعایت بهداشت و تمیزی باید از کارکنان حرفه‌ای و کار بلد برخوردار باشد. بهتر است کارکنان مشتری مدار بوده و برخورد خوبی با مشتری و مراجعین داشته باشند.

مسئله بعدی استفاده از مواد بهداشتی و آرایشی باکیفیت است. سالن‌هایی که از مواد نامرغوب و غیراستاندارد استفاده می‌کنند سلامت مشتری خود را به خطر می‌اندازند. برخورداری از کارکنان آموزش‌دیده نیز بسیار مهم است. تمامی افراد باید دارای مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای و یا مدرک بین‌المللی باشند. این کار باعث اطمینان خاطر شما از نتیجه کار می‌شود.

آشنایی با آخرین متدهای آرایشی جهان و داشتن دستگاه‌های مدرن و به‌روز نیز مهم است. این کار باعث می‌شود نتیجه کار رضایت‌بخش باشد.

داشتن فضای کافی، تفکیک خدمات و لاین ها، داشتن صندلی‌های استاندارد و استقرار در محیطی امن و آرام نیز از ویژگی‌های سالن زیبایی برای خانم‌ها به‌حساب می‌آید.

لیست بهترین سالن زیبایی در تهران

لیست بهترین سالن زیبایی در تهران

لیست بهترین سالن زیبایی در تهران ممکن است بسیار طولانی و زیاد باشد. در ادامه به معرفی چند سالن معروف و معتبر در تهران می‌پردازیم. اکثر این سالن‌ها لاکچری بوده و در فضایی مدرن به ارائه خدمات زیبایی می‌پردازند. کارکنان این سالن‌ها اغلب دارای مدرک بین‌المللی آرایشگری و زیبایی بوده و با بهترین مواد آرایشی خدمات خود را ارائه می‌کنند.

سالن زیبایی پرل

سالن پرل در نیاوران واقع‌شده است و مدیریت آن را خانم المیرا جلالی به عهده دارد. در این سالن کلیه خدمات مدرن مطابق با روش‌های جدید ایرانی و اروپایی انجام می‌شود. سالن پرل با بیش از ۱۰ سال تجربه کاری موفق امور آرایشی و زیبایی را با رعایت نکات بهداشتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

نام سالن زیبایی پرل
نام مدیریت سرکار خانم المیرا جلالی
شماره ثابت ۰۲۱۲۶۲۴۶۷۸۲
شماره همراه ۰۹۱۹۴۰۴۵۵۵۹
نشانی نیاوران مجتمع تجاری نارون طبقه ۳ واحد ۳۰۲
امکان رزرو وقت تلفنی
ID اینستاگرام @parell.hairbeauty

انواع خدمات دیگر ارائه‌شده توسط سالن زیبایی پرل

  • انواع شینیون و میکاپ صورت
  • خدمات حرفه‌ای آرایش و گریم عروس
  • کاشت و ترمیم ناخن
  • احیای مو و پروتئین تراپی
  • اکستنشن مژه و ابرو
  • انواع کوتاهی مو طبق مدل‌های ژورنالی و فانتزی

سالن زیبایی لیلیوم سرخ

سالن زیبایی لیلیوم سرخ یکی از سالن‌های لاکچری است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. این آرایشگاه در محله یوسف‌آباد قرار داشته و یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در تهران است. این سالن حرفه‌ای علاوه بر خدمات زیبایی امور مربوط به آموزش حرفه‌ای را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند و کلاس‌های این آرایشگاه مورد استقبال خانم‌های جوان قرار گرفته است.

نام سالن زیبایی لیلیوم سرخ
نام مدیریت ———-
شماره ثابت ۰۲۱۲۶۲۴۶۷۸۲
شماره همراه ۰۹۱۹۴۰۴۵۵۵۹
نشانی یوسف آباد،میدان سلماس،کوچه دهم شرقی،پلاک۹۳
امکان رزرو وقت تلفنی
ID اینستاگرام @liliumesorkh_vip

خدمات این سالن زیبایی متنوع بوده و تمامی لاین های خدمات آرایشی و بهداشتی را در برمی‌گیرد:

  • خدمات پیرایشگری کودک
  • خدمات پوست و پاک‌سازی
  • کلیه خدمات مربوط به مش، رنگ و انواع لایت
  • تاتو ابرو و بدن
  • کاشت ناخن
  • کراتین، صافی و احیای مو
  • خدمات میکروبیلدینگ، شید ابرو و دیگر تکنیک‌های تاتو ابرو
  • لیفت مژه و ابرو

آدرس: تهران، یوسف‌آباد، میدان سلماس، کوچه دهم شرقی، پلاک ۹۳

سالن زیبایی زهرا حیدری

اگر در مناطق مرکزی تهران ساکن هستید می‌توانید سالن زیبایی مریم حیدری را انتخاب کنید. این سالن با بیش از ۲۰ فعالیت توسط خانم حیدری تأسیس شده است. ایشان فارغ‌التحصیل رشته آرایش و زیبایی بوده و خدمات خود را در همه لاین ها به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی ارائه می‌دهد.

این سالن بخش آموزش خدمات آرایشگری را نیز دارد. اگر به دنبال آموزش حرفه‌ای در همه بخش‌ها و زمینه‌های خدمات زیبایی هستید می‌توانید در اینجا ثبت‌نام کنید. علاوه بر آن خدمات زیبایی متعدد و متنوعی در این مرکز به خانم‌ها ارائه می‌شود.

نام سالن زیبایی زهرا حیدری
نام مدیریت ———-
شماره ثابت ۰۲۱۶۶۹۰۱۶۲۰
شماره همراه ۰۹۱۲۶۰۱۲۹۰۴
نشانی میدان انقلاب جمال زاده جنوبی نرسیده به خیابان جمهوری کوچه وزیری انتهای بن بست۱ پلاک ۳ واحد ۲
امکان رزرو وقت تلفنی
ID اینستاگرام @zahraheidary.beauty

خدمات این سالن شامل موارد زیر می‌شود:

  • آرایش صورت در سبک‌های متنوع و به‌روز
  • شینیون مو
  • آرایش و گریم عروس
  • خدمات ناخن شامل کاشت و ترمیم
  • پاک‌سازی صورت
  • رنگ و مش مو و ابرو
  • قرینه‌سازی ابرو با روش‌های جدید
  • انواع کوتاهی مو بزرگ‌سال و کودکان

آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان جمال‌زاده، نرسیده به خیابان جمهوری، کوچه وزیری، انتهای بن‌بست یکم، پلاک سوم، واحد دوم

سالن زیبایی خانه عروس

آرایشگاه خانه عروس در مرکز تهران و در محدوده خیابان وحدت اسلامی قرار دارد. این سالن از ۲۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و قیمت خدمات در این سالن طبق تعرفه اتحادیه آرایشگران تعیین می‌شود. این سالن در محیطی بهداشتی کلیه خدمات آرایشی و زیبایی را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.

نام سالن زیبایی خانه عروس
نام مدیریت ———-
شماره ثابت ۰۲۱۵۵۶۰۱۱۹۱
شماره همراه ۰۹۳۵۱۰۹۴۳۲۱
نشانی تهران ، خیابان وحدت اسلامی بعد از پل ابوسعید ، رو به روی طبرستان
امکان رزرو وقت تلفنی
ID اینستاگرام @bhbsalon

خدماتی که در این سالن ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  • اصلاح صورت و ابرو
  • پاک‌سازی تخصصی پوست و آب‌رسانی
  • فیشیال وی آی پی پوست
  • بوتاکس و انواع کوتاهی مو
  • اکستنشن مو و مژه
  • کاشت دائمی و موقت مژه و مو
  • کاشت ناخن با ژل و لمینیت
  • تاتو ابرو و پارافین تراپی
  • اپیلاسیون بدن با مواد گیاهی و بهداشتی

آدرس: تهران، خیابان وحدت اسلامی، پس از پل ابوسعید، روبروی طبرستان

سالن زیبایی گلاریس

سالن زیبایی گلاریس در محله شهرآرا تهران قرار گرفته و انتخاب خوبی برای خانم‌ها و نوعروسان برای آرایش و گریم است. کلیه خدمات این سالن با قیمتی مناسب و در محیطی لاکچری ارائه می‌شود. انواع خدمات زیبایی که در این سالن وجود دارد شامل:

  • خدمات شینیون و آرایش صورت
  • کاشت و ترمیم ناخن با جدیدترین روش‌ها
  • پاک‌سازی و فیشیال پوست
  • خدمات کراتین و پروتئین تراپی و صافی مو
  • خدمات تاتو و میکروبیلدینگ
  • اکستنشن مژه و مو
  • پدیکور و مانیکور در لاین تخصصی
  • انواع بافت مو دخترانه و ژورنالی

سالن زیبایی هانی و هما

سالن زیبایی هانی و هما در شمال تهران واقع شده است و یکی از سالن‌های زیبایی لاکچری در این منطقه است. این سالن خدمات آرایشی و زیبایی را با بهترین مواد و بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

انواع شینیون و آرایش صورت، گریم و آرایش تخصصی عروس، انواع بافت و اکستنشن، لیفت، لمینیت ابرو، انواع خدمات ناخن مثل کاشت، ژلیش و طراحی ناخن از دیگر خدمات این سالن است. هانی و هما با داشتن کارکنان مجرب و حرفه‌ای رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کرده است.

یکی دیگر از مزایای این سالن آموزش تخصصی رنگ و لایت در محدود فرمانیه است. با گذراندن دوره‌های آموزشی و اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توانید در بازار کار آرایشگری موفق شوید.

آدرس: تهران – فرمانیه – کوچه سعیدی – کوچه مهمانکده – کوچه چیت‌ساز – بن‌بست طالقانی – پلاک ۱ – زنگ ۲

 

سالن زیبایی مونا بهرام

سالن زیبایی مونا بهرام توسط خانم بهرام در منطقه نیاوران و سه‌راه یاسر تاسیس شده است. ایشان فارغ‌التحصیل دورهای آرایش و زیبایی از کانادا بوده و سابقه کار در این کشور را نیز دارد. این آرایشگر حرفه‌ای به‌صورت تخصصی امور مربوط به آرایش و گریم عروس را انجام داده و با دیدن نمونه کارها تفاوت و تنوع بالای کارها را خواهید دید.

در این سالن خدمات آموزش میکاپ نیز به هنرجویان به‌صورت حرفه‌ای و مطابق با متدهای روز دنیا ارائه می‌شود. سالن زیبایی مونا بهرام خدمات مربوط به مو، ناخن، آرایش و شینیون و مشاوره تخصصی پوست را دارد.

سالن زیبایی لاویسا

سالن زیبایی لاویسا یکی از آرایشگاه های لاکچری در شمال تهران و در مرکز خرید شمیران سنتر واقع شده است. مدیریت این سالن به عهده خانم آرزو دولتی است. در این سالن حرفه‌ای انواع خدمات پوست (پاک‌سازی، فیشیال و آب‌رسانی)، خدمات رنگ و لایت، خدمات ناخن (کاشت، ترمیم، ژلیش)، خدمات کوتاهی مو به‌صورت ژورنالی و فانتزی، خدمات اصلاح ابرو، شیدینگ، میکروبیلدینگ و … ارائه می‌شود.

در سالن لاویسا خدمات آرایش عروس در پیکج های مختلف و با هزینه‌های متفاوت ارائه می‌شود.

آدرس: تهران – اتوبان ارتش – مجتمع شمیران سنتر

سالن زیبایی ویرا

آرایشگاه زنانه ویرا در خیابان اندرزگو قرار داشته و مدیر آن خانم صفوی است. این سالن لاکچری خدمات زیبایی و آرایشی را به‌صورت حرفه‌ای با کادری مجرب و با استفاده از بهترین مواد آرایشی انجام می‌دهد.

سالن ویرا برای عروس خانم‌ها خدمات ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سالن از خدمات مشاوره‌ای برای انتخاب بهترین تاج، تور، میکاپ و شینیون عروس بهره‌مند شوید. سالن زیبایی ویرا خدمات رنگ و لایت و اصلاح ابرو را با روش‌های تخصصی و با بهترین رنگ‌ها انجام می‌دهد. خدمات متنوع زیبایی دیگر ازجمله کاشت و ترمیم ناخن، کوتاهی جدید و ژورنالی در این سالن وجود دارد.

اگر علاقه‌مند به آرایشگری هستید و قصد دارید وارد بازار کار آن شوید می‌توانید از خدمات آموزشی در تمامی زمینه‌ها در سالن ویرا استفاده کنید.

آدرس: تهران – تقاطع بلوار کاوه و اندرزگو – ساختمان کیمیا – طبقه ۷ – واحد ۷۰۶

آرایشگاه زنانه مریم رفیعی

خانم مریم رفیعی سالن زیبایی خود را در شمال تهران و محدوده نیاوران راه‌اندازی کرده است. یکی از بهترین سالن‌های زیبایی تهران که در کلیه لاین ها و خدمات به‌صورت حرفه‌ای کار می‌کند. یکی از بهترین خدمات این سالن خدمات‌ترمیم، احیا و صافی مو است.

سالن زیبایی مریم رفیعی در زمینه‌های رنگ مو مانند رنگ، مش، آمبره؛ اکستنشن مژه و مو با موهای طبیعی با روش‌های مدرن؛ انواع شینیون، بافت مو، آرایش حرفه‌ای صورت و گریم، کوتاهی و کوپ فانتزی و ژورنالی، خدمات قرینه‌سازی ابرو با میکروبیلدینگ و شیدینگ، میکاپ عروس در سبک‌های مختلف، کاشت ناخن و ترمیم و … فعالیت دارد.

سالن مریم رفیعی برای عروس‌ها نیز پکیج‌های متنوع و وی‌ای پی را در نظر گرفته است. با کمک مشاوران مجرب و حرفه‌ای آرایشگاه می‌توانید مدل مناسب خود را برای آرایش عروس انتخاب کنید.

خانم مریم رفیعی خدمات آموزش حرفه‌ای آرایشگری در لاین های مختلف را به خانم‌های علاقه‌مند در نظر گرفته است. با دریافت مدرک رسمی از فنی و حرفه‌ای می‌توانید به‌راحتی وارد بازار کار شوید.

سالن زیبایی سارا مددی

سالن زیبایی سارا مددی با مدیریت خانم مددی و در منطقه پونک تهران قرار دارد. این سالن یکی از آرایشگاه‌های لاکچری و معروف در غرب تهران است. مواد آرایشی در این سالن از بهترین برندها مثل مک و گریماس بوده و هدف آن انجام خدمات زیبایی بانوان به بهترین شکل است.

خدمات آرایشی و زیبایی بانوان مثل کوتاهی مو، شینیون و میکاپ، کاشت و ترمیم ناخن، کراتینه و احیای مو و قرینه‌سازی ابرو و … در این سالن انجام می‌شود. خانم‌ها برای انجام کلیه امور مثل آرایش و میکاپ عروس و خدمات پوستی می‌توانند از مشاوران سالن کمک بگیرند.

این سالن نیز مانند دیگر سالن‌های حرفه‌ای خدمات آموزشی مانند تاتو ابرو و آرایش دائم، شینیون و میکاپ، کاشت ناخن و دیگر کارهای تخصصی را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

آدرس: تهران – انتهای اشرفی اصفهانی – سیمون بولیوار – ابتدای خیابان معین – پلاک ۱۳ – واحد ۲

سالن زیبایی گلسا منادی

این سالن زیبایی در محدوده ستارخان تهران قرار دارد. سالن گلسا منادی خدمات آرایشی و زیبایی بانوان را با بهترین مواد آرایشی و توسط کارکنان مجرب ارائه می‌دهد.

خدمات ارائه‌شده در این سالن به زیبا جویان شامل اصلاح و ابرو، رنگ و لایت با بهترین مواد، آرایش دائم صورت مانند میکروبیلیدینگ، شیدینگ، لیفت و لمینیت ابرو و مژه، مانیکور، پدیکور و کاشت ناخن، انواع کوتاهی مو و فیشیال تخصصی صورت است.

خدمات آرایش تخصصی برای عروس نیز در این سالن انجام می‌شود.

آدرس: نرسیده به میدان توحید، خیابان کوثر دوم، کوچه مینو، پلاک ٨ طبقه اول

سالن زیبایی لی‌لی رضایی

این سالن یکی از بهترین و لاکچری ترین سالن‌های زیبایی در محدوده سعادت‌آباد است. این سالن خدمات آرایش و گریم عروس را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌دهد و درزمینه دیگر خدمات آرایشی نیز جز بهترین سالن‌های زیبایی تهران است.

برخورداری از کارکنان حرفه‌ای و به‌کارگیری بهترین مواد آرایشی از دیگر مشخصات این سالن است. از خدمات ارائه‌شده در سالن لی‌لی رضایی می‌توان به انواع میکاپ تخصصی با سبک‌های گوناگون، آرایش و شینیون مو، کراتین و احیا و صافی مو، کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور و خدمات رنگ و لایت را نام برد.

آدرس: سعادت‌آباد، بلوار فرهنگ، نبش خ بیستم شرقی، ساختمان دیبا، طبقه پنجم

سالن زیبایی گیوا با سه شعبه در تهران

سالن زیبایی گیوا با ۱۰ سال تجربه کاری دارای سه شعبه در سعادت‌آباد، مرزداران و ولنجک است. این سالن کارکنان مجرب و حرفه‌ای داشته و خدمات مختلفی مثل انواع کوتاهی و کوپ، کراتین و احیا موی آسیب‌دیده، اپیلاسیون بدن، خدمات ناخن، مانیکور و پدیکور، خدمات تخصصی رنگ، لایت و مش، اکستنشن مو و مژه را ارائه می‌دهد.

آدرس شعبه سعادت‌آباد: سعادت آباد-بلوار دریا – روبروی صراف‌های جنوبی – نبش رامشه – طبقه زیرین بانک سامان

سالن زیبایی رویال صدف در شهرک غرب

این سالن یکی از بهترین و لاکچری ترین سالن‌های آرایش در غرب تهران است. در این سالن خدمات متنوع زیبایی و آرایشی با بهترین مواد و با کمک کارکنان مجرب ارائه می‌شود. خدماتی مانند رنگ و لایت تخصصی، کاشت و ترمیم ناخن، فیشیال و پاک‌سازی تخصصی، انواع کوتاهی مو به‌صورت فانتزی و ژورنالی، پدیکور و مانیکور در لاین مجزا و تخصصی در این سالن وجود دارد.

سالن رویال صدف مانند دیگر سالن‌ها حرفه‌ای دارای لاین تخصصی عروس به‌صورت وی‌ای پی و در قالب پکیج‌های مختلف است.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خ حسن سیف، کوچه ۱۴، پلاک ۱۴

چگونه بهترین سالن زیبایی زنانه در تهران را پیدا کنیم؟

پیدا کردن بهترین سالن زیبایی زنانه کاری سخت و چالش‌برانگیز است. اگر از کار آرایشگر خود ناراضی هستید و دوست دارید در بهترین سالن زیبایی خدماتی مثل شینیون، میکاپ یا رنگ مو را داشته باشید می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید.

وارد برنامه‌های گفت‌وگو و چت شوید

در این سایت‌ها اغلب خانم‌ها در مورد تجربیات خود از سالن‌های آرایش گفتگو می‌کنند. در بین صحبت‌ها می‌توانید سؤالات خود را پرسیده و بازخورد افراد از کار سالن‌ها را پیگیری کنید.

از اطرافیان و دوستان خود سؤال کنید

اطرافیان و دوستان شما می‌توانند تجربیات مفیدی از سالن‌های آرایش داشته باشند. آن‌ها بهترین نظرات را دارند و شما می‌توانید کار آن‌ها را روی کوتاهی، کاشت ناخن، رنگ مو و … را از نزدیک ببینید. اگر از مدل موی نزدیکان و فامیلتان خوشتان آمد کافی است نام آرایشگر و سالن او را بپرسید.

از اینستاگرام و فضای مجازی کمک بگیرید

بسیاری از سالن‌های آرایش در اینستاگرام صفحه دارند. شما می‌توانید نمونه کارهای آن‌ها را به‌صورت واقعی در صفحات مجازی ببینید. کافی است وارد قسمت جستجوی اینستاگرام شده و کلمه آرایشگاه را جستجو کنید. مجموعه‌ای از سالن‌های آرایش در تهران برای شما پیدا می‌شود.

با بررسی دقیق و همه‌جانبه می‌توانید بهترین سالن آرایش در تهران را پیدا کنید.

سالن زیبایی را امتحان کنید

اگر دوست شما قصد دارد به سالن آرایش جدید برود کافی است با او همراه شوید. در اینجا شما می‌توانید همه جنبه‌های سالن از تمیزی، برخورد کارکنان، خدمات زیبایی و نمونه‌های متعدد را از نزدیک ببینید. البته نتیجه کار زیبایی دوستان هم در نظر داشته باشید.

در اینترنت جستجو کنید

سایت‌های اینترنتی متعددی هستند که به معرفی سالن‌های آرایش می‌پردازند. بررسی سال‌های فعالیت، محل قرارگیری و رضایت مشتریان می‌تواند به شما کمک کند سالن حرفه‌ای و لاکچری برای خود پیدا کنید. می‌توانید قبل از مراجعه لیست قیمت‌های سالن را به‌صورت تلفنی با از طریق ایمیل دریافت کنید.

برنامه و اپلیکیشن مرتبط نصب کنید

برنامه‌ها و اپلیکیشن مخصوص پیدا کردن سالن‌های آرایش وجود دارند. این برنامه سالن‌های مختلف را بر اساس خدمات ارائه‌شده، رضایت و بازخورد مردم، میزان قیمت و هزینه، مساحت سالن، تجهیزات و دستگاه‌ها و … ارزشیابی کرده و امتیاز می‌دهد.

با کمک این برنامه‌ها می‌توانید بهترین سالن آرایش در تهران را پیدا کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *