ایده های سورپرایز از راه دور

سورپرایز از راه دور با ۸ ایده متفاوت و جذاب

خیلی از ما به دلیل شرایط مختلف دور از عزیزانمان زندگی می‌کنیم. اما این فاصله فیزیکی چیزی از عشقمان به آنها کم نمی‌کند. یکی از بهترین راه‌ها برای ابزار محبت از راه دور، ارسال هدیه است. تصویر کنید شخص مورد نظرتان یک روز عادی و تکراری را شروع کرده. ناگهان صدای زنگ در بلند می‌شود. او در را باز می‌کند و در شرایطی که اصلا انتظارش را نداشته با هدیه شما سورپرایز می‌شود! واقعا هیجان انگیز نیست؟! شما هم می‌توانید فقط با چند کلیک عزیزانتان را شگفت‌زده کنید. در این مقاله عکس پرینت با ۸ ایده سورپرایز از راه دور همراهمان باشید.

۱. فتوبوک؛ یک هدیه پرخاطره

هدایای احساسی و خاطره‌انگیز، بهترین گزینه برای سورپرایز از راه دور هستند. این نوع هدایای اختصاصی هم توجه و علاقه شما را به خوبی نشان می‌دهد، و هم بار احساسی و مفهومی آن بهترین راه برای گرما بخشیدن به روابط فاصله‌دار است. فتوبوک، کتاب عکسی است که تمام صفحات و جلد آن با سلیقه شما چاپ می‌شود. برای طراحی این هدیه بی‌نظیر، کافی است تعدادی از عکس‌های خاطره‌انگیزتان را انتخاب کنید و با متن دلخواه در فتوبوک چاپ کنید. توصیه می‌کنیم قبل از طراحی، سری به مقاله ۲۰ ایده چاپ کتاب عکس بزنید.

کتاب عکس هدیه از راه دور

۲. گل، ایده همیشگی

گل‌ها از گذشته تا امروز به عنوان هدیه و ابراز محبت کاربرد داشته‌اند. یک دسته گل طبیعی شاید ماندگار نباشد، اما در لحظه حس خوبی را به شخص موردنظرتان انتقال می‌دهد. برای سورپرایز از راه دور با ارسال گل، سرویس‌های متنوع داخلی و خارجی فعالیت دارند.

۳. مگنت‌‌های به‌یادماندنی

غیر ممکن است که در طول روز کارتان به یخچال نیافتد! همه ما روزانه چندین بار سراغ یخچال خانه می‌رویم. به همین دلیل این فضا بهترین نقطه برای قرار دادن خاطرات است. با مگنت های عکس پرینت نیازی به استفاده از چسب و آهنربا ندارید. کافی است عکس دلخواهتان را در ابعاد دلخواه روی مگنت چاپ کنید. سفارش شما با قیمت کاملا مناسب و کیفیت بالا به آدرس شخص مورد نظرتان ارسال می‌شود. مطمئن باشید عزیزانتان هر دفعه با نگاه کردن به درب یخچال و مرور خاطرات، به یاد شما خواهند افتاد.

چاپ عکس دلخواه روی مگنت برای هدیه

۴. سورپرایز از راه دور با کتاب

اگر دوستتان اهل مطالعه است به ایده کتاب فکر کنید. البته اگر واقعا می‌خواهید از هدیه شما خوشحال شود به دو نکته دقت کنید. اول اینکه کتاب انتخابی شما را قبلا نخوانده باشد. و دوم نویسنده و سبک کتاب، مورد علاقه او باشد. پس برای سورپرایز از راه دور با کتاب، مطمئن باشید که از سلیقه شخص مورد نظر شناخت کافی دارید. همچنین بعضی از سایت های کتاب صوتی امکان خرید هدیه رو هم فراهم کرده‌اند. پس اگر دوست شما اهل کتاب صوتی باشد، میتوانید از این سرویس‌ها استفاده کنید.

۵. قاب عکس، جذاب و ماندگار

بهترین خاطره مشترکی که داشتید کدام است؟ همین حالا گالری عکستان را مرور کنید و زیباترین لحظه را انتخاب کنید. با ورود به سایت عکس پرینت و انتخاب محصول قاب عکس، عکستان را آپلود کنید. حالا قاب عکس شیک و باکیفیت pvc، با عکس پرخاطره شما به آدرس شخص موردنظر ارسال خواهد شد.

قاب عکس هدیه شیک و ماندگار برای سورپرایز از راه دور

۶. چاپ عکس‌های خاطره انگیز

حتما شما هم صدها عکس خاطره‌انگیز دارید که هیچوقت فرصت چاپش پیش نیامده. همین حالا بهترین زمان برای چاپ خاطرات و خوشحال کردن عزیزانتان است! سری به کامپیوتر و گالری گوشی‌تان بزنید، عکس‌های مشترکتان را مرور کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید. به کمک سایت یا اپلیکشن عکس پرینت می‌توانید تمام این عکس‌ها را به صورت آنلاین سفارش چاپ بدهید.

اگر دوست دارید متن، تاریخ یا لوکیشن هم در کنار عکستان باشد، از محصول پولاروید استفاده کنید. در عکس پولاروید امکان اضافه کردن متن در پایین عکس وجود دارد. بعد از سفارش چاپ، آدرس شخص موردنظر را وارد کنید و او را با مرور این خاطرات زیبا سورپرایز کنید.

ایده هدیه عکس چاپ شده

۷. ارسال کیک و بادکنک

اگر سورپرایز از راه دور را برای تولد می‌خواهید کیک و بادکنک گزینه مناسبی است. برای اینکار می‌توانید با قنادی شهر فرد موردنظرتان هماهنگ کنید. یک کیک با طعم و طرح مورد علاقه او سفارش دهید و با چند بادکنک شگفت‌زده‌اش کنید.

۸. شاسی و ریسه عکس

شاسی و ریسه از دیگر ایده‌های مناسب سورپرایز از راه دور هستند. چون هم اختصاصی هستند و با عکس خاطره‌انگیز مشترک شما چاپ می‌شوند، و هم برخلاف کادوهای تزئینی مثل مجسمه و گوی و… مقاوم هستند و در ارسال از راه دور آسیبی نمی‌بینند. برای سفارش انواع شاسی و ریسه عکس با ابعاد، ضخامت و طرح دلخواه، می‌توانید به سایت عکس پرینت مراجعه کنید.

سورپرایز از راه دور با هدیه خاطره انگیز

ارسال هدیه به سراسر ایران «فقط با چند کلیک»

در هر لحظه و هر کجای ایران، با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت عکس پرینت می‌توانید برای عزیزانتان هدایای خاطره‌انگیز ارسال کنید. در عکس پرینت عکس‌ و متن دلخواه شما روی انواع محصولات کتاب عکس، کاغذ عکس، مگنت، شاسی، بوم، تقویم و… قابل طراحی است. قسمت جذاب ماجرا اینجاست که برای رساندن هدیه به شخص موردنظر، هیچ نیازی به خروج از خانه یا مراجعه به پست ندارید. فقط کافی است آدرس او را وارد کنید و بقیه این سوپرایز پرخاطره را به ما بسپارید.

پرداخت ارزی از طریق پی‌پل

اگر خارج از ایران زندگی میکنید، پیشنهاد ما برای شما ارسال هدیه اختصاصی به عزیزانتان در داخل ایران است. شما میتوانید عکس‌ها و متن‌های دلخواه خود را روی انواع محصولات عکس پرینت چاپ کنید و به آدرس مورد نظرتون ارسال کنید. اگر امکان پرداخت ریالی ندارید، می‌توانید از طریق انتخاب گزینه PayPal هزینه سفارش را پرداخت کنید.
به همین راحتی عزیزانتان را از راه دور سوپرایز کنید.

۲/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *