چاپ عکس روی مگنت

آشنایی با تِم‌ های مگنت عکس پرینت

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا تزئین یخچال انقدر پرطرفدار است؟ این همه عکس و مگنت و نوشته روی یخچال ما چه می‌کنند؟! دلیلش ساده است! همه ما روزانه چندین بار به سراغ یخچال خانه می‌رویم. چسباندن خاطرات روی یخچال از پرطرفدارترین ایده‌ها در سالهای اخیر است. چاپ عکس روی مگنت کمک می‌کند تا به زیباترین شکل و بالاترین کیفیت، از حضور خاطرات در فضای خانه لذت ببریم.

علاوه بر عکس‌های ساده، راه‌های خلاقانه‌تری هم برای استفاده از مگنت وجود دارد. اگر شما از آن دسته آدم‌های متفاوت و خاص‌پسند هستید جای درستی آمدید! در این مقاله می‌خواهیم با تِم‌های اختصاصی و موضوعی مگنت آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

مروری بر محصول مگنت عکس

در مقاله آشنایی با مگنت‌های عکس پرینت، به طور مفصل با این محصول جذاب آشنا شدیم. در اینجا فقط مرور کوتاهی بر کلیات داشته باشیم:

  • مگنت ورقه‌ای مغناطیسی با ضخامت کم است، که به کمک آن می‌توانید عکسهایتان را روی انواع سطوح فلزی بچسبانید.
  • عکس روی مگنت با تکنولوژی فتوشیمی چاپ می‌شود و نسبت به چاپ معمولی دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد.
  • مگنت‌های عکس پرینت، در ابعاد متنوع ۹×۹، ۱۰×۷، ۱۳×۱۳، ۱۵×۱۰، ۲۰×۱۵ و ۳۰×۲۰ قابل سفارش هستند.

انواع قالب‌های مگنت عکس پرینت کدامند؟

در حال حاضر ۲۳ قالب متنوع در سایت عکس پرینت آماده سفارش هستند. برای آشنایی بیشتر نگاهی به طرح و سایز قالب‌ها بیندازیم:

۱. قالب ساده: اگر ساده پسند هستید یا دلتان می‌خواهد طرح آماده خودتان را چاپ کنید، تم ساده انتخاب خوبی برای شماست. این طرح در تمام سایزهای ۹×۹ تا ۳۰×۲۰ قابل سفارش است.

۲. قالب بابا: چه چیز بهتر از یک خاطره چاپ شده و ماندگار برای روز پدر؟ قالب بابا۱ و بابا۲ به صورت سه عکسی و پنج عکسی در سایزهای ۱۵×۱۰، ۳۰×۲۰ قابل سفارش هستند.

چاپ عکس روی مگنت

۳. قالب خانواده: تصویر یک خانواده خوشبخت زیباترین تزئین برای دکور خانه است. در قالب خانواده می‌توانید خاطرات قشنگ خانوادگی را در سایز ۱۵×۱۰ ماندگار کنید.

چاپ خاطرات روی مگنت عکس

۴. قالب مادر: روز مادر هم از پررنگ‌ترین مناسبت‌های سال است که طراحی قالب مناسب آن را فراموش نکردیم. دو قالب مادر ۱ و مادر ۲ با سایزهای ۱۵×۱۰، ۳۰×۲۰ در سایت عکس پرینت قرار دارند.

ایده هدیه به مادر

۵. روز عشق: وجود عاشقانه‌ها در فضای خانه حس مثبت و پرآرامشی را ایجاد می‌کند. تم روز عشق بهترین ایده برای ثبت خاطرات دونفره شماست. این محصول جذاب در سایز ۱۵×۱۰ و ۲۰×۱۵ قابل سفارش است.

چاپ عکس عاشقانه روی مگنت

۶. سالگرد ازدواج: یکی از مناسبت‌های مهم هر زوجی سالگرد ازدواج آنهاست. با ثبت خاطرات عاشقانه روی تم سالگرد ازدواج، یک هدیه پرمعنی و خاص برای این روز بسازید. این قالب با سایز ۱۵×۱۰ آماده سفارش و نصب روی یخچال خانه شماست.

یادگاری سالگرد ازدواج

۷. قالب خانم و آقا: عکس‌های دونفره بهترین ایده برای چاپ و زیبا کردن فضا هستند. دو تم خانم و آقای ۱ و ۲ با طراحی احساسی و عاشقانه در سایزهای ۱۵×۱۰، ۳۰×۲۰ قابل سفارش‌اند.

هدیه عاشقانه و پرخاطره

۸. قالب دوستانه: در یک رابطه دوستی بد نیست گاهی با هدیه‌ای کوچک و ارزشمند، طرف مقابلمان را خوشحال کنیم. قالب دوستانه بهترین فضا برای ثبت خاطرات شیرین شما و دوستتان است. کافی است سه عکس به‌یادماندنی انتخاب کنید و در سایز ۱۵×۱۰ یک هدیه جذاب بسازید.

چاپ عکس روی مگنت

۹. روز اول مدرسه:شروع مهر و روز اول مدرسه از تکرارنشدنی‌ترین لحظات هر کودک است. در تم روز اول مدرسه دختر و پسر می‌توانید این لحظه ناب را در سایز ۱۵×۱۰ ماندگار کنید.

چاپ عکس کودک روی مگنت

۱۰. تم‌های بهاری: بهار را به آشپزخانه بیاورید! قالب‌های بهاری ۱ و ۲ و ۳ از جدیدترین طرح‌های سایت هستند. این سه طرح در سایز مربع ۱۳×۱۳ چاپ می‌شوند.

مگنت عکس

۱۱. تم عاشقانه: و آخرین تم‌ها را به عاشق‌ها اختصاص دادیم! زیباترین عکس دونفره را آماده کنید و روی یکی از سه قالب عاشقانه ۱ و ۲ و ۳ سفارش چاپ بدهید. این مگنت یادآور همیشگی عشق شما در خانه است.

تم‌های مگنت چه کاربردی دارند؟

در ساده‌ترین حالت، عکس شما روی ورقه مغناطیسی چاپ می‌شود. اما اگر بخواهید محصول متفاوت و خلاقانه‌تری داشته باشید، تم‌های مگنت به کمکتان می‌آیند. گروه طراحی و گرافیک عکس پرینت، با نظرات و پیشنهادات کاربران، انواع قالب مگنت در موضوعات خانوادگی، عاشقانه، کودکانه، دوستانه و… طراحی کرده‌اند. در این قالب‌ها همه چیز آماده است و فقط باید عکستان را در کادرهای مشخص شده بیاندازید. پس اگر در برنامه‌های طراحی تخصص ندارید، اصلا نگران نباشید! تمام قالب‌ها برای استفاده رایگان در اختیار شما هستند.

یک هدیه خاص برای تمام مناسبت‌ها

قالب‌های مگنت کمک می‌کنند تا برای هر مناسبتی محصول مناسب همان روز را بسازید. روز مادر، روز پدر، سالگرد ازدواج، روز عشق، روز اول مدرسه و… از تم‌های جدید هستند که می‌توانند ایده‌ای جذاب و متفاوت برای سورپرایز عزیزانتان باشند. چه چیز بهتر از یک هدیه پرخاطره و ماندگار که همیشه جلو چشم می‌ماند؟

مگنت اختصاصی خودت را بساز!

شما می‌توانید به راحتی چند کلیک از تمام قالب‌های مگنت استفاده کرده و محصول اختصاصی‌ خودتان را بسازید. کافی است همین حالا سری به صفحه مگنت در سایت عکس پرینت بزنید. قالب و سایز دلخواهتان را انتخاب کنید و در ادیتور، عکس‌هایتان را آپلود کنید. با ثبت سفارش، محصول جذاب شما در سریعترین زمان ممکن توسط پست به آدرس‌تان ارسال می‌شود. مگنت‌ها را با چیدمان دلخواه روی یخچال بچسبانید و از حضور خاطرات در فضای خانه لذت ببرید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *