ریسه آفتابی یا ریسه مهتابی

ریسه آفتابی یا ریسه مهتابی؟ راهنمای انتخاب

ریسه های ال ای دی از پرطرفدارترین دکورهای امروزی هستند. ریسه چند مشخصات دارد که باید قبل از خرید راجع به آن تصمیم بگیرید. در این مقاله قرار است تفاوت ریسه آفتابی و ریسه مهتابی را با هم بررسی کنیم. برای دانستن نکات کاربردی خرید این محصول با ما همراه باشید.

انواع ریسه ال ای دی

ریسه‌های تزئینی در طرح‌های ساده، سوزنی، ستاره و… تولید می‌شوند. یک مدل محبوب، ریسه عکس است. در این سبک، عکسهای چاپ شده با گیره‌های کوچک به ریسه متصل می‌شوند. انواع ایده تزئین اتاق با ریسه را می‌توانید در مقاله ۸ ایده دکور با ریسه مشاهده کنید.

تفاوت ریسه آفتابی و ریسه مهتابی

معمولا کاربران برای انتخاب نور ریسه دچار تردید می‌شوند. ریسه آفتابی به دکور من میاید یا مهتابی؟ تفاوت اینجاست: ریسه آفتابی رنگ گرمی دارد. این نور برای فضاهایی که برای استراحت و آرامش هستند توصیه می‌شود. مثلا برای فضای اتاق خواب.

 ریسه مهتابی رنگ سرد و سفید دارد. این نور یادآور نور روز و فضای روشن است. برخلاف نور آفتابی که بیانگر آرامش بود، نور سفید انرژی بخش است. بنابراین برای فضاهای کار و فعالیت عالی عمل می‌کند. مثلا برای فضای آشپزخانه یا مطالعه

ریسه آفتابی

کدام مدل ریسه عکس برای من مناسب است؟

در سایت عکس پرینت پکیج جذاب ریسه آفتابی یا مهتابی + عکس چاپ شده + گیره مخصوص چوبی قابل سفارش است. اما نکته اینجاست که این محصول با سلیقه خود شما طراحی می‌شود! به این صورت:

۱. ریسه با عکس پولاروید یا مربع؟

در اولین قدم می‌توانید نوع عکستان را انتخاب کنید. عکسهای چاپ شده شما می‌توانند پولاروید یا مربع باشند. تفاوت اینجاست که در عکس پولاروید، می‌توانید متن دلخواه هم زیر عکس اضافه کنید. ولی عکسهای مربع، ساده و با حاشیه سفید هستند. راستی عکس مربع در دو سایز کوچک ۹×۹ و بزرگ ۱۳×۱۳ قابل سفارش است.

۲. ریسه با عکس حاشیه سفید یا رنگی؟

در عکس پرینت می‌توانید رنگ زمینه ریسه عکس را هم انتخاب کنید! کافی است روی آیکون «رنگ پس زمینه» کلیک کنید. حالا ۳۲ رنگ متنوع در اختیار شماست. می‌توانید تمام ۱۲ عکس را با یک رنگ طراحی کنید. و یا به هر عکس، یک رنگ متفاوت اضافه کنید.

۳. ریسه آفتابی یا ریسه مهتابی؟

و در آخر رنگ نور ریسه‌تان را انتخاب کنید. در بخش بالای ادیتور، سمت راست، روی نور دلخواه علامت بزنید. ریسه نور آفتابی و مهتابی عکس پرینت هیچ تفاوت قیمتی ندارند. همانطور که گفتیم این انتخاب فقط طبق سلیقه و فضای شماست. (برای راهنمای سفارش تصویری سری به مقاله نحوه سفارش ریسه عکس پرینت بزنید.)

ریسه ال ای دی از کجا بخرم

زمان تولید و ارسال ریسه عکس

بعد از طراحی ریسه عکس، محصول شما در یک روز کاری تولید می‌شود. سفارش ریسه ال ای دی با بسته بندی جذاب از طریق پست یا پیک به دست شما می‌رسد. حالا می‌توانید با پکیج جذاب ریسه، خاطرات چاپ شده و گیره چوبی یک دکور شگفت‌انگیز بسازید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *