40 ایده عکاسی از نوزاد تا متولد شده + نکات آموزش عکاسی از نوزاد

۴۰ ایده و ژست عکاسی از نوزاد یک ماهه

سازماندهی کردن یک جلسه عکاسی از نوزادان می‌تواند برای هر عکاسی کمی دشوار باشد. به این خاطر که عکاسی از نوزادان با عکاسی از بزرگسالان بسیار تفاوت دارد. زیرا شما نمی‌توانید حالات و حرکات کودکان را در طول عکسبرداری حدس بزنید. اما اگر ژست‌ها و ایده‌های مناسب عکاسی از نوزادان را بدانید می‌توانید عکس‌های بسیار تحسین برانگیزی ثبت کنید. در این مقاله که بخشی از مقالات آموزشی معرفی انواع ژست عکاسی است قصد داریم تا به معرفی ۴۰ ایده و ژست عکاسی از نوزاد یک ماهه بپردازیم پس با ما همراه باشید.

  1. ژست قورباغه

عکس نوزاد ژست قورباغه

این یکی از ژست‌های سنتی است که والدین آن را دوست دارند. نکته اصلی این ژست ایمنی و راحتی کودک است. به طور کلی، شما باید پاهای کودک را در کنار هم قرار دهید، طوری که دست‌ها به طور طبیعی زیر چانه قرار گیرند.

  1. ژست توشی آپ

ژست توشی آپ

این یک ژست بسیار زیبا و طبیعی بوده، اگر چه ممکن است برخی از والدین آن را دوست نداشته باشند، به خصوص اگر مجبور باشید از یک دختر بچه عکس بگیرید. به همین خاطر بهتر است خیلی اصرار نکنید، فقط چند نمونه عکس را نشان دهید و توضیح دهید که این ژست عکاسی به چه صورت است.

  1. پیچیده شده

مدل عکس قونداق نوزاد

برای به دست آوردن این ایده عکس‌های نوزاد به چیز خاصی نیاز ندارید. فقط نوزاد را با احتیاط با یک پارچه نازک به داخل یا بیرون بپیچید. از زوایای استاندارد عکاسی خود را شروع کنید و سپس زوایای دیگر را آزمایش کنید. به یاد داشته باشید وظیفه اصلی شما ایجاد شرایط امن و راحت است.

  1. استفاده از لوازم مناسب عکاسی نوزاد

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

اگر قصد دارید ایده‌های خلاقانه عکس نوزادان را تحقق بخشید، بدون لوازم عکاسی نوزاد نمی‌توانید این کار را انجام دهید. تعداد زیادی از لوازم مناسب عکاسی نوزاد در وب یا در یک فروشگاه مخصوص کودکان وجود دارد. می‌توانید از این وسایل اغلب هنگام عکس گرفتن از نوزادان تازه متولد شده استفاده کنید.

  1. حالت رحم

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

نمی دانید چگونه از نوزادان عکاسی کنید؟ با ژست‌های طبیعی و راحت مانند ژست حالت رحم شروع کنید. اغلب به آن حالت تاکو نیز می‌گویند و واقعا ژست بسیار جذاب و البته مفیدی است، زیرا می‌توانید صورت و دست‌ها و پاهای کوچک کودک را نشان دهید.

  1. عکاسی از کنار کودک

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

این یکی از ایده‌های کلاسیک عکس نوزاد تازه متولد شده است، اگر چه گاهی اوقات بیش از حد پیش پا افتاده در نظر گرفته می‌شود. با این وجود، در بین عکاسان بسیار محبوب است زیرا آنها به راحتی می‌توانند ترکیب بندی کودک را تنظیم کنند.

  1. چانه روی دست

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

این ژست یکی از شیرین‌ترین و گاهی اوقات خنده‌دارترین ژست‌ها برای عکاسی از نوزادان است. فقط نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مطمئن شوید کودک را به درستی تنظیم کرده‌اید تا سقوط نکند.

  1. عکاسی از پشت کودک

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

این قطعا یکی از ساده‌ترین ایده‌های عکاسی نوزادان است. فقط کافی است نوزاد را به پشت بخوابانید و دستانش را روی شکمش قرار دهید. کودکان این ژست را دوست دارند و تمایل دارند لبخند بزنند و بخندند، بنابراین می‌توانید احساسات صمیمانه را به تصویر بکشید.

  1. شات تمام طول

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

پاهای نوزاد را حدود یک دقیقه در همان حالت نگه دارید، بنابراین زمان کافی برای گرفتن چنین عکسی خواهید داشت. بهترین نور را برای عکاسی از نوزاد انتخاب کنید تا چهره آرام کودک را به وضوح ببینید.

  1. ضبط جزئیات

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

به نکات ژست عکاسی نوزاد نگاه کنید و زوایا را آزمایش کنید. با داشتن عکس‌های تمام طول و چندین عکس با جزئیات کوچک، می‌توانید یک آلبوم عکس کودک فوق العاده را به مشتریان خود ارائه دهید.

  1. تصویر با موضوع دینو

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

به دنبال ایده های جالب عکس نوزادی برای پسران هستید؟ می‌توانید از یک لباس دینو استفاده کنید. معنای نمادین این لباس مربوط به ورود نوزاد به این دنیا است. چنین لباس دینو در رنگ‌های مختلف وجود دارد، بنابراین مناسب‌ترین را برای عکاسی خود انتخاب کنید.

  1. پوستر

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

پوسترها ممکن است راهی عالی برای افزودن جزئیات منحصر به فرد و شخصی به تصاویر شما باشند. پوسترهای زیبایی با نام کودک یا برخی از جزئیات مربوط به خانواده او ایجاد کنید و از نوزاد تازه متولد شده عکس بگیرید.

  1. روی چمن

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

اگر در زمستان یک جلسه عکاسی دارید یا نمی‌خواهید کودکتان را در فضای باز به خطر بیندازید، اما می‌خواهید حال و هوای طبیعی را به عکس اضافه کنید، از چمن سبز در آتلیه خود استفاده کنید. برای انجام این کار، یک پتوی سبز مناسب با طرح چمن پیدا کنید و از نوزادان عکس بگیرید.

  1. استفاده از پتوهای گرم و نرم

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

برای تحقق بخشیدن به ایده‌های جذاب عکاسی از نوزاد، حتما باید وسایل نرم پشمی داشته باشید. نوزاد تازه متولد شده را در یک پتو گرم و راحت قرار دهید تا بتوانید از او همانطور که می‌خواهید ژست بگیرید.

  1. در قایق

چگونه از نوزادان بدون مشکل عکاسی کنیم؟ فقط آنها را راحت در جایی قرار دهید تا مدام گریه نکنند. می‌توانید یک قایق کوچک با رنگ‌های روشن تهیه کنید، چند قالیچه داخل آن قرار دهید و بچه را روی آن بخوابانید. در حالی که او خواب است، می‌توانید چند تصویر به یاد ماندنی بگیرید.

  1. استفاده از وسایل ورزشی

استفاده از وسایل ورزشی

بیشتر پسرها واقعا ورزش و بازی‌های گروهی را دوست دارند. بنابراین، چرا از چنین ایده‌هایی برای عکس نوزاد پسر در جلسه عکس استفاده نکنید؟ به عنوان مثال، می‌توانید یک کلاه فوتبال یا یک توپ تهیه کنید و یک ترکیب زیبا ایجاد کنید.

  1. Batter Up

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

این یک ایده مرتبط با ایده قبلی است. برای ایجاد این ژست، یک کلاه بیسبال تهیه کنید و نام نوزاد و تاریخ تولد را روی یک توپ کوچک سفید بنویسید. این باعث می‌شود عکس‌های نوزاد بسیار شیرین باشد.

  1. استفاده از ست‌های بافتنی

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

ست‌های بافتنی همیشه ایده خوبی هستند. بنابراین چیزی مشابه برای عکاسی پیدا کنید. شلوار بافتنی و کلاه عالی هستند، به طور عمده رنگ‌های آبی و سبز که برای پسران رایج است را انتخاب کنید. همچنین برای نوزادان دختر می‌توانید از رنگ‌های صورتی استفاده کنید.

  1. سبک روستایی

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

برخی از عناصر روستایی را به ترکیب بندی عکاسی خود اضافه کنید. ایده‌های عکس نوزاد پسر را با والدین مطرح کنید تا بفهمید آنها چگونه می‌خواهند از فرزندشان عکاسی کنید.

  1. خوابیدن

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

این احتمالا یکی از ساده‌ترین ایده‌های عکاسی نوزاد تازه متولد شده است. شما فقط باید از یک کودک عکس بگیرید در حالی که او به طور طبیعی در حال خواب است. لباس در این ژست عکاسی اهمیتی ندارد.

  1. ژست بالرین

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

ژست بالرین یک نمونه زیبا از ژست عکس نوزاد دختر است. فقط کافیست یک توتو صورتی یا سفید و یک هدبند زیبا با گل پیدا کنید. چنین عکس‌هایی در عین حال جالب توجه و زنانه به نظر می‌رسند.

  1. استفاده از وسایل دخترانه

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

برای عکاسی از نوزاد دختر، بسیاری از وسایل و ویژگی‌های زیبایی را پیدا کنید که همه دختران دوست دارند. ممکن است این وسایل لباس و کلاه، عروسک و روبان باشد. همچنین حتما به ترکیب بندی رنگ‌ها نیز توجه کنید، زیرا رنگ‌های صورتی و سفید بیشترین سود را برای اجرای ایده‌های عکس دختر بچه دارند.

  1. ژست شاهزاده خانم

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

هر دختری مهمترین شاهزاده خانم برای والدینش است. بنابراین  سعی کنید آن را در تصاویر نشان دهید. برای انجام این کار لباس‌ها و وسایل مناسب را برای ایده‌های عکس دختر نوزاد خود انتخاب کنید.

  1. پری زیبا

دختر را روی شکم خود قرار دهید تا بتوانید پشت و صورت او را به وضوح ببینید. بال‌های صورتی را روی پشت آن‌ها قرار دهید، طوری که انگار نوزاد می‌تواند پرواز کند. این ژست آنقدر دوست داشتنی به نظر می‌رسد که به ندرت هیچ والدینی این ایده عکس نوزاد تازه متولد شده را رد می‌کند.

  1. کدو تنبل

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

عکاسان نوزادان همیشه از این ایده استفاده می‌کنند. انجام این کار نسبتاً آسان است اما نتیجه واقعا شگفت انگیز خواهد بود. چند کدو تنبل مصنوعی پیدا کنید و آنها را در پس زمینه قرار دهید. یک کلاه نارنجی برای نوزادی پیدا کنید که انگار او یکی از کدو تنبل‌ها است.

  1. ژست ساده

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که نباید خودتان را با وسایل متفرقه مختلف و زیاد سرگرم کنید. بلکه سعی کنید همیشه یک عکس ارگانیک و ساده از نوزاد بگیرید و یک تصویر هماهنگ ایجاد کنید.

  1. استفاده از کلاه گوش حیوان

یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای عکاسی از نوزادان این است که از کلاه گوش حیوانات استفاده کنید. می‌توانید از کلاه گوش حیواناتی مانند خرگوش، گربه و… استفاده کنید.

  1. پری دریایی کوچک

برای اضافه کردن خلاقیت به ژست نوزادان، به نوزاد مانند یک پری دریایی لباس بپوشید و وسایل اضافی برای عکاسی از نوزاد تازه متولد شده آماده کنید.

  1. خانم صورتی

اعتقاد بر این است که صورتی یک رنگ دخترانه است. بنابراین از این قانون برای انتخاب لباس برای عکاسی استفاده کنید. ممکن است این رنگ حتی یک تکه پارچه برای پنهان کردن پوشک او باشد.

  1. استفاده از لباس یا کلاه مد روز

چرا لباس‌های پر زرق و برق را امتحان نمی‌کنید؟ اگر یک لباس مد روز و جذاب انتخاب کنید، عکس نوزادان بسیار چشم نوازتر می‌شود. بنابراین، بهتر است یک لباس یا کلاه مد روز برای عکس نوزاد تازه متولد شده انتخاب کنید.

  1. عکسبرداری طبیعی

چگونه در خانه از کودک عکس بگیریم؟ برای یافتن مکان مناسب، وسایل مناسب و نور کافی عجله نکنید. همه چیز را ساده نگه دارید و از کودک در دستان پدرش عکس بگیرید.

  1. خمیازه کشیدن

نوزادان در هفته‌های اول خود زیاد می‌خوابند و اغلب خمیازه می‌کشند. بنابراین، فرصتی را برای ثبت این لحظه از دست ندهید.

  1. عکسبرداری با یک اسباب بازی مورد علاقه

هر نوزادی یک اسباب بازی ترجیحی دارد، بنابراین از آن به عنوان یک تکیه گاه برای عکاسی از نوزاد استفاده کنید.

  1. عکاسی در یک پتو

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

برای انجام این ایده، کودک را در یک پتوی نرم بپیچید و از بالا چند عکس بگیرید.

  1. با برادران و خواهران

عکس‌های گروهی با خواهر و برادر به نشان دادن اتحاد خانواده کمک می‌کند. بنابراین ژست‌های مختلف و ایده‌های عکاسی از نوزادان را در خانه امتحان کنید.

  1. عکاسی در یک سبد

یک سبد چوبی دارید؟ از آن برای عکسبرداری از نوزاد استفاده کنید زیرا به عکس‌های نوزاد تازه متولد شده ظاهری ارگانیک می‌دهد.

  1. عکاسی با پدر

از پدری که کودکش را در آغوش گرفته عکس بگیرید. این یک عکس بسیار تاثیرگذار و فوق العاده است.

  1. عکاسی با مادر

این یک ایده عکس ضروری برای نوزادان است زیرا در آینده خاطرات شیرین بسیاری را به یاد می‌آورد.

  1. روی انگشتان نوزاد تمرکز کنید

از دست‌ها و انگشتان نوزاد عکس بگیرید. این یک ایده ساده برای عکاسی از نوزاد تازه متولد شده بوده و بسیار معنادار است.

  1. لوازم جانبی را اضافه کنید

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

اگر نوزادی در پاییز به دنیا آمد، می‌توانید برگ یا سایر عناصر مشخصه را برای این فصل به عکسبرداری اضافه کنید. برای انتخاب لوازم جانبی خاص با والدین صحبت کنید.

نکات مهم عکاسی از نوزادان

در ادامه چند نکته مهم عکاسی از نوزادان آورده شده است که هر عکاسی باید به آن توجه داشته باشد:

تصمیم بگیرید که چه سبک عکاسی را ترجیح می‌دهید، ژست استودیویی یا سبک زندگی

اگر می خواهید از نحوه عکاسی از نوزادان آگاه باشید، اولین چیزی که باید بدانید این است که دو سبک وجود دارد که شامل سبک زندگی و عکسبرداری استودیویی می‌شود. اگر شما و مشتریانتان تصمیم به اجرای عکسبرداری استودیویی برای عکس نوزادان دارید، به یاد داشته باشید که بهترین زمان برای عکاسی از نوزادان دو هفته اول پس از تولد است.

ایده و ژست عکاسی از نوزاد

همچنین عکاسی سبک زندگی یک راه معمولی‌تر برای بازسازی ایده‌های عکاسی نوزاد است. البته ممکن است کمی ژست گرفتن در این مدل از عکاسی وجود داشته باشد، اما نکته اصلی این گونه عکسبرداری‌ها، گرفتن عکس‌های طبیعی و پر جنب و جوش از نوزاد و محیط اطرافش است.

آماده سازی وسایل را فراموش نکنید

یکی از بهترین نکات برای عکاسی از نوزاد، تهیه فهرستی از تمام موارد ضروری برای عکاسی است. مطمئن باشید که اقلام زیادی وجود خواهد داشت، پس به فکر بستن چمدان از شب قبل باشید. از جمله وسایل عکاسی از نوزاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین اصلی و پشتیبان
  • لنزها
  • کارت‌های حافظه
  • چند اسباب بازی خنده دار اگر نوزادی در عکس باشد
  • بخاری فضا
  • وسایل مختلف (بالش، پتو، روکش)
  • پتوهای بزرگ برای پس زمینه
  • پتوهای قنداقی کوچکتر
  • پدهای ضد آب
  • تعویض لباس (در صورت بروز برخی حوادث)

به مشتریان خود درباره نحوه کارتان اطلاع دهید

برای ترتیب دادن یک جلسه عکاسی موفق با ایده‌های عکس نوزاد، ضروری است اطمینان حاصل شود که والدین نوزاد چه چیزی انتظار دارند و چگونه باید آماده شوند. حتی ممکن است نامه‌ای حاوی نکات و ایده‌های عکاسی نوزاد خود را برای آن‌ها بفرستید. پیشنهاد می‌شود ایمیلی که شامل توضیحات کامل در مورد برنامه‌های جلسه و راهنمای آماده سازی واضح است را به مشتریان ارسال کنید. به مشتریان خود در مورد چیزهایی که قرار است با خود ببرید و مدت زمان تقریبی فیلمبرداری توضیح دهید.

از دیگر ژست‌های کودک الهام بگیرید

می‌توانید ایده‌های عکس نوزادان را در پینترست بررسی کنید و از مشتری خود بخواهید ایمیلی با ایده‌های عکاسی نوزادان خود برای شما ارسال کند. این یک راه عالی برای در نظر گرفتن برخی ژست‌ها قبل از شروع عکاسی است. برای گرفتن عکس‌های زیبا و تاثیرگذار نیازی نیست ایده‌های خارق ‌العاده‌ای برای عکاسی از نوزادان بسازید. اجازه دهید نوزاد تازه متولد شده خمیازه بکشد، حرکت کند و سایر حرکات شگفت انگیز و جذاب را انجام دهد. علاوه بر تمام نکات ژست عکاسی از نوزاد، توصیه می‌کنیم مشت‌های کودک را باز کنید. در نظر داشته باشید که دست‌های آرام، فضای آرام‌تری را به عکس‌ها اضافه می‌کنند.

دیافراگم خود را در ذهن داشته باشید

در نظر بگیرید که در طول عکاسی از نوزاد، بسیاری از ژست‌ها ممکن است زوایای شدید متفاوتی داشته باشند و دیافراگم f/2 یا f/2.2 به شما فرصتی می‌دهد تا عمق میدان و وضوح بهتری داشته باشید.

از زمان خواب برای گرفتن عکس‌های ماکرو استفاده کنید

نمونه دیگری از ایده‌های عکس نوزادان، عکس‌های ماکرو هستند. به محض اینکه کودک به خواب رفت، از این زمان برای گرفتن عکس‌های نزدیک از انگشتان دست، انگشتان پا، لب‌ها، موها و… استفاده کنید. علا ه بر این، عکس‌های ماکرو که جزئیات بیشتری را نمایش می‌دهند، برای آلبوم عکس نوزادان مناسب خواهند بود. بهترین زمان برای گرفتن عکس از نوزادان در حالت ماکرو زمانی است که آنها بسیار ساکن هستند زیرا تمرکز روی لنز ماکرو بسیار حساس است.

تمام تلاش خود را بکنید تا عکس مادر و کودک را با هم بگیرید

اگر مادر باشید قطعا می‌فهمید که قرار گرفتن در مقابل دوربین چقدر سخت اما در عین حال چقدر مهم است. بنابراین، عکس گرفتن از نوزاد و مادرش یکی از بهترین ایده‌های عکس نوزاد تازه متولد شده است.

از لوازم خود به طور منطقی استفاده کنید

بسیاری از عکاسان مبتدی و باتجربه در هر عکاسی تمام وسایل خود (سربند، پتو، روکش و…) را با خود می‌برند و این بزرگترین اشتباه آنهاست. حتی اگر ایده‌های زیادی برای اجرای عکس نوزاد دارید، می‌توانید با تعداد زیادی وسایل گیج شوید، وحشت کنید و زمان را از دست بدهید. بهتر است بسته به ترجیحات مشتری، حدود سه تا چهار ایده برای عکس‌های دختر یا پسر بچه را برنامه ریزی کنید.

از نور طبیعی استفاده کنید

با فکر کردن به ایده‌های عکس نوزاد، باید به نور طبیعی در طول عکاسی توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا نور طبیعی فضایی آرام را به تصاویر می‌بخشد. می‌توانید از نور طبیعی پنجره‌ها در صبح و اواخر عصر استفاده کنید. علاوه بر نکات عکاسی از نوزاد، توصیه‌هایی نیز در مورد تنظیمات وجود دارد. به طور مثال حالت AV (اولویت دیافراگم) را انتخاب کنید و دیافراگم باز و ISO بالا را تنظیم کنید.

توجه به لباس کودک

این یک مثال عالی برای ایده‌های عکس برداری از نوزاد دختر است. شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا به یاد ماندنی ترین عکس‌ها را بگیرید، زیرا زمان بسیار زودگذر است و فقط شما می‌توانید به والدین کمک کنید تا خاطرات را بسازند. به همین خاطر توجه به لباس کودک و رنگ بندی آن در طول عکاسی اهمیت زیادی دارد.

رنگ‌های پاستلی را انتخاب کنید تا کودک بدرخشد

در انتخاب لباس، وسایل برای نوزاد و سایر ایده‌های عکس برداری از نوزاد پسر یا دختر، سعی کنید رنگ‌ها و تن‌های مشابه را انتخاب کنید تا توجه نوزاد تازه متولد شده منحرف نشود. اگر در نورپردازی مشکل دارید، بهتر است لباس‌هایی با رنگ روشن انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با افزودن چند تکیه بافت مانند یک پتوی بافتنی، ایده‌های جالبی را برای عکس نوزادان ایجاد کنید. اگر پتوهای بیشتری دارید، مطمئناً می‌توانید از آنها به عنوان پس زمینه استفاده کنید، زیرا بسیار زیبا و مرتب به نظر می‌رسند.

از بالا عکسبرداری کنید

بسیار مهم است که به ایمنی کودک فکر کنید و از بند دوربین در طول عکاسی برای جلوگیری از افتادن دوربین استفاده کنید. اگر می‌خواهید عکس را از بالا بگیرید، سعی کنید فریم را به گونه‌ای زاویه دهید که تمام زوایای کودک به درستی در عکس قرار گیرند. اگر تصمیم دارید عکس نوزاد تازه متولد شده را روی سطحی بگیرید، بهتر است آن را هم سطح چشم نگه دارید.

تصاویر با خواهر و برادر شگفت انگیز هستند

شما برخی اوقات می‌توانید با موقعیتی روبرو شوید که نوزاد خواهر و برادر بزرگتر دارد. در چنین مواردی، فرصتی عالی برای شماست تا ایده‌های جالب‌تری برای عکس نوزاد تازه متولد شده را پیاده سازی کنید. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که بهترین زمان برای عکس گرفتن از نوزاد با برادر یا خواهرش درست پس از شروع عکاسی است.

برای آسان‌تر کردن عکسبرداری، دستیار استخدام کنید

در واقع گرفتن عکس از نوزاد تازه متولد شده آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. نوزادان بسیار غیر قابل پیش بینی هستند، زیرا آنها می‌توانند شروع به گریه کردن یا حرکت در جایی در طول عکسبرداری کنند و وسایل را به هم بریزند. بنابراین یک تصمیم عالی این است که یک دستیار پیدا کنید. او می‌تواند کودک را برای عکسبرداری آماده کند، وسایل شما را سازماندهی کند، فلاش را نگه دارد یا با نوزاد تازه متولد شده کنار بیاید تا لحظه‌ای عالی را ثبت کند.

ایمنی در هنگام عکسبرداری از نوزاد را به خاطر بسپارید

صرف نظر از اینکه دوست دارید چه نوع ایده‌هایی برای عکس‌های نوزاد دختر یا پسر ایجاد کنید، به یاد داشته باشید که نوزاد در اینجا رئیس است. اگر او نمی‌خواهد حتی بعد از اینکه تمام ژست‌ها را امتحان کردید بخوابد، فقط این را بپذیرید و چند عکس در حالت عادی از او بگیرید.

۴.۶/۵ - (۳۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *