چاپ عکس مربع

همه چیز درباره چاپ عکس مربع

این‌ روزها با پیشرفت تکنولوژی هیچ محدودیتی در انتخاب سایز عکس‌ وجود ندارد. کافی است عکستان را با دوربین و گوشی بگیرید، و سایز چاپ را با یک کلیک انتخاب کنید. در عکسهای چاپی، سایز مربع یکی از محبوب‌ترین ابعاد است. تا حالا فکر کرده‌اید دلیل این محبوبیت چیست؟ در این مقاله برای آشنایی با عکس مربع و نحوه سفارش چاپ آن با ما همراه باشید.

دلیل جذابیت عکس مربع چیست؟

یکی از جذابیت‌های اصلی قطع مربع، ترکیب‌بندی آن است. عکس‌های مربع، زیبایی ویژه‌ای دارند که عکس‌های مستطیل فاقد آن هستند. در عکس مربع، نگاه بیننده به جای اینکه از سمتی به سمت دیگر (یا از بالا و پایین) حرکت کند، در حول موضوع اصلی عکس می‌چرخد. برای داشتن عکس‌های فوق‌العاده مربعی، کافی است به یک نکته در عکاسی توجه کنید: موضوع را در مرکز عکس قرار دهید تا به زیبایی دیده شود.

چاپ عکس مربع

فوت و فن…

به جای اینکه عکس را بعد از اتمام عکاسی کراپ کنید، این کار را انجام دهید: هنگام عکاسی، از تنظیمات دوربین یا گوشی کادر را به قطع مربع تغییر دهید. در این صورت خطوط یک سوم را در سایز مربع خواهید داشت. و می‌توانید به آسانی کادر را در بهترین حالت تنظیم کنید.

کدام عکس‌ها را در سایز مربع چاپ کنیم؟

قطع مربع برای عکس‌های پرتره، ‌منظره، اجسام بی‌جان، معماری، جزئیات و… پیشنهاد مناسبی است. به علاوه اگر دقت کرده باشید سایز پیشفرض پست‌های اینستاگرام مربع هستند. اگر می‌خواهید خاطرات اکانتتان را با چاپ ماندگار کنید، عکس مربع بهترین انتخاب است. (در این خصوص سری به مقاله ۳ ایده چاپ عکس‌های اینستاگرام بزنید)

ابعاد چاپ عکس های مربعی

در عکس پرینت می‌توانید عکستان را در دو سایز مربع ۹×۹ و ۱۳×۱۳سفارش چاپ دهید. کافی است وارد محصول چاپ عکس شوید. در اینجا سایز را انتخاب کنید و عکستان را آپلود کنید. سفارش را وارد سبد خرید کرده و ثبت کنید. عکس‌های شما با بالاترین کیفیت و چاپ فتوشیمی آماده می‌شوند و بعد از یک روزی کاری به آدرستان ارسال خواهند شد. 

عکس مربعی با حاشیه سفید

حاشیه مربع از ایده‌های پرطرفدار چاپ عکس است. وجود این فضا باعث تاکید بیشتر روی تصویر درون کادر می‌شود. از طرفی فضای تنفسی بین لبه عکس و تصویر اصلی ایجاد می‌کند. این فضا باعث زیبایی و جلوه بیشتر خاطرات شما می‌شود. خبر خوب این که در عکس پرینت، قطع مربع با حاشیه سفید چاپ می‌شود.

چاپ عکس مربع آنلاین

ایده‌های جذاب با عکس چاپ شده مربع

خاطرات مربعی ده‌ها کاربرد خلاقانه دارند. با این تصاویر هیجان‌انگیز می‌توانید داستان روزهای شیرین را به سادگی بیان کنید. برای مشاهده همه ایده‌ها سری به مقاله تزیین دیوار با عکس چاپ شده بزنید. کاربردهای محبوب عکس مربع به شرح زیر هستند:

  • یک ترکیب دوست‌داشتنی از کنار هم قرار دادن عکس‌ها ایجاد کنید. 
  • با قاب رومیزی و عکس مربع، میز کارتان را زیباتر کنید.
  • عکس‌های مربع را روی ریسه عکس با نورهای ال ای دی نصب کنید.
  • با محصول فتوباکس، یک جعبه چوبی پرخاطره برای هدیه دادن بسازید.
  • یک قاب عکس مربع برای نصب روی دیوار بسازید.
  • از عکس مربع روی پایه و شلف دکور خاص بسازید.
چاپ عکس مربع
شبکه مربعی برای نمایش خاطرات روی دیوار
انواع چاپ عکس
قراردادن عکس مربع روی محصول پایه چوبی

چاپ آسان و آنلاین با چند کلیک 

در آخر فراموش نکنید که خاطرات در موبایل و مموری فراموش می‌شوند! همین امروز سری به عکس پرینت بزنید و با چاپ آنلاین عکس‌ها، یک حس خوب را به خودتان هدیه دهید. با تضمین کیفیت چاپ، بسته‌بندی اختصاصی، و ارسال به سراسر ایران در کنار شما همراهان عزیز هستیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *