تابلو شاسی

تغییر دکوراسیون با تابلو شاسی طبیعت

عاشق یک چشم انداز زیبا از خطه پدری خود هستید؟ تماشای جنگل یا دریا حالتان را خوب می‌کند؟ چرا این منظره را به خانه‌ نمی‌آورید؟!

ساده‌ترین ایده برای تغییر دکوراسیون استفاده از انواع تابلو شاسی است. یکی از محبوب‌ترین ایده‌های چاپ عکس روی شاسی، مناظر طبیعی هستند. اگر شما هم به دنبال خرید تابلو شاسی با طرح دلخواه هستید در این مقاله همراهمان باشید.

چرا تابلو شاسی منظره؟

چاپ عکس طبیعت روی شاسی، تنها ایده نیست. شما می‌توانید انواع عکس خانوادگی، هنری، نقاشی و… را روی تخته شاسی چاپ کنید. اما در این مطلب قرار است از مزایای داشتن یک تابلو شاسی منظره صحبت کنیم:

  • شاسی منظره باعث می‌شود وسط شلوغی شهر، پنجره‌ای رو به طبیعت داشته باشید.
  • انرژی مثبت و حال و هوای تازه را در خانه ایجاد می‌کند.
  • یک ایده کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون است.
  • نصب و جابجایی آسانی دارد.

چه منظره‌ای را برای چاپ روی شاسی انتخاب کنم؟

برای بهترین نتیجه باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول اینکه کیفیت عکستان بالا باشد. برای راهنمایی بیشتر به مقاله انتخاب سایز صحیح چاپ مراجعه کنید. دوم اینکه حال و هوای تابلو را با دکور خانه هماهنگ کنید. مثلا در یک خانه شاد و رنگی، منظره دشت گل عالی است. اما برای یک فضای مدرن و مینیمال شاید منظره‌ای خلوت یا حتی سیاه و سفید بهتر باشد. و در آخر اینکه علایق خودتان را در نظر بگیرید. توجه کنید که از چه نوع طبیعتی انرژی بیشتری می‌گیرید. حالا گوشه‌ای از همان طبیعت را به منزلتان بیاورید. برای راهنمایی بیشتر سری به مقاله شاسی عکس و ایده‌های خلاقانه بزنید.

چاپ تابلو شاسی با طرح دلخواه

 

خرید تابلو شاسی طبیعت

و در آخر…

گاهی تنها چیزی که برای زیبا کردن اتاقتان لازم دارید یک منظره دلنشین است. آن هم منظره‌ای که به انتخاب خود شما بوده. تصویری از طبیعت مورد علاقه‌تان در شمال کشور، عکسی که از یک روستای سرسبز گرفتید، یا امواج دریا هنگام طلوع… یک چشم اندازی که شما در آنجا بوده‌اید و آن را با تمام وجود حس کردید. همین امروز این حس خوب را به خودتان هدیه دهید؛ و تابلو شاسی منظره موردنظرتان را در عکس پرینت ثبت کنید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *