ژست عکاسی تک نفره مردانه

۳۰ ژست عکاسی پسرانه جذاب

وقتی در مقابل دوربین هستید نمی‌د‌انید چه ژستی بگیرید؟ اصلا نگران نباشید شما تنها نیستید! همه ما دوست داریم عکسهای خیره‌کننده‌ای داشته باشیم، اما در لحظه عکاسی مؤذب می‌شویم و ژست جذابی به ذهنمان نمی‌رسد. عکس پرینت قرار است در این مقاله به کمک شما بیاید.

ژست‌های نوزاد و عروسی و پرتره فراوان هستند. اما تقریبا هیچ راهنمای کامل و مفیدی برای ژست عکاسی مردانه پیدا نمی‌شود. در این مقاله قرار است از شما یک مدل جذاب بسازیم! برای یاد گرفتن اصول عکاسی آقایان و ۳۰ ژست عکاسی تک نفره مردانه با ما همراه باشید.

نکات ساده اما موثر برای عکاسی پسرانه

به طور کلی در عکاسی مردانه، مدل باید قدرتمند، با اعتماد به نفس و خوش‌تیپ بنظر برسد. علاوه بر فیگور و ژست، نکات ساده‌ای هستند که به این هدف کمک می‌کنند. یادتان باشد همیشه فرق بین یک عکس معمولی و عکس جذاب در توجه به جزئیات است. با رعایت نکات ساده‌ی زیر، شما هم می‌توانید شات‌های فوق‌العاده داشته باشید:

  • قدرت اکسسوری‌ها را دست کم نگیرید. استفاده از عینک طبی یا آفتابی، کلاه، ساعت و… تاثیر فوق‌العاده‌ای بر جذابیت عکس شما دارند.
  • کاملا مستقیم رو به دوربین نایستید. زاویه دادن به صورت و بدن عکس را از حالت مصنوعی خارج می‌کند.
  • برای هر سبک عکاسی مردانه، از لباس مناسب همان سبک استفاده کنید. مثلا در فیگور رسمی کت شلوار بهترین انتخاب است.
  • دست‌ها را بی‌هدف و سرگردان رها نکنید. برای مثال می‌توانید کاری با دست‌ها انجام دهید. با قرار دادن دست در جیب، روی لبه صندلی، حالت ضربدری، در حال مرتب کردن سرآستین یا کراوات و…می‌توان دست‌ها را مشغول کرد.
  • برای جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر، صاف بایستید و شانه‌ها را خم نکنید.
  • در عکاسی پرتره مردانه، به خط فک توجه کنید. زاویه تیز و مشخص خط فک بر زیبایی عکس می‌افزاید.
  • به مرتب بودن موها دقت کنید و لباستان را از قبل اتو بزنید.

بهترین ژست های عکاسی تک نفره پسرانه

در عکاسی مردانه ژست و پوز تاثیر چشمگیری بر حس و حال فضا دارد. برای گرفتن بهترین ژست اولین قدم مشاهده نمونه‌های خوب است. سعی کنید به حالات مدل‌های زیر دقت کنید و فیگور را در عکس خودتان پیاده‌سازی کنید. توصیه میکنیم سری هم به مقاله قبلی ما با عنوان ۲۱ ژست حرفه‌ای برای مردان بزنید.

۱. ژست عکاسی تک نفره پسرانه رسمی

در ژست‌های رسمی محکم بایستید، مرتب بودن لباس خود را کنترل کنید و طبیعی و مطمئن باشید. در این مدل عکسها بهتر است پس زمینه خلوت و ساده‌تری انتخاب کنید. استفاده از ساعت و کراوات در ژست عکاسی رسمی توصیه می‌شود.

ژست عکس مردانه
ژست عکاسی برای مردان
ژست عکس مردانه رسمی

۲. ژست عکاسی پسرانه اسپرت

در عکاسی اسپرت از حالت‌های طبیعی و روزمره مثل قدم زدن استفاده کنید. این سبک عکاسی می‌تواند در محیط‌های متنوع خانه، طبیعت و فضاهای شهری انجام شود. نشستن روی زمین، سر به سمت بالا، لمس صورت با دست، گرفتن موها، گرفتن لباس بر پشت دوش، قرار دادن پا روی پا و… از فیگورهای پرطرفدار این سبک عکاسی مردانه هستند.

ژست عکاسی تک نفره مردانه
ژست عکس اسپرت پسرانه
ژست عکس پسر

۳. ژست عکاسی تک نفره پسرانه سلفی

گرفتن عکس سلفی به دلیل کنترل همزمان دوربین و ژست کمی سخت است. اما با تکرار و تست زوایای مختلف، حتما می‌توانید سلفی‌های جذابی بگیرید. در عکس سلفی پسرانه حواستان به مرتب بودن مو، تابش نور روی صورت و زاویه فک باشد. برای خروج از یکنواختی شاید بهتر باشد لبخند، اخم و حتی شکلک‌های بامزه را امتحان کنید. عکس در آینه و استفاده از تایمر هم راه‌های ساده‌ای برای ثبت سلفی هستند.

ژست سلفی مردانه
ژست سلفی پسرانه
ژست سلفی پسرانه

۴. ژست عکاسی تک نفره پسرانه روزمره

خوش عکس‌ها حتی در عکس‌های معمولی و روزمره هم جذاب بنظر می‌رسند! برای همین بد نیست چند ژست عمومی هم به خاطر بسپارید. در عکس‌های عمومی ساده و راحت بایستید. نگاه کردن به زاویه خارج از دوربین، ایده جذابی برای ژست گرفتن است. به حالت پاها هم دقت کنید و سعی کنید آنها را از وضعیت صاف دربیاورید. بالا آوردن پا، تکیه دادن یک پا روی دیوار، کج کردن یک پا روی پای دیگر و…جذابیت بیشتری به عکس شما می‌دهند.

فیگور مردانه
ژست عکس تک نفره مردانه
عکس ژست پسرانه

۵. ژست عکاسی تک نفره پسرانه برای پروفایل

این روزها با گسترش شبکه‌های اجتماعی همه ما عکسهایی در پروفایلمان منتشر می‌کنیم. عکس پروفایل اولین برخورد مخاطبان با ما است. پس حتما سعی کنید ژست ویژه‌ای برای این بخش در نظر بگیرید. به دلیل کوچک بودن کادر پروفایل بهتر است از عکسهای بسته تر و پرتره استفاده کنید. ژست‌های زیر ایده‌ای خوبی برای عکس پروفایل مردانه به شما می‌دهند.

عکس پروفایل مردانه
ژست عکس پروفایل پسر
ژست عکس پروفایل پسرانه

ادیت و چاپ بهترین عکس

امیدواریم با ایده‌های این مطلب بتوانید جذاب‌ترین عکس‌ها را بگیرید. یک عکس عالی با ادیت و روتوش تکمیل می‌شود. اگر با برنامه‌های ادیت عکس آشنایی دارید از اهمیت این کار غافل نشوید. در نهایت می‌توانید عکستان را با چاپ برای همیشه ماندگار کنید. شاسی عکس، بوم، قاب عکس و انواع چاپ عکس بهترین محصولات برای ثبت عکس شما هستند. ما در سرویس عکس پرینت فایل تصاویر شما را با بالاتری کیفیت چاپ کرده و به دستتان می‌رسانیم. برای سفارش آنلاین چاپ عکس روی انواع محصولات، می‌توانید به سایت عکس پرینت مراجعه کنید.

۴.۷/۵ - (۸۲ امتیاز)

3 دیدگاه ها

  • ظفری ۰۱ مهر ۱۴۰۰

    عالی بود

  • .. ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

    من یه ژست عالی می خواستم برای جذب . واقعا عالی،بود

  • ناشناس ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

    به نظرم بعضی فیگور ها عمومی عار از جنسیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *