انواع چیدمان شاسی عکس

انواع چیدمان شاسی روی دیوار

برای یک دکوراسیون منحصربه‌فرد می‌توانید از چاپ عکس‌های خودتان روی شاسی شروع کنید. با شاسی‌های پرخاطره نصف مسیر را رفته‌اید! اما نحوه نصب و چیدمان شاسی روی دیوار هم بسیار مهم است. در این مقاله همراهمان باشید تا چند نمونه از چیدمان‌های پایه را با هم بررسی کنیم.

۱. چیدمان خطی

در این چیدمان، شاسی‌ها در کنار هم به صورت خطی (افقی یا عمودی) روی دیوار نصب می‌شوند. این چیدمان ریتم و تعادل را با خود به همراه دارد. برای نتیجه بهتر، اندازه‌گیری قبل از نصب را دقیق انجام دهید. فاصله بین شاسی‌ها هم باید یکسان باشند.

چیدمان تابلو شاسی

۲. چیدمان شبکه‌ای

در این چیدمان تابلوها به صورت یک شبکه در کنار هم چیده می‌شوند. تاکید این ایده بر نظم و تقارن است. اگر علاقمند به مجموعه سازی هستید، چیدمان شبکه‌ای را انتخاب کنید. مجموعه‌ شما می‌تواند خاطرات سفر، عکسهای خانوادگی، مراسم عروسی و… باشد.

چیدمان شاسی عکس

۳. چیدمان نامنظم

این چیدمان به سلیقه شما برای آویزان کردن تابلو‌ها بستگی دارد. دقت کنید که سبک نامنظم به معنای عدم تعادل نیست. در این چیدمان هم تعادل و توازن خاصی وجود دارد. اگر شاسی‌هایی با ابعاد متنوع دارید حتما از این چیدمان استفاده کنید. 

انواع چیدمان شاسی

چند ایده برای چاپ شاسی وجود دارد؟

چیدمان‌های دیگری هم قابل اجرا هستند. اما پایه و اساس همین سه مدل هستند. شما می‌توانید مدلهای مفصل و کاملتر چیدمان تابلو روی دیوار را در مقاله مربوطه دنبال کنید. بخش جذاب ماجرا اینجاست که تنها راه چاپ شاسی مدل ساده نیست. در عکس پرینت انواع شاسی عکس متنوع به شرح زیر قابل سفارشند:

  • شاسی عکس ساده: در مدل ساده می‌توانید ابعاد ،چیدمان عکس و حتی رنگ زمینه را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.
  • شاسی عکس کلاژ: بعد از انتخاب ابعاد شاسی ساده، با گزینه چیدمان عکس، می‌توانید چندین عکس متنوع را روی تنها یک شاسی سفارش دهید.
  • شاسی عکس تم دار: با آپلود عکس روی تم‌های آماده، می‌توانید یک شاسی طرح دار چاپ کنید. انواع تم های کودکانه، خانوادگی، عاشقانه، شب یلدا و…قابل سفارش هستند.
  • شاسی عکس چند تکه: در مدل چند تکه، یک عکس خاطره‌انگیز روی ۲ الی ۶ تکه شاسی قابل چاپ است.

چاپ آنلاین شاسی عکس

از هرجای ایران، فقط با چند کلیک می‌توانید شاسی عکس دلخواهتان را سفارش چاپ دهید. در عکس پرینت تمام مدلها و ابعاد شاسی به طور آنلاین قابل سفارش هستند. برای ماندگار کردن خاطرات زندگی و خلق دکورهای جذاب در کنار شما هستیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *