ژست عکس با ریسه نور

۳۸ ژست جذاب عکس با ریسه نور + تنظیمات دوربین

این روزها گرفتن عکس با ریسه نور حسابی پرطرفدار شده است. حتما شما هم عکس‌های رویایی با ریسه را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید. این محصول یک ایده جذاب و قیمت‌مناسب برای عکاسی است. پس چرا با داشتن ژست عکاسی مناسب و جذاب استفاده از آن را امتحان نکنیم؟! در این مقاله برای یاد گرفتن ۳۸ ژست جذاب عکس با ریسه نور همراه ما باشید.

انتخاب و خرید ریسه عکس مناسب

سیم ریسه‌ها یا مفتولی هستند، یا با روکش پلاستیکی. برای عکاسی و دکور، مدل مفتولی ظرافت و زیبایی بیشتری دارد. اگر می‌خواهید ژست‌های متنوع را امتحان کنید، به طول ریسه هم دقت کنید. توصیه ما طول ۵ متری است. این اندازه‌ی کاربردی، نه زیادی کوتاه و نه زیادی بلند است. و در آخر به رنگ نور ریسه هم توجه کنید. راهنمای انتخاب رنگ را در مقاله تفاوت ریسه آفتابی و مهتابی بخوانید.

شما می‌توانید در چند دقیقه مدل‌های ریسه آفتابی و مهتابی را در عکس پرینت سفارش دهید. برای تهیه و خرید آنلاین ریسه عکس سری به بخش محصولات بزنید.

ژست‌های پرتره عکس با ریسه نور

ریسه قرار است به زیباتر شدن عکس شما کمک کند. پس هدف اصلی خود ریسه نیست! سوژه اصلی شمایید و باید به ژست‌تان توجه کنید. برویم تا نمونه ژست‌ها را ببینیم. از این ایده‌ها می‌توانید برای عکس پروفایل با ریسه هم استفاده کنید.

ژست عکس با ریسه ال ای دی ژست پروفایل دخترونه با ریسه ژست عکس با ریسه ژست عکس با ریسه نور عکس پروفایل با ریسه ژست عکس پرتره ژست عکاسی با ریسه ژست عکاسی با ریسه نور عکس با ریسه گرفتن عکس با ریسه ال ای دی عکس دخترانه با ریسه

ایده‌های هنری عکس با ریسه ال ای دی

عکس‌های هنری و بدون چهره یک زمینه جذاب است. ریسه زیبایی فضای عکاسی را چند برابر می‌کند. پس حتما صحنه‌آرایی با این محصول را امتحان کنید. برای شروع کار از این نمونه‌ها ایده بگیرید:

عکس هنری با ریسه نور عکس پروفایل دخترانه با ریسه ایده عکس با ریسه ایده عکاسی با ریسه نور عکس با ریسه ال ای دی ایده عکاسی بوکه با ریسه تنظیمات دوربین برای عکاسی با ریسه عکس پروفایل خاص با ریسه

تنظیمات دوربین برای عکاسی با ریسه نور

علاوه بر ایده و ژست، تکنیک عکاسی هم اهمیت دارد. لازم نیست عکاس حرفه‌ای باشید یا دوربین گران‌قیمت بخرید. این محدود کردن‌ها در هنر معنایی ندارد! کافی است تمرین کنید و نکات زیر را تا جای ممکن رعایت کنید:

  • دیافراگم لنز: برای گرفتن عکس بوکه با ریسه، دیافراگم را تنظیم کنید. بهتر است عدد دیافراگم (f) روی کمترین مقدار قرار بگیرد.
  • فرمت خام raw: ژست‌های پرتره را با فرمت raw بگیرید. فرمت jpeg عکس را فشرده‌سازی می‌کند. اما در عکس raw دستتان برای ادیت بازتر است. و خب ادیت در عکس‌های ریسه واقعا اهمیت دارد.
  • مد دستی یا اتوماتیک: اگر با مفهوم مثلث نوردهی آشنا هستید، تنظیمات را دستی انجام دهید. (می‌توانید اطلاعات مثلث نوردهی را در مقاله شاتر، دیافراگم ایزو بخوانید.) در غیر این‌صورت اجازه دهید خود دوربین بهترین تنظیمات را به طور اتوماتیک اعمال کند.
  • از فلش استفاده نکنید: زیبایی عکسهای ریسه در فضای تاریک است. پس بهتر است فلاش را خاموش کنید. البته اگر واقعا نیاز به فلش دارید، می‌توانید از کمترین قدرت آن استفاده کنید.

 ایده‌های بیشتری که می‌توانید با ریسه عکس اجرا کنید

عکاسی با ریسه، تنها کاربرد این وسیله جذاب نیست. بعد از کار عکاسی می‌توانید یک دکور جذاب با ریسه پیاده‌سازی کنید. حتما مقاله ۷ ایده تزیین اتاق با ریسه را دنبال کنید.

راستی در عکس پرینت امکان چاپ عکس همراه با ارسال ریسه وجود دارد. کافی است تعدادی عکس آپلود کنید؛ و در نهایت پکیج ریسه+عکس+گیره چوبی را درب منزل دریافت کنید.

۴.۳/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *