چاپ عکس روی تخته شاسی

با چاپ عکس روی شاسی بیشتر آشنا شوید

چاپ عکس روی شاسی یکی از پرکاربردترین انواع چاپ است. شاسی‌ها برای نمایش تصویر، تبلیغات، چاپ عکس‌های شخصی و… استفاده می‌شود. بحث ما بیشتر درخصوص استفاده از تخته شاسی‌ها برای چاپ عکس‌های خانوادگی و تزئین دکور منازل است. اما در صنعت تبلیغات و تجارت هم شاسی‌ها کاربرد کمی ندارند و جلوه زیبایی به محصولات تبلیغاتی می‌دهد. برای یک آشنایی مختصر با این محصول پرطرفدار همراهمان باشید.

چاپ عکس روی شاسی

نحوه چاپ عکس روی شاسی

برای چاپ عکس روی شاسی، عکس دلخواه شما روی تخته‌هایی با ضخامت‌ و ابعاد مختلف چسبانده می‌شود. در نتیجه عکس روی شاسی، نسبت به یک عکس کاغذی، جلوه و زیبایی در حد یک تابلو پیدا می‌کند. از طرفی در کناره‌ی تخته‌ها از نوارهای پی‌وی‌سی برای محافظت و ماندگاری بهتر چوب استفاده ‌می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید سری به مقاله‌های زیر بزنید:

چاپ عکس روی شاسی چند تکه

آموزش سفارش آنلاین شاسی عکس

نحوه انتخاب انواع تخته شاسی

ایده های تخته شاسی

انواع شاسی عکس

در گذشته شاسی‌ها ساده و محدود بودند. در واقع فرق مدلهای مختلف، فقط در ابعاد بود. اما امروزه انواع شاسی در مدلهای چند تکه، طرحدار، کلاژ و… قابل سفارش هستند. اگر در انتخاب شاسی مورنظرتان تردید دارید بهتر است انواع شاسی را دقیق‌تر بررسی کنیم:

ابعاد شاسی

شاسی عکس در ابعاد متنوع قابل سفارش است. شما می‌توانید عکستان را از سایز استاندارد ۱۵×۱۰ تا ۷۰×۱۰۰ چاپ کنید. معیار بعدی ضخامت است. ضخامت و قطر شاسی عکس، سلیقه‌ای بوده و تاثیری در کیفیت چاپ ندارد. مدلهای عکس پرینت در سه ضخامت متنوع ۸، ۱۶ و ۳۰ میل قابل سفارش هستند.

ابعاد تخته شاسی

انواع مدل شاسی

در عکس پرینت چاپ روی شاسی ساده، چند تکه و کلاژ انجام می‌شود. شاسی ساده را که احتمالا همه جا دیده باشید. شاسی چند تکه به صورت دو تا شش تکه مجزا چاپ می‌شود. فقط کافی است عکستان را آپلود کنید و محدوده برش آن را مشخص کنید. در شاسی‌های کلاژ هم، تا چندین عکس متنوع روی یک شاسی قابل چاپ هستند. برای مشاهده مدلهای مختلف و قیمت آنها می‌توانید سری به صفحه چاپ روی شاسی عکس بزنید.

چاپ عکس روی شاسی طرح دار

یک خلاقیت جدید از عکس پرینت ارائه شاسی طرح دار است. تیم گرافیک و طراحی ما انواع مدلهای تم دار شاسی را آماده کرده‌اند. شما بدون هیچ هزینه اضافی و فقط با آپلود عکستان، می‌توانید خاطراتتان را روی این تم ها سفارش چاپ دهید. انواع شاسی کودکانه، عاشقانه، خانوادگی، دوستانه و… را در صفحه شاسی عکس مشاهده کنید.

هدیه شب یلدا

سفارش آسان و آنلاین شاسی عکس

تمام طرح‌ها و مدلهای جدیدی که در این مقاله مرور کردیم، به آسانی در سایت عکس پرینت قابل سفارش هستند. اگر می‌خواهید لذت طراحی ۰ تا ۱۰۰ خاطراتتان روی شاسی را تجربه کنید، همین حالا به شاسی عکس مراجعه کنید و محصول جذاب خودتان را سفارش چاپ دهید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *