ژست عکاسی کودک در تابستان

۱۰ ایده جذاب ژست عکس کودک در تابستان

سرعت رشد کودکان واقعا بالاست! به همین دلیل نباید هیچ فصلی را برای عکس گرفتن از آنها نادیده گرفت. تابستان با تمام تفریحات و سفرهایش، بهترین فرصت برای ثبت عکس‌های شاد است. حضور کودکان زیبایی عکس تابستانی را چند برابر می‌کند. در این مقاله قرار است به ژست عکس کودک در فصل تابستان بپردازیم. برای ۱۰ لحظه‌ی عکاسی جذاب با کودکتان در روزهای گرم همراهمان باشید.

۱. ایده عکس کودک در ساحل

عکس گرفتن از انگشت‌های کوچک شنی را از دست ندهید! ساحل بهترین فضا برای شکار عکس‌های طبیعی از کودک است. موقع دویدن پابرهنه در ساحل، زمانی که انگشتان کودک به داخل ماسه‌ها فرو می رود و… از لحظات جالب هستند. این حرکات بانمک را حتما با دوربینتان ثبت و چاپ کنید.

ایده عکس تابستانی

۲. چرت زدن در صندلی پشتی

عکاسی تابستان فقط مختص سفر نیست. ژست‌های مسیر سفر را هم ثبت کنید. از چهره معصوم کودک وقتی که در راه هستید عکس بگیرید. گاهی صندلی پشتی ماشین، زیباترین عکسها را برایتان به یادگار می‌گذارد.

عکاسی در سفر

۳. ژست تابستانی کودک با عینک آفتابی

وقتی کوچولوی شما یک عینک با فریم بزرگسال به چشم می‌زند حسابی بانمک می‌شود. پس حتما از این لحظه عکس بگیرید. فقط مراقب باشید از عینک‌های طبی استفاده نکنید.

عکس از کودک

۴. عکاسی از کودک در حین آب بازی

هیچ چیز مثل آب بازی در یک روز گرم کیف نمی‌دهد. تقریبا همه بچه‌ها عاشق آب بازی هستند. این تفریح ساده هیچ هزینه‌ای ندارد! کافی است قسمتی از حیاط را درنظر بگیرید و با یک شلنگ پروژه را شروع کنید! دوربین را فراموش نکنید و از کودک در حین بازی عکس بگیرید.

عکاسی تابستانی با کودک

۵. ژست عکس تابستانی کودک با توپ

سلامتی بهترین نعمت خداست. کوچولوی شما در حال ورزش و ورجه وورجه است؟ قدر همین لحظه را بدانید و ثبتش کنید. در تابستان هوای خوب امکان بازی بیرون از خانه را فراهم می‌کند. از لحظات ساده بازی (مثلا توپ‌بازی) عکاسی کنید. 

عکاسی از کودک

۶. کودک در تفریحات تابستانی

تفریحات آبی از فعالیت‌های رایج در تابستان هستند. در حین این تفریحات عکاسی از کودک را فراموش نکنید. حتی یک جلیقه نجات کوچولو می‌تواند بهترین سوژه برای عکسی بامزه باشد.

عکاسی از کودک در سفر

۷. دوستی‌های جاودانه در تابستان

حتما از کودکتان و همبازی صمیمی‌اش عکس بگیرید. نیازی نیست ژست خاصی به آنها بدهید. اتفاقا یک عکس لحظه‌ای در زمانی که حواسشان نیست حس بهتری دارد. این عکس سالها بعد، کودکتان را به خاطره این روزها برمی‌گرداند.

عکاسی از کودکان

۸. ژست عکس کودک با هله هوله 

از کودکتان در حالیکه هله هوله مورد علاقه‌‌اش را می‌خورد عکس بگیرید. هر چه غیر بهداشتی‌تر، جذاب تر! جدا از شوخی، بهتر است هله هوله را با میوه‌های تابستان مثل هندوانه جایگزین کنید.

عکس تابستانی کودک

۹. آفتاب گرفتن تابستانی کودک

هیچ چیز با نمک‌تر از این نیست که کوچولوی شما روی یه صندلی بزرگ لم بدهد. خصوصا با یک کلاه گشاد! در سفرهای تابستانی لحظات آفتاب گرفتن کودکان را ثبت کنید. برای جذابیت بیشتر در عکستان از آیتم‌های تابستانی استفاده کنید. مثلا کرم ضدآفتاب، کلاه، آبمیوه خنک و…

عکاسی از کودک در ساحل

۱۰. ژست عکاسی کودک در پارک

تابستان بهترین فرصت برای بازی در پارک است. این بار دوربینتان را همراه خود ببرید. از کودکتان در حین بازی با تاب و سرسره عکس بگیرید. ثبت پرواز کودکانه‌ روی تاب، بهترین یادگاری برای اوست. در آخر اینکه برای ایده‌های بیشتر عکاسی کودک سری به این مقالات بزنید: 

عکاسی لحظه ای از کودک

لحظات کودکانه را چاپ و ماندگار کنید

روزهای کودکی تکرار نمی‌شوند. به همین دلیل حتی تصور از بین رفتن عکسهای کودکی وحشتناک است! متاسفانه خاطرات در حافظه گوشی و لپ تاپ فراموش می‌شوند. خطرات پاک شدن حافظه و گم شدن هارد هم در کمین است! بهترین ایده چاپ عکس کودک است. در عکس پرینت می‌توانید لحظات کودکتان را روی انواع محصولات خلاقانه برایش چاپ کنید. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *