معرفی قاب عکس چوبی

با قاب عکس چوبی عکس پرینت آشنا شوید

قاب عکس چوبی یکی از همه‌پسندترین انواع قاب است. خاطرات شیرین قدیمی در قابی چوبی و ساده برای اکثر ما تصویری آشنا هستند. چوب متریالی گرم و اصیل است که هرگز محبوبیت خود را در دکوراسیون از دست نداده. عکس پرینت بعد از محصول قاب عکس pvc، این‌بار با رونمایی از قاب عکس چوبی در کنار شماست. برای آشنایی با این محصول جدید و مشخصات آن با ما همراه باشید.

قاب عکس چوبی بخریم یا pvc ؟

شکی نیست که قاب عکس pvc از نظر دوام، نمای مدرن و مشخصات فیزیکی کامل است. (اگر هنوز مقاله قاب عکس pvc را نخوانده‌اید سری به این مطلب بزنید.) اما خیلی از افراد توجه خاصی به ارزش معنوی لوازم منزل‌شان دارند. چوب به عنوان یک عنصر طبیعی و اصیل، همیشه مورد توجه بوده است. هنرمندان زیادی از این نعمت طبیعی برای خلق آثارشان استفاده کرده‌اند.

به طور کلی توصیه می‌کنیم اگر به سبک‌های مدرن و مینیمال علاقمند هستید قاب پی وی سی را انتخاب کنید. ولی اگر اهل دکور کلاسیک هستید و به اصالت اجزای خانه اهمیت می‌دهید قاب عکس چوبی انتخاب بهتری برای شماست.

خرید قاب عکس چوبی

مشخصات قاب عکس چوبی

در قاب چوبی عکس پرینت همه ویژگی‌های لازم برای ایجاد بهترین جلوه از خاطرات شما در نظر گرفته شده است. این محصول جذاب با مشخصات زیر ارائه می‌شود:

  • قاب چوبی عکس پرینت در ۴ سایز استاندارد و متنوع ۲۱×۱۶، ۲۵×۲۰، ۳۰×۳۰ و ۴۰×۳۰ قابل سفارش است.
  • قاب عکس چوبی با دو رنگ روشن و تیره قهوه‌ای قابل سفارش است.
  • قاب عکس‌ها طبق انتخاب شما می‌توانند به هر دو صورت افقی و عمودی نصب شوند.
  • سفارش قاب چوبی در عکس پرینت تماما آنلاین است. فقط با آپلود عکس دلخواه و انتخاب سایز و رنگ قاب، محصول به درب منزل شما ارسال می‌شود.

کاربردهای خلاقانه قاب عکس چوبی

معمولا قاب عکس‌ها دو کاربرد اصلی دارند. کاربرد اول ماندگار کردن خاطرات و استفاده از آنها در دکور خانه است. متاسفانه لحظات خاص زندگی در گوشی و هارد به فراموشی سپرده می‌شوند. بهترین راه برای حفظ خاطرات، چاپ و استفاده از آنها در فضای خانه است. به این ترتیب هم خانه با بخشی از خاطرات و هویت صاحبخانه زیبا می‌شود. و هم انرژی و حال مثبتی با دیدن هر روزه خاطرات به شما منتقل می‌شود.

کاربرد دوم قاب برای هدیه به عزیزان است. همه ما آدمهای دوست‌داشتنی در زندگیمان داریم که دلمان میخواهد در مناسبت‌ها خوشحالشان کنیم. گاهی هدایای پرخاطره و معنوی تاثیر خیلی بیشتری از کادوهای معمولی و مصرفی دارند. در واقع یک قاب عکس خاطره‌انگیز همیشه برای عزیزانتان به یادگار می‌ماند و برخلاف کادوهایی مثل شکلات و گل و لباس تاریخ مصرف ندارد. پس دست به کار شوید و با یک قاب عکس پرخاطره آدمهای دوست‌داشتنی اطرافتان را سورپرایز کنید.

قاب عکس چوبی برای هدیه

سفارش آسان و آنلاین قاب عکس چوبی

برای سفارش انواع قاب در عکس پرینت فقط باید یک عکس خاطره‌انگیز آماده کنید! در بخش قاب عکس، ابعاد محصول را انتخاب کنید. در صفحه ادیتور عکستان را آپلود کرده و محدوده آن را مشخص کنید. بعد از انتخاب چیدمان و رنگ قاب، گزینه افزودن به سبد خرید را بزنید. با پرداخت در درگاه امن بانکی، سفارش شما وارد مرحله تولید شده و بعد از ۱ روز کاری آماده می‌شود. در نهایت قاب عکس شما با عکس جذاب داخل آن، به آدرس شما ارسال خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *