ژست عکس دونفره در طبیعت

۷۰ ایده جدید و جذاب برای ژست عکس دونفره در طبیعت

مراسم عروسی در پیش دارید و به ایده عکس فرمالیته فکر می‌کنید؟ با همسرتان خارج شهر هستید و دنبال ژست عکس دونفره در طبیعت هستید؟ یا میخواهید چند عکس شگفت‌انگیز پاییزی ثبت کنید؟ در هر صورت این مقاله برای شماست! عکس پرینت در این مطلب، ۷۰ ایده جدید و خاص برایتان آماده کرده است. به اضافه نکات مفید و کاربردی برای داشتن بهترین ژست عکس دونفره در طبیعت. پس برای ثبت عکس‌های شگفت‌انگیز و ماندگار با ما همراه باشید.

۱. بهترین ژستهای عکس دونفره در ساحل و دریا

خیلی از افراد عاشق دریا و لوکیشن‌های ساحلی هستند. اگر شما هم اینطور هستید، حتما چند قاب دونفره در ساحل ثبت کنید. این فضا برای عکاسی اسپرت و عکاسی عروسی هم بسیار جذاب است. عکس‌های زیر ایده‌های جالبی برای عکاسی در ساحل به شما می‌دهند.

ژست عاشقانه دونفره

ژست دونفره دریا

عکس فرمالیته ساحل و دریا

ژست عکس نامزدی طبیعت

عکاسی فرمالیته طبیعت

ژست عکس دونفره طبیعت

ژست عکس دونفره ساحل

نکات عکاسی در لوکیشن ساحلی

دریا همیشه به آرامشش شهرت دارد. پس بهتر است ظاهر و لباس شما هم با همین حال و هوا باشد. در عکاسی ساحل لباس های پرزرق برق مجلسی و چسبان را کنار بگذارید. کت و شلوار هم برای دریا مناسب نیست. در عوض سعی کنید یک ست دونفره با سبک راحت و آزاد انتخاب کنید. برای رنگ لباس هم تن‌های ملایم و خنثی عالی هستند. ترجیحا موهایتان را آزاد بگذارید و از کفش و صندل راحت استفاده کنید.


۲. ژست عکس دونفره در طبیعت جنگلی

اگر طرفدار محیط‌های سرسبز هستید لوکیشن جنگل، دشت و مزرعه بهترین انتخاب است. عکاسی نامزدی و ازدواج در محیط‌های جنگلی نتیجه فوق‌العاده‌ای دارد. لباس سفید عروسی در یک بستر سبز تضاد و جذابیت زیبایی ایجاد می‌کند. در پیک‌نیک‌ها و دورهمی‌های خانوادگی هم می‌توانید از ژست عکس دونفره در طبیعت جنگل استفاده کنید و در حین گردش چند عکس عالی ثبت کنید. راستی فرصت استفاده از شاخ و برگ و پس زمینه سبز درختان برای گرفتن عکس پروفایل هم از دست ندهید.

ژست عکس نامزدی در طبیعت

ژست عکس فرمالیته

ژست عکس دونفره در طبیعتژست عکس عروسی در طبیعت

ژست عکس عاشقانه در طبیعت عکاسی دونفره در طبیعت

نکات عکاسی در جنگل و دشت

همانطور که اشاره کردیم، انتخاب لباس مناسب تاثیر بالایی در عکاسی جنگل دارد. توصیه می‌کنیم از رنگ‌های سبز و قهوه‌ای استفاده نکنید. در عوض به دنبال رنگ سفید و رنگ‌های تند گرم مثل قرمز باشید. نکته بعدی در ساعت عکاسی است. اگر در روز و هوای آفتابی به جنگل مراجعه کنید عالی است. در اینصورت می‌توانید با تابش نور از بین فیلتر شاخ و برگ، یک صحنه رویایی برای عکاسی خلق کنید. و در آخر دقت کنید که بهترین فضا را برای ژست گرفتن انتخاب کنید. صحنه شما نباید شلوغ و پر از درخت و بوته باشد. در این صورت شلوغی بیش از حد تمرکز را از شما دونفر خارج می‌کند.


۳. عکاسی در لوکیشن صحرا و بیابان

این روزها لوکیشن بیابانی خیلی مورد توجه آتلیه‌ها قرار گرفته است. معمولا عکاسان حرفه‌ای و زوج‌های جوان طرفدار این محیط خاص و بکر هستند. اگر شما هم دلتان یک نتیجه متفاوت و خارق‌العاده می‌خواهد از زیبایی کویر غافل نشوید. البته بهتر است عکاسی عروسی را برای این لوکیشن برنامه ریزی نکنید. فضای کویر برای لباس رسمی و دست و پاگیر مناسب نیست. در عوض عکاسی اسپرت و نامزدی در این محیط حسابی جذاب می‌شود.

ژست عکس دونفره در طبیعت

ژست عکاس دونفره کویر

عکاسی فرمالیته کویر

عکاسی اسپرت دونفرهژست عکس اسپرت دونفرهژست عکس دونفره طبیعت

نکات عکس دونفره در کویر

و باز هم اهمیت انتخاب لباس! لباس‌های حریری و بلند برای کویر خارق‌العاده هستند. در انتخاب رنگ جسارت به خرج بدهید و قرمز، مشکی و رنگ‌های تند را امتحان کنید. اکسسوری‌هایی مثل کلاه، دستبندهای بوهو دیزاین و دسته‌گل‌های وحشی، زیبایی عکستان را چند برابر می‌کنند. یک ایده جذاب دیگر عکاسی در شب کویر است. البته حتما این کار را با گروه حرفه‌ای و عکاس کاربلد پیش ببرید.


۴. ژست عکس دونفره در طبیعت پاییز

برسیم به عکاسی در پادشاه فصل‌ها! رنگ طبیعت در این فصل یک محیط عالی و رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. پس حتما از این فرصت استفاده کنید و عکس‌های عاشقانه دونفره‌ بگیرید. انواع عکس نامزدی، ازدواج، دونفره اسپرت، پروفایل و اینستاگرام در پاییز مناسب هستند. برای پیدا کردن لوکیشن مناسب، سری به مقاله طبیعت پاییزی اطراف تهران بزنید.

عکس اسپرت دونفره عکس دونفره عاشقانه پاییز زست عکس دونفره در طبیعت عکس پروفایل پاییزی عکس عاشقانه پاییزی عکس دونفره پاییزی

نکات عکاسی در طبیعت پاییزی

از المان‌های پاییزی برای زیباتر شدن عکستان استفاده کنید. شالگردن و کلاه‌های بافتنی، برگ‌های پاییزی، لباس‌ها و پتوهای چارخانه، کدو تنبل و مزرعه پاییزی و… از نمونه نمادهای پاییزی هستند. برای ژست عکس دونفره در طبیعت پاییزی راحت باشید و از فیگورهای رسمی فاصله بگیرید. همدیگر را در آغوش بکشید، روی برگ‌ها پرتاپ شوید و خندیدن از ته دل را فراموش نکنید.


۵. ژست عکس دونفره در فضاهای داخل شهر

اگر امکان رفتن به جنگل و دریا ندارید، میتوانید از محیط بیرون خانه برای عکاسی استفاده کنید. همین فضای اطراف خانه هم نور کافی و زمینه مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس یک استایل روزمره را انتخاب کنید و به دنبال یک لوکیشن مناسب در شهرتان بگردید.

ژست عکس دونفره استریت استایل ژستهای دونفره عکاسی ژست دونفره در سفر ژست عکس دونفره فرمالیته فیگور عکس دونفره ژست عکس دونفره در خیابان ژست عکس دونفره عروسی

نکات عکاسی دونفره در فضای شهری

خلاق باشید و از کافه‌ها، نیمکت‌ها و حتی خیابان برای عکاسی استفاده کنید. از نور روز استفاده کنید تا مجبور به استفاده از فلش نشوید. برای انتخاب لباس هم، استایل‌های معمولی خیابانی مناسب هستند. اگر ژست گرفتن در میان جمعیت برایتان سخت است، کمی به اطراف شهر بروید تا محیط خلوت و سبزتری پیدا کنید.


ثبت و روایت عکس‌های دونفره شما

امیدواریم با این مجموعه از ژست عکس دونفره در طبیعت بتوانید زیباترین لحظات را ثبت کنید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید سری به مقاله چگونه ژست بگیریم بزنید.

در آخر اینکه گرفتن عکس‌های جذاب فقط نیمی از کار است. نیمه دیگر ثبت و ماندگار کردن این عکس‌هاست که فقط با چاپ ممکن می‌شود. شما می‌توانید در هر کجای ایران که هستید، با مراجعه به سایت عکس پرینت خاطراتتان را سفارش چاپ دهید. کافی است عکستان را در محصول دلخواه آپلود کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده انواع محصولات خلاقانه مثل بوم، شاسی، فتوبوک، مگنت، ماگ، پولاروید و… سری به سایت عکس پرینت بزنید.

 

۴.۴/۵ - (۱۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *