هدیه خاص برای روز مادر

هدیه خاص برای روز مادر ؛ ۷ ایده جدید و شیک

در تقویم امسال ۱۵ بهمن به نام مادران زیبای سرزمینمان است. همه می‌دانیم که این فرشته‌های زمینی به دنبال هدایای عجیب و گرانقیمت نیستند. اما با چند هدیه پرمعنا و احساسی می‌توانیم قدردانی کوچکی از زحمتشان داشته باشیم.

امسال برای روز مادر چه کادویی تهیه می‌کنید؟ قبل از اینکه دست به کاری بزنید تا انتهای این مقاله همراهمان باشید. برویم تا با ۷ هدیه خاص برای روز مادر آشنا شویم.


هدیه برای روز مادر چه بخریم؟

ایده‌های متنوعی برای خرید کادو روز مادر وجود دارد. از عطر و روسری تا زیورآلات و کیف. اما بیایید امسال ایده منحصربه‌فرد و متفاوتی را اجرا کنیم. هدیه‌ای که سالها به یادگار باقی می‌ماند.

مادران ما از نسل عکس‌های چاپی و آلبوم‌های پرخاطره هستند. با چاپ عکس روی محصولات مدرن می‌توانید یک هدیه قیمت مناسب و خاص طراحی کنید. در ادامه ۷ محصول جذاب، دکوری و ماندگار را بررسی می‌کنیم.

۱. قاب عکس خانوادگی، هدیه خاص روز مادر

برای مادر چه چیز دلنشین‌تر از لبخند اعضای خانواده‌اش است؟ روی محصول قاب عکس این لبخند را ماندگار کنید! در سایت عکس پرینت انواع قاب عکس دیواری و قاب عکس رومیزی قابل سفارش هستند. بخش جذاب اینکه قاب شما به همراه عکس چاپ شده درون قاب برایتان ارسال می‌شود.

کادو خاص روز مادر

۲. مگنت با طرح دوستت دارم مامان

معمولا مادرها بیشتر از سایر اعضای خانواده در آشپزخانه وقت می‌گذرانند. مگنت یخچال می‌تواند یک هدیه خاص برای روز مادر باشد. با چاپ عکس روی مگنت، خاطرات هر روز مقابل چشمان مادرتان خواهد بود. و برای او انگیزه و حال خوب ایجاد می‌کنند. مگنت‌های عکس با کیفیت بالا، جابجایی آسان و چاپ فتوشیمی تولید می‌شوند.

هدیه روز مادر ارزان

۳. فتوبوک نسل جدید آلبوم قدیمی

مادرها توجه خاصی به نگهداری از آلبوم‌های قدیمی خانه دارند. امسال برای او یک آلبوم مدرن و باکیفیت طراحی کنید. در فتوبوک دیگر مشکل زرد شدن عکسها و خراب شدن صفحات وجود ندارد. یک کتاب عکس شیک و جذاب که تا سالیان سال به یادگار باقی می‌ماند. در عکس پرینت جلدآرایی، چیدمان صفحات، رنگ زمینه و… فتوبوک به سلیقه خود شما انتخاب می‌شود.

هدیه روز مادر خاص

۴. شاسی عکس خانواده خوشبخت من

یکی از طرح‌های جذاب شاسی، خانواده خوشبخت من است. در این شاسی چندین عکس روی یک تخته قابل سفارش هستند. کافی است در هر کادر، یک تصویر پرخاطره را آپلود کنید. این دکور دیواری جذاب، یک هدیه خاص برای مادر است. سایر طرح‌های متنوع را در صفحه شاسی عکس ببینید.

هدیه خاص روز مادر

۵. فتوباکس رومیزی برای کادو روز زن

یک جعبه چوبی و شکیل، پر از خاطره! چه هدیه‌ای کاملتر از این؟ مرور عکسهای چاپ شده همیشه لبخند و حس خوب را به همراه دارد. اما هدیه دادن عکسها داخل پاکت چندان جالب نیست. با فتوباکس چوبی این مساله حل شده است. این محصول، فریمی خوش ساخت است که خاطرات چاپ شده درون آن قرار می‌گیرند. برای مشاهده جزئیات به صفحه فتوباکس مراجعه کنید.

کادو خاص روز مادر

۶. شلف خاطرات؛ دکور و هدیه خاص برای روز مادر

مادرها معمولا فرصت کافی برای تغییر دکوراسیون خانه را ندارد. شما می‌توانید با محصولی پرخاطره و نو، حس و حال تازه‌ای به خانه والدینتان بدهید. شلف عکس یکی از جدیدترین محصولات است. شلف‌ها از طبقات باکیفیت چوب راش ساخته شده‌اند. عکسهای چاپ شده روی شیار طبقات قرار می‌گیرند، و یک دکور جذاب و اختصاصی را به نمایش می‌گذارند.

شلف هدیه خاص روز مادر

۷. چاپ روی ماگ، کادو روز مادر ارزان

بعد از خستگی یک لیوان نوشیدنی بهترین حس را به همراه دارد. که نوشیدن در ماگ اختصاصی لذتش را چند برابر می‌کند. شما می‌توانید با سفارش آسان و آنلاین یک ماگ پرخاطره طراحی کنید. یکی از زیباترین عکسها را انتخاب کنید و روی ماگ سفارش چاپ دهید. سفارش شما با پیک و پست به آدرس مادرتان ارسال می‌شود تا لبخند به لب او بیاورد.

کادو روز مادر ارزان

خرید آسان و آنلاین هدیه مناسب روز مادر

تمام این ۷ هدیه و محصولات متنوع دیگر در سایت عکس پرینت قابل سفارش هستند. برای خرید هیچ نیازی به خروج از خانه ندارید.تمام مراحل سفارش آنلاین بوده و با سلیقه خود شما طراحی می‌شوند. بسته‌بندی شیک و باکیفیت، ضمانت کیفیت، و پشتیبانی از خدمات ویژه به عکس پرینتی‌ها هستند. برای ثبت ماندگار خاطرات در کنار شما هستیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *