چاپ عکس روی شاسی چند تکه

همه چیز درباره چاپ عکس روی شاسی چند تکه

«هیچ جا خونه آدم نمیشه!» همه ما حداقل یکبار این جمله را به زبان آورده‌ایم. سوال اینجاست که چه عاملی به خانه، هویت و گرما می‌دهد؟

یکی از جذابترین ایده‌ها برای شخصی‌سازی خانه، استفاده از خاطرات در دکوراسیون است. تابلو شاسی‌ها بهترین محصول برای گرما بخشیدن به دیوار خالی خانه هستند. در این مقاله با محصولی جدید یعنی تابلو شاسی چند تکه آشنا می‌شویم. برای آشنایی، کاربرد و نحوه سفارش چاپ عکس روی شاسی چند تکه با ما همراه باشید.

معرفی تابلو شاسی چند تکه

در مقاله آشنایی با انواع مختلف شاسی های عکس، با مدل‌های متنوع این محصول آشنا شدیم. شما می‌توانید عکسهایتان را روی انواع شاسی با ابعاد، ضخامت و طرح متفاوت سفارش چاپ بدهید. اما مدل چند تکه کمی فراتر از یک شاسی معمولی است. در این محصول عکس شما مثل تکه‌های پازل کنار هم قرار می‌گیرد و یک طرح کلی را خلق می‌کند. اگر به دنبال یک دکور خاص و جذاب هستید شک نکنید که تابلو شاسی چند تکه نمای خانه شما را دگرگون می‌کند.

خرید تابلو شاسی با طرح دلخواه

ایده چاپ عکس روی تخته شاسی چند تکه

کلیت این شاسی، چند تکه مجزا است که در کنار هم قرار می‌گیرند. اما چند ایده جالب برای چاپ عکس روی شاسی چند تکه قابل اجراست. در این بخش دو سبک پرطرفدار را با هم بررسی می‌کنیم. (برای راهنمایی بیشتر سری به مقاله شاسی عکس و ایده‌های آن بزنید)

۱. چاپ مجموعه عکس

تابلو شاسی چند تکه بهترین فضا برای نمایش مجموعه عکس شماست. یک پروژه عکاسی انتخاب کنید و جزئیاتی از آن را هم آماده کنید. مثلا در عکاسی نوزاد، پرتره، عکس ماکرو دست، پا، لب‌ها و سر نوزاد می‌توانند جزئیات خوبی باشند. یا در عکاسی خانوادگی، فریم‌هایی مثل لبخند اعضای خانواده یا نگاه آنها را انتخاب کنید. حالا هر تکه از این مجموعه را روی یک تکه شاسی چاپ کنید، و آنها را در کنار هم نصب کنید. بهتر است مجموعه شما از نظر تم رنگی و حال و هوای کلی مشابه باشند. برای این ایده می‌توانید از شاسی‌ عکس ساده با ابعاد مختلف هم استفاده کنید.

۲. چاپ یک عکس کراپ شده

اگر خاطره‌ای دارید که برایتان پرمعنا است از این ایده استفاده کنید. کافی است عکستان را توسط برنامه‌های ساده یا فتوشاپ به چند قسمت برش بزنید. حالا هر قسمت از عکستان را روی یک تکه از شاسی چاپ کنید. البته در عکس پرینت حتی نیازی به برش عکس هم نیست. کافی است عکس اصلی را روی شاسی چند تکه آپلود کنید و محدوده آن را مشخص کنید. با قابلیت نمایش در لحظه، می‌توانید نمای سفارشتان را هم به طور آنلاین چک کنید. بعد از ذخیره و سفارش، دکور خاص و پرخاطره شما آماده نصب روی دیوار است.


کاربردهای تابلو شاسی چند تکه

در عکس پرینت شاسی‌های چند تکه با قیمت بسیار مناسب و مقرون‌‌به‌صرفه قابل سفارش هستند. از این محصول می‌توانید استفاده‌های مختلفی داشته باشید:

  • یک هدیه پرخاطره: با چاپ عکس عزیزانتان روی شاسی چند تکه، یک هدیه شیک و جذاب برایشان بسازید. این هدیه هم برای استفاده در خانه‌شان کاربردی است، و هم ماندگاری آن باعث می‌شود تا همیشه از شما به یادگار بماند
  • چاپ آثار هنری: عکاسان می‌توانند با شاسی چند تکه از هنرشان یک دکور زیبا بسازند. اگر هنرمند و خالق آثار متنوع هستید، محصول شاسی یک گزینه شیک و زیبا برای نمایش طرح‌های شماست.
  • ثبت خاطرات: متاسفانه عکس‌های خاطره‌انگیز در گوشی و هارد به فراموشی سپرده می‌شوند. با چاپ خاطرات روی شاسی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! هم خاطرات را از فراموشی نجات دهید، و هم یک دکور منحصربه‌فرد برای منزلتان بسازید.

تابلو چند تکه مدرن

چیدمان تابلو شاسی

از آنجایی که شاسی چند تکه به فضای بیشتری نیاز دارد، بهتر است آن را در دیوار بزرگ و خالی نصب کنید. از نظر ارتفاع نصب، تابلو شاسی باید هم تراز با چشم یک فرد متوسط قد باشد. مقابل میز ناهارخوری، دیوارهای خالی و بالای کاناپه فضای خوبی برای نصب تابلو هستند. فقط توجه کنید که طول شاسی‌ها از طول کاناپه بیشتر نشود. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید سری به مقاله انواع چیدمان تابلو شاسی در دکوراسیون بزنید.

تابلو چند تکه مدرن خودتان را بسازید

اگر همیشه به دنبال خرید تابلو شاسی با طرح دلخواه در مغازه‌ها بودید و ناامید شدید، راه حل اینجاست! علاوه بر چاپ خاطرات، شما می‌توانید آثار و طرح‌های دلخواهتان را روی شاسی چاپ کنید. کافی است با سرچ در اینترنت فایل باکیفیتی از طرح دلخواهتان پیدا کنید. حالا وارد محصول شاسی در سایت عکس پرینت شوید و تنها در چند دقیقه تابلو چند تکه مدرن خودتان را بسازید.


مشخصات شاسی چند تکه عکس پرینت

عکس پرینت با بیش از ۱۰ سال سابقه در چاپ آنلاین عکس، باکیفیت‌ترین نمونه شاسی موجود را ارائه می‌دهد. شاسی های چند تکه ما با ویژگی‌های زیر به دستتان می‌رسند:

  • چاپ با دستگاه‌های مجهز و تکنولوژی بروز در واحد تولید اختصاصی
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه و ارزان با وجود بالاترین کیفیت
  • تنوع شاسی‌ها در مدلهای ۲ تا ۶ تکه
  • تنوع طرح، چیدمان و ابعاد شاسی چند تکه
  • انتخاب ضخامت و نوع چیدمان توسط خود شما
  • امکان مشاهده پیش نمایش محصول در حین طراحی
  • سهولت در نصب و تمیز کردن محصول

چاپ عکس روی شاسی چند تکه

قابلیت پیش نمایش آنلاین ۳۶۰ درجه شاسی در سایت عکس پرینت

سفارش آنلاین عکس روی شاسی چند تکه

با سرویس آنلاین عکس پرینت، می‌توانید از هر جای ایران که هستید سفارشتان را طراحی کنید، و درب منزل تحویل بگیرید. برای شروع وارد بخش تخته شاسی در سایت یا اپلیکیشن شوید:

  • مدل و سایز شاسی دلخواهتان را انتخاب کنید.
  • دکمه «شروع کنید» را بزنید و وارد ادیتور طراحی محصول شوید.
  • در این بخش عکسهایتان را آپلود کنید و روی تکه‌های شاسی قرار دهید.
  • با گزینه پیش نمایش، جلوه نهایی محصولتان را چک کنید.
  • حالا با انتخاب ذخیره و سفارش، محصولتان را ثبت کنید.
  • در اینجا لازم است آدرس را وارد کنید و پرداخت را از درگاه بانکی انجام دهید.
  • سفارش شما ثبت شده و شماره سفارش به شما تعلق می‌گیرد.
  • شما می‌توانید در هر لحظه وضعیت سفارشتان را در پنل کاربری چک کنید.
  • بعد از تولید شاسی شما با بسته‌بندی مطمئن به آدرستان پست می‌شود.

برای راهنمایی بیشتر می‌توانید از طریق چت آنلاین، یا صفحه تماس با ما، با کارشناسان عکس پرینت در ارتباط باشید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

2 دیدگاه ها

  • سید هادی منبتی ۰۲ آذر ۱۳۹۹

    ایده هایتان برای ثبت لحظات خاطره انگیز عالی ست . آرزوی موفقیت توام با شادکامی برایتان دارم .

    • الهه حسین پور ۰۳ آذر ۱۳۹۹

      سلام دوست عزیز
      ممنونیم از همراهی و انرژی مثبت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *