هدیه مناسب سالگرد ازدواج

۵ هدیه به‌یادماندنی برای سالگرد ازدواج

اگر شما و همسرتان در آستانه سالگرد ازدواج هستید، این فرصت را برای جشن گرفتن از دست ندهید. با یک کادو مناسب می‌تواند روزی به‌یادماندنی را در کنار هم بگذرانید. در مقاله راهنمای کامل خرید کادو سالگرد ازدواج ایده‌ها را مفصل مرور کردیم. در این مقاله قرار است هدیه‌های ساده و دوست‌داشتنی از جنس خاطرات را معرفی کنیم. برای تهیه یک کادو ماندگار و پرمعنای سالگرد ازدواج با ما همراه باشید.

۱. فتوبوک برای مرور خاطرات

چاپ آلبوم عروسی

تا الان آلبوم عروسی‌تان را چاپ و طراحی نکرده‌اید؟ اکنون مناسب‌ترین زمان است! با طراحی یک فتوبوک هم عکسهای دونفره را ماندگار کنید و هم یک کادوی ماندگار بری سالگرد ازدواج بسازید. ایده‌های مختلفی برای طراحی کتاب عکس عاشقانه وجود دارد. مثلا روایت عکسها از زمان آشنایی تا به امروز، عکسهای روز عقد و عروسی، عکس اولین‌هایتان با همدیگر و…

در عکس پرینت دو تم اختصاصی کتاب عکس عاشقانه هم قابل سفارش هستند. فتوبوک ۱۰ دلیل برای دوست داشتن تو و فتوبوک love is. در سایت می‌توانید هم کتاب دلخواه خودتان را با چیدمان و رنگ مورد علاقه طراحی کنید و هم از این دو فتوبوک عاشقانه استفاده کنید. 

۲. تقویم روزهای زندگی با عکس‌های دونفره

هدیه عاشقانه

دوازده ماه، دوازده عکس، دوازده لحظه! بهترین عکس هر ماه از سال گذشته خود را انتخاب کنید. عکس‌هایی از ماجراهای مختلف و لحظه‌هایی که در سال گذشته برایتان خاطره‌انگیز شده است. حالا با این مجموعه جذاب، یک تقویم رومیزی بسازید. با تقویم اختصاصی می‌توانید در طول سال بهترین لحظاتتان را با هر ماه ورق زدن برگ‌های تقویم، مرور کنید. این کادو سالگرد ازدواج روی میز همسرتان بهترین حس را برای او خواهد داشت.

۳. ماگ، لمس یک خاطره

هدیه سالگرد ازدواج

برای رفع خستگی روزانه، نوشیدن مقداری چای یا قهوه بهترین راهکار است. چه عالی می‌شود اگر ماگ نوشیدنی خاص و منحصربه‌فرد باشد! برای مثال ماگی با یک عکس یادگاری در کنار همسرتان. قطعا آرامش و دلگرمی نوشیدنی چند برابر خواهد شد! با چاپ روی ماگ می‌توانید به آسانی این یادگاری را سفارش دهید.

۴. قاب عکسی از جنس عشق

کادوی سالگرد ازدواج

چندین عکس زیبای دونفره دارید و هنوز برای چاپشان تصمیمی نگرفته‌اید؟! در فرصت سالگرد ازدواج با چاپ این خاطرات هدایای به‌یادماندنی بسازید. انواع قاب عکس، شاسی و بوم برای چاپ این عکسها مناسب هستند. اگر فرصت رفتن به آتلیه ندارید ما به شما کمک می‌کنیم. در سایت عکس پرینت فقط کافی است محصول دلخواهتان را انتخاب کنید و عکستان را آپلود کنید. سفارش شما چاپ شده و از طریق پست و پیک به آدرستان ارسال می‌شود. 

۵. چاپ روزهای خوب زندگی

چاپ خاطرات مشترک

روزهایی هست که باید دوباره بیاد آورید. روزهایی که از مرورشان دلگرم می‌شوید. روزهایی که باید چاپ و ماندگار شوند. یکی از همین روزها، روز ازدواج و ماجراهای آن است! با چاپ عکس یک هدیه خاص از جنس خاطرات بدهید. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *