حریم شخصی چاپ عکس

حریم خصوصی شما در عکس پرینت چطور تامین می‌شود؟

بیش از ۱۰ سال است که عکس پرینت در زمینه چاپ آنلاین عکس روی محصولات متنوع فعالیت می‌کند. تجربه این سال‌ها به ما نشان داد که حریم خانواده ایرانی، بخش بزرگی از دغدغه اوست. از آنجایی که هسته فعالیت ما نیز، در راستای حفظ خاطرات و فرهنگ غنی و اصیل گذشته است، نهایت احترام و درک را برای این دغدغه قائلیم. به همین دلیل تمام تمهیدات حفظ حریم و رازداری عکس‌های شما را مهیا کرده‌ایم. در ادامه با بخشی از این ملاحظات درنظر گرفته شده آشنا ‌شوید.

دریافت و پردازش عکس شما

تمام عکس‌های شما، بدون نیاز به مراجعه حضوری و دخالت انسانی از طریق وب و اپلیکیشن اختصاصی عکس پرینت به دست ما می‌رسند. در واقع این امکان را دارید که فقط با دسترسی به اینترنت، سفارش مورد نظرتان را از هر جای ایران ثبت کنید. این قابلیت مزیت‌های زیر را دارد:

  • عکس‌هایتان را به صورت خصوصی و با حداکثر سطح امنیت به دست ما میرسانید.
  • هیچ نیروی انسانی در فرآیند آپلود عکس شما وجود ندارد و سفارش به صورت سیستمی ثبت می‌شود.
  • این قابلیت را دارید که کادر عکس، اضافه کردن متن، تعیین رنگ و مدل و سایر طراحی‌ها را به دلخواه خودتان تعیین کنید.
  • نیازی به صرف مسافت و هزینه برای مراجعه حضوری ندارید.
فرآیند چاپ عکس

واحد تولید اختصاصی عکس پرینت

به محض ثبت سفارش، عکس‌های شما وارد مرحله تولید می‌شوند. واحد تولید به صورت کارگاهی مجزا و خصوصی در بخشی از شرکت عکس پرینت قرار دارد. این واحد وسیع با انواع دستگاه‌های بروز و آخرین فناوری چاپ عکس تجهیز شده است. با سیستم اتوماسیون یکپارچه، عکس شما در یک فرآیند اتوماتیک با حداقل دخالت انسانی پردازش و چاپ می‌شود. برای درک بهتر، نگاهی به پروسه چاپ یک محصول فرضی داشته باشیم:

  • پردازش اتوماتیک سفارش و آماده سازی برای چاپ
  • اصلاح رنگ اتوماتیک توسط دستگاه هوشمند
  • چاپ در دستگاه تخصصی بر اساس نوع محصول
  • بسته بندی مطمئن و محرمانه، به طوری که هیچ دیدی به عکس شما وجود نداشته باشد.
  • قرار دادن محصول در جعبه‌های اختصاصی و مقاوم عکس پرینت
  • تحویل بسته بندی وکیوم شده به پست برای ارسال به آدرس شما

کارشناسان متخصص خانم

قانون محکم و جدی عکس پرینت برای واحد تولید، استخدام نیروهای خانم است. این اصل از همان ابتدا اجرایی شد و هنوز بعد از ۱۰ سال تمام نیروهای واحد تولید، فقط کارشناسان خانم هستند. این تصمیم، هم به ظرافت و دقت نظر در کیفیت محصولات ما کمک کرده و هم حفظ حریم خصوصی را فراهم کرده است. در فرآیند پردازش، چاپ و کنترل کیفیت سفارشات شما، در صورت نیاز به نظارت یا دخالت دست، این کار فقط توسط کارشناسان خانم انجام می‌شود.

واحد تولید و چاپ عکس پرینت

ادامه مسیر در کنار شما

۱۰ سال سابقه درخشان در چاپ خاطرات شما بدون ایجاد کوچکترین مشکل، گواه رازداری و تعهد ما به شماست. از این بابت خوشحالیم و سرمایه خود را همین اعتماد شما عزیزان می‌دانیم. اشتیاق و رضایت شما همراهان، مهم‌ترین انگیزه ما برای ادامه راه است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با نوآوری، حفظ کیفیت و تعهد به حفظ حریم خصوصی، لحظات شیرین زندگی شما به بهترین شکل ماندگار کنیم.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *