بهترین ژست عکس مردانه در طبیعت و فضای باز

۴۲ ژست عکس مردانه در طبیعت و فضای باز

در گذشته برای گرفتن عکس حتما باید به آتلیه میرفتیم. اما این روزها با دوربین و موبایل امکان عکاسی در هر زمان و مکانی وجود دارد. یکی از بهترین فضاها برای عکاسی، طبیعت است. یک زمینه بکر و پرنور که به طور رایگان در اختیار همه ماست. با این زمینه کامل، تنها چیزی که باقی می‌ماند یک فیگور و ژست خوب است. به همین دلیل این مقاله عکس پرینت را به آموزش ژست عکس مردانه در طبیعت اختصاص دادیم. شما هم با تمرین و اجرای این ژست‌ها می‌توانید بهترین عکس‌ها را ثبت کنید.

نکات ژست عکس مردانه در طبیعت

حتما شما هم موذب بودن در مقابل دوربین را تجربه کرده‌اید. کاملا عادی است که در لحظه ژست جذابی به ذهنمان نرسد. یک راه حل کمک گرفتن از یک عکس کاربلد است. عکاس می‌تواند در ژست و زاویه درست به شما کمک کند. راه ساده بعدی دیدن نمونه و ایده گرفتن از آنهاست. هر چه نمونه‌های بیشتری ببینید و سعی در اجرای آنها داشته باشید بهتر است. پس حتما به این ۴۲ ژست جدید (۱۳۹۹) که برایتان آماده کرده‌ایم دقت کنید. برای ایده‌های بیشتر می‌توانید سری به مقاله ژست عکاسی تک نفره مردانه بزنید.

بهترین ژست عکاسی مردانه تیپ مردانه عکاسی ژست عکس مردانه در طبیعت پرتره مردانه در طبیعت ژست های پسرونه تیپ مردانه برای عکاسی عکس مردانه ایرانی ژست عکس مردانه در طبیعت عکس پسرانه در طبیعت پروفایل خفن پسرانه ژست عکس مردانه در طبیعت و فضای باز ژست پسرانه طبیعت فیگور اسپرت 1399 ژست لاکچری و اسپرت زاویه دوربین عکاسی عکاسی ژست پسرانه عکاسی طبیعت پسرانه پوز مردانه پرتره پسرانه استایل و تیپ مردانه طبیعت ژست خاص طبیعت

یک ترفند ساده برای بهتر ژست گرفتن

اگر نمی‌تواند ژست طبیعی بگیرید و ماندن در یک حالت برایتان سخت است، این ترفند را اجرا کنید: حرکت کنید یا کاملا بی‌توجه به دوربین کار خودتان را انجام دهید. حالا از فرد مقابل بخواهید از شما پشت سر هم عکس بگیرد. البته برای اینکار بهتر است از دوربینی با سرعت شاتر بالا استفاده کنید. یک راه دیگر، عکاسی در حین ویدئو گرفتن است. این دو راه برای شکار لحظات طبیعت هم عالی هستند. مثلا با گرفتن تعداد زیادی عکس در مقابل دریا، میتوانید به بهترین حالت موج در پشت سرتان برسید.

ثبت و چاپ آنلاین عکسها

حتما شما هم می‌توانید با یک دوربین ساده و مرور این ژست‌ها بهترین عکس‌ها را ثبت کنید. اگر عکستان را در فضای مجازی منتشر کردید چاپ آنها را هم فراموش نکنید! چاپ عکس تنها راه برای ماندگاری و حفظ خاطرات است. به کمک سایت عکس پرینت می‌توانید به آسانی عکسهایتان را روی محصولات خلاقانه سفارش چاپ دهید. انواع کاغذ عکس، شاسی، قاب عکس، بوم، فتوبوک، ریسه، تقویم، ماگ، مگنت و… ایده‌های خلاقانه‌ای برای استفاده از عکس شما در فضای خانه هستند.

۳.۲/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *