عکس های جالب برای پروفایل

۷۲ ایده و مدل عکس پروفایل جذاب

پروفایل اولین تصویری است که دیگران از شما می‌بینند. این عکس می‌تواند به آسانی شخصیت، سلیقه و حتی حال روحی شما را بیان کند. پس لازم است در انتخاب عکس پروفایل شبکه‌های اجتماعی بیشترین دقت را به خرج دهید. ما در این مقاله انتخاب را برایتان آسان کرده‌ایم! برای مشاهده ۷۲ ایده از عکس های جالب برای پروفایل دخترانه، پسرانه، مذهبی، طبیعت، نوشته‌دار، مفهومی و … با ما همراه باشید.

عکس های جالب برای پروفایل دخترانه

شاید برای اکانت‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، فیسبوک، توئیتر و…نخواهید از عکس شخصی خودتان استفاده کنید. در اینصورت عکس‌های عمومی و زیبا به کمکتان می‌آیند. ایده‌های زیر از عکس های جالب برای پروفایل دخترها هستند:

عکس های جالب برای پروفایل پسرانه

اگر فعلا عکس مناسبی برای پروفایل ندارید، از نمونه‌های شیک و زیبای آماده استفاده کنید. عکسهای پروفایل پسرانه معمولا مفهومی و با رنگ‌های تیره انتخاب می‌شوند. شما می‌توانید طبق علایق و سلیقه خود از نمونه‌های زیر استفاده کنید:

عکس پروفایل لاکچری عکس پروفایل غمگین عکس پروفایل خفن عکس پروفایل پسر عکس پروفایل خفن عکس پروفایل شاخ عکس پروفایل خاص عکس پروفایل پسرانه عکس پروفایل پسرانه عکس پروفایل خاص عکس پروفایل پسرانه

عکس نوشته پروفایل با موضوع مذهبی

نوشته‌های مذهبی از عکس‌های پرطرفدار برای پروفایل هستند. شما می‌توانید در مناسبت‌های مذهبی پروفایلتان را به یکی از این تصاویر تغییر دهید. در این قسمت نمونه‌هایی از زیباترین آیه‌های قرآن را برایتان آماده کرده‌ایم.

عکس‌های مفهومی و خاص برای پروفایل

اگر هیچ کدام از موارد بالا نظرتان را جلب نکرد، نگاهی به عکس‌های خاص و مفهومی بیندازید. این عکس‌ها از نمونه‌های جدید برای عکس پروفایل هستند.

عکس های جالب برای پروفایل

عکس های جالب برای پروفایل از طبیعت

گل‌ها، درختان، دریا، پروانه‌ها و… شگفتی‌های زیبای طبیعت هستند. شما می‌توانید برای زیباتر کردن پروفایل اینستاگرام و تلگرام و سایر اپلیکیشن‌ها، یکی از عکس‌های طبیعت را انتخاب کنید

عکس نوشته یا عکس متن‌دار برای پروفایل

خیلی از افراد علاقه دارند از شعرها، عبارات و متن‌های احساسی برای عکس پروفایل استفاده کنند. طراحی عکس نوشته کار تخصصی و زمانبری است. پس بهترین راه استفاده از عکس‌نوشته‌های آماده و جذاب موجود در اینترنت می‌باشد. در اینجا چند نمونه از این سبک را با هم میبینیم:

ایده‌ها و ژست‌های عکس پروفایل

در آخر اینکه، اگر می‌خواهید عکس پروفایل با چهره خودتان باشد، کافی است چند ژست خوب بلد باشید. ما قبلا در مقاله بهترین ژست‌های عکس تک نفره پسرانه و ایده‌های ژست دخترانه، نمونه‌های فوق‌العاده‌‌ای را آموزش داده‌ایم. حتما سری به این دو مقاله بزنید و عکس خودتان را ثبت کنید. در آخر اینکه برای چاپ آنلاین عکس، سرویس عکس پرینت در هر زمان و از هرجای ایران در کنار شماست. برای آشنایی با چاپ عکس روی محصولات متنوع به صفحه اصلی عکس پرینت مراجعه کنید.

۴.۴/۵ - (۵۷ امتیاز)

12 دیدگاه ها

  • Paeezejan ۲۶ مهر ۱۴۰۰

    سلام تصاویر بسیار زیبا و جذاب هستند واقعا ممنون

    • پریسا کاکاوند ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

      سلام وقت بخیر ممنون از نظر خوبتون

  • طاها ۲۴ آبان ۱۴۰۰

    خوب بود

  • ناشناس ۰۴ مهر ۱۴۰۱

    عالی بودن با اجازه برا پروفایل برداشتم تورو خدا حلال کنید فقط ایه ها رو بردم قشنگ بودن ارامش بخشن

  • ناشناس ۲۵ آذر ۱۴۰۱

    سلام
    من هم چند تا از عکس ها رو برداشتم برای پروفایل،انشالله که راضی باشین

  • حسین مهی نوری۵۱ساله ۱۸ دی ۱۴۰۱

    باعرض سلام واحترام دوقبضه خدمت شما”همه رودیدم چندتاعکس خوشم اومد عکس روبارگیری ودانلود کردم”راضی هستیدشما”وگرنه پاکش میکنم”تشکرازبرنامه وعکسهای شما من منظره دانلودکردم بااجلزتون ۳تا

  • رسول محمدی ۰۴ فروردین ۱۴۰۲

    منم چند تا عکس گرفتم
    خیلی ممنون

    • رضا استوار ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

      هزار بار ممنونم از عکسهای بسیار بسیار زیبا تصاویر فوقالعاده از هر چه سایت و… که تا کنون دیده بودم بهترین شما هستید

  • Sahar ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

    مرسی خوب بودن🌸

  • سمیرا ۲۷ تیر ۱۴۰۲

    عالی بود 😘😘

  • 𝑀𝐴𝐻𝐷𝐼𝑌𝐸𝐻 ۱۴ دی ۱۴۰۲

    𝐵𝑟𝑎𝑣𝑜👏

  • 👑💙 ۲۸ دی ۱۴۰۲

    اون عکسی که گل از شیشه شکسته زده بیرون زده خیلی خیلی قشنگ بود💞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *