کتاب عکس عشق یعنی

با فتوبوک جذاب «عشق یعنی…» آشنا شوید

نمیدانم چند سالتان است. اما یکی از نوستالژی‌هایی که تقریبا همه نسل‌ها با آن خاطره دارند، آدامس‌های Love is (عشق یعنی) است. لذت آدامس‌های نرم و خوشبو با وجود این کاریکاتورهای عاشقانه چند برابر می‌شد. حالا تیم عکس پرینت، با الهام گرفتن از این طرح جذاب، یک فتوبوک عاشقانه رونمایی کرده است. اگر دنبال یک هدیه متفاوت و غافلگیرکننده می‌گردید، فتوبوک «عشق یعنی» دقیقا برای شماست! برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید همراهمان باشید.

تصویرسازی‌های Love is از کجا آغاز شدند؟

شاید برایتان جالب باشد قصه پشت این تصویرسازی‌ها را بدانید. همانطور که می‌شود حدس زد ماجرا از یک عشق دوست‌داشتنی شروع شد. کیم کازالی خالق Love is، دختری نیوزلندی بود که این کاریکاتورها را برای ابراز عشق به نامزدش روبرتو می‌کشید. او با قرار دادن این تصویرک‌های عاشقانه در جیب یا زیر بالش روبرتو پیام خود را می‌رساند. بالاخره بعد از ازدواج، کیم متوجه می‌شود که روبرتو تمام این یادداشت‌ها را تک به تک نگه داشته است. مجموعه عشق یعنی برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ به صورت پاورقی در روزنامه نیویورک تایمز چاپ شد. در ادامه این تصویرسازی‌ها روزبه‌روز محبوب‌تر شدند و به سرعت قلب میلیون‌ها نفر در جهان را تسخیر کردند.

مشخصات فتوبوک Love is عکس پرینت

تِم عشق یعنی، در جلد و صفحات داخلی فتوبوک لحاظ شده است. در تمام ورق‌های کتاب، یک قسمت با تصویرسازی Love is چاپ می‌شود و در صفحه مقابل آن عکس‌های انتخابی شما قرار می‌گیرد. برای مشاهده جزئیات دقیق محصول کافی است در سایت عکس پرینت به بخش فتوبوک بروید و روی تِم لاو ایز کلیک کنید. سایر مشخصات این کتاب عکس عاشقانه به شرح زیر است:

  • فتوبوک عشق یعنی، در تمام ابعاد ۱۵×۱۵، ۲۰×۲۰ و ۳۰×۳۰ با دو جلد ظریف و نفیس قابل سفارش است.
  • تعداد صفحات ۲۴ برگ هستند. در هر برگ می‌توانید از ۱ تا ۶ عکس قرار بدهید.
  • جلد کتاب با تصویرسازی عشق یعنی طراحی شده و قابل تغییر نیست. اما در عطف جلد (قسمت اتصال جلو و پشت کتاب) امکان قرار دادن نام یا متن دلخواه شما وجود دارد.
چاپ فتوبوک عاشقانه

فتوبوک اختصاصی عشق یعنی، یک هدیه جذاب

هدایای عاشقانه‌ای مثل خرس و گل و شکلات، ساده‌ترین انتخاب هستند. اما اگر می‌خواهید متفاوت عمل کنید و عشقتان را شگفت‌زده کنید، بهتر است هدیه‌ای خلاقانه تدارک ببینید. هدیه‌ای که فقط مخصوص طرف مقابلتان ساخته شده باشد و توجه شما را به او نشان دهد.

کتاب عکس «عشق یعنی» با تصویرسازی‌های نوستالژی و عاشقانه، عکس‌های اختصاصی شما، و ظاهر شیک و جذاب بهترین انتخاب ممکن است. شما می‌توانید برای مناسبت‌هایی مثل سالگرد ازدواج، ولنتاین، تولد، روز زن و مرد و… یکی از این کتاب‌ها را سفارش چاپ دهید. مطمئن باشید طرف مقابلتان از ورق زدن چنین هدیه ماندگاری لذت خواهد برد.

چطور بهترین فتوبوک را طراحی کنم؟

طراحی یک فتوبوک جذاب اصلا کار سختی نیست. عکس‌های دونفره شما در کنار هم، به تنهایی تمام صفحات را باارزش می‌کند. کافی است به سراغ عکسهای پرخاطره‌تان بروید. تعدادی از آنها را انتخاب کنید و با سلیقه خودتان در صفحات جاگذاری کنید. توصیه می‌کنیم برای قرار دادن عکس در هر صفحه، به تصویر سازی love is در همان صفحه هم توجه داشته باشید. مثلا خیلی جالب می‌شود اگر در صفحه «عشق یعنی… روز تولدش مهم‌ترین روز زندگیت باشه» یک عکس از روز تولد او قرار بدهید.

سفارش فتوبوک

نحوه سفارش فتوبوک عشق یعنی

برای سفارش فتوبوک Love is وارد سایت عکس پرینت شوید و این محصول را انتخاب کنید. در صفحه ادیتور می‌توانید عکسهایتان را آپلود کرده و طراحی فتوبوک را انجام دهید. بعد از زدن دکمه افزودن به سبد خرید، آدرستان را وارد کنید و مرحله پرداخت را انجام دهید. در نهایت سفارشتان ثبت شده و کد سفارش به شما تعلق می‌گیرد. زمان تولید فتوبوک ۳ روز کاری است. بعد از تولید سفارش با بسته‌بندی اختصاصی و مطمئن، از طریق پست برایتان ارسال می‌شود.

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • زهرا ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

    چقدر خوبه که همگی خانم هستید حس خوبی داد بهم. سفارش من هنوز بدستم نرسیده ولی مطمینم کلی عاشقش میشم

    • الهه حسین پور ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

      بله زهرا جان
      تولید واحد مجزایی هست که تمام همکاران خانم هستند
      فتوبوک مبارکتون باشه
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *