چگونه عکس پروفایل جذاب و حرفه‌ای بگیریم؟

چگونه عکس پروفایل جذاب و حرفه‌ای بگیریم؟

داشتن یک عکس پروفایل خوب و با کیفیت نقش بسیار مهمی در ساختن نمایه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و یا برای محیط‌های کاری آنلاین دارد. اگر دوست دارید بدانید چگونه بدون استخدام یک عکاس حرفه‌ای یک عکس پروفایل جذاب و حرفه‌ای از خود بگیرید باید چند نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید. امروزه داشتن یک عکس پروفایل با کیفیت برای همه افراد بدون توجه به اینکه چه کسی هستند ضروری است. در واقع فرقی ندارد یک صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس، فریلنسر و… باشید بلکه چیزی که در فضای مجازی و فضای آنلاین حرف اول را می‌زند داشتن یک نمایه با عکس پروفایل حرفه‌ای است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با نحوه گرفتن عکس پروفایل و اجتناب از اشتباهات رایج هنگام گرفتن عکس آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

صورت خود را پنهان نکنید

تصویر مناسب چهره برای پروفایل

به جای اینکه از گل، عکس حیوانات، شخصیت‌های کارتونی و هر چیزی که مورد علاقه شما است در عکس پروفایلتان استفاده کنید، سعی کنید چهره خود را نشان دهید. نشان دادن چهره در تصویر بهترین گزینه برای تعامل در شبکه‌های اجتماعی و فضاهای آنلاین است. چهره‌ها بر تصمیمات و قضاوت‌هایی که درباره صاحب عکس می‌گیرند تاثیرگذار است. بنابراین سعی نکنید از اشیا و چیزهای دیگری برای عکس پروفایل خود استفاده کنید.

تصاویر نمایه خود را به درستی برش دهید

سایز مناسب برای برش تصویر پروفایل

حتی هنگامی که بهترین عکس ممکن را ثبت می‌کنید ممکن است با یک برش نامناسب در شبکه‌های اجتماعی خراب شود. بنابراین نکته‌ای که پس از ثبت یک عکس باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید یک منطقه پس زمینه را در نظر بگیرید و آن را طوری قرار دهید که فضای بیشتری را اشغال کند‌ همچنین صورت خود را خیلی از فاصله نزدیک قرار ندهید.

از همان عکس‌ها برای همه پروفایل‌ها استفاده کنید

پروفایل های جذاب برای اینستاگرام و تلگرام

قطعاً دانستن این نکته برای تمام افراد مفید خواهد بود. اگر یک نمایه تجاری دارید با استفاده از یک عکس پروفایل یکسان ارتباط مشتریان را با خود در صفحات مختلف شبکه‌های اجتماعی آسان کنید. زیرا در این صورت نیازی نیست که مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و… مدام به دنبال عکس پروفایل شما بگردند. بلکه شما را فقط با یک عکس شناخته و همان عکس را در فضای مجازی به یاد می‌آورند.

در هنگام عکس برداری لبخند بزنید

هنگام عکس گرفتن لبخند بزنید

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که عکس افراد خندان توجه شما را بیشتر جلب کرده باشند. به این دلیل که خندیدن صاحب پروفایل را از نظر ما دوستانه‌تر می‌کند. با این حال هنگام لبخند زدن در عکاسی باید برخی از نکات ظریف را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که لبخندهای طبیعی و ظریف برای خانم‌ها مناسب است. همچنین در عکس پروفایل مردانه بهتر است محتاطانه لبخند بزنید.

از عکس‌های گروهی به عنوان عکس پروفایل استفاده نکنید

تصویر پروفایل گروهی

به هیچ عنوان آپلود تصاویر گروهی را توصیه نمی‌کنیم. به این دلیل که ممکن است دنبال کننده‌های شما را شدیداً گیج کند که کدام یک از افراد حاضر در عکس پروفایل شما هستید. بنابراین سعی کنید همیشه از عکس‌های بدون اقوام و دوستان و یا حتی اشیای خیلی بزرگ استفاده کنید.

از رنگ‌های متضاد استفاده کنید

جذابیت رنگ های متضاد در عکاسی

هنگام گرفتن یک عکس پروفایل عالی سعی کنید از رنگ‌هایی در عکس خود استفاده کنید که با طراحی شبکه اجتماعی شما در تضاد هستند. به طور مثال رنگ اصلی فییسبوک آبی است؛ بنابراین اگر رنگ نارنجی را به عکس خود اضافه کنید می‌تواند نمای چشم‌نوازتری داشته باشد.

سلفی‌ها را آپلود نکنید

تصویر سلفی برای پروفایل

اگر می‌خواهید یک عکس سلفی را به عنوان پروفایل خود قرار دهید سعی کنید به گونه‌ای سلفی بگیرید که بینندگان متوجه نشود که توسط خودتان گرفته شده است. به این ترتیب حساب کاربری شما جالب توجه‌تر به نظر می رسد.

نام تجاری خود را به عکس اضافه کنید

اضافه کردن نماد کسب و کار هنگام عکس گرفتن

اگر تاجر و یا صاحب کسب و کاری هستید، می‌توانید به آسانی لوگوی برند و شرکت خود را روی عکس‌های پروفایلتان اضافه کنید. از طرفی دیگر شما این فرصت را دارید که ویژگی‌های شغلی خود را نیز بر روی عکس پروفایلتان اضافه کنید. به طور مثال اگر عکاس هستید از دوربین و یا اگر کوهنورد هستید از کوه در پس زمینه عکس پروفایل خود استفاده کنید.

مکانی با نور خوب انتخاب کنید

نور مناسب برای عکاسی

قطعاً نور در عکاسی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید برای گرفتن عکس پروفایل مکانی مانند زیر درخت را انتخاب کنید یا در اتاق خود نزدیک به پنجره عکس بگیرید. نور طبیعی بهترین نور برای گرفتن عکس پروفایل درجه یک است. با استفاده از نورپردازی خوب می‌توانید سوژه عکس را برجسته‌تر کرده، پس زمینه را روشن کنید و حتی رنگ چشم را نیز برجسته و درخشان‌تر کنید.

نظرسنجی را انجام دهید

برای عکس پروفایل جذاب از دوستانتان کمک بگیرید

با آپلود کردن چند عکس در فضای مجازی و نظرسنجی کردن از مردم متوجه می‌شوید که آن‌ها واقعاً درباره تصویر شما چه فکری می‌کنند و یا ترجیح می‌دهند که کدام یک از عکس‌ها به عنوان عکس پروفایل شما انتخاب شود. بنابراین اگر گاهی اوقات نمی‌دانید که کدام یک از عکس‌های خود را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید، می‌توانید این کار را بر عهده دنبال کنندگان خود بگذارید.

از فیلترها و افکت‌های زیادی بر روی عکس‌های خود استفاده نکنید

روی عکس پروفایل خود افکت و فیلتر اضافه نکنید

با استفاده از فیلترهای برنامه‌های مختلفی مانند اینستاگرام و اسنپ چت سعی نکنید عکس را از حالت واقعی خود دور کنید. این موضوع باعث می‌شود یک عکس پروفایل با جذابیت کمتر و غیر قابل تشخیص برای خود بسازید. همیشه سعی کنید عکس‌های خود را بدون کمترین ویرایش و همچنین بدون فیلتر انتخاب کنید.

از کلاژ استفاده نکنید

عدم استفاده از کلاژ برای عکس پروفایل

اگر دوست دارید یک عکس پروفایل جذاب و حرفه‌ای ایجاد کنید به هیچ عنوان از کلاژ استفاده نکنید. چنین عکس‌هایی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب هستند، اما برای عکس‌های پروفایل اصلاً مناسب نیستند. به این دلیل که شما نمی‌توانید عکس را به درستی برش دهید و همچنین برای کاربران دشوار خواهد بود که نگاه دقیق و تمیزی به چهره شما داشته باشند.

از یک دوربین خوب استفاده کنید

اگر دوست دارید عکس پروفایل شما واقعا جذاب و باکیفیت باشد، ما توصیه می‌کنیم که از یک دوربین با سنسور تصویر بزرگ استفاده کنید. به کمک این دوربین می‌توانید تصاویر دقیق و در عین حال با امکانات بیشتری برای پس از تولید عکس ثبت کنید. به طور مثال دست شما هنگام ویرایش عکس بازتر خواهد بود. هنگام انتخاب دوربین به مدل دارای صفحه نمایش تاشو دقت کنید تا به راحتی از خود عکس بگیرید. علاوه بر این توصیه می‌شود که برای راحتی کار هنگام ثبت عکس از یک سه پایه سبک وزن و قابل اعتماد نیز استفاده کنید.

از تلفن هوشمند به عنوان جایگزینی برای دوربین استفاده کنید

با دوربین حرفه ای عکس بگیرید

خوشبختانه اکثر تلفن‌های هوشمند مدرن امروزی دارای دوربین‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها تصاویری نسبتاً با کیفیت ثبت کنید. در نتیجه اگر دوربین دیجیتال ندارد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد بلکه می‌توانید از تلفن همراه هوشمند خود به عنوان جایگزینی برای دوربین عکاسی استفاده کنید. نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که به جای دوربین جلو با دوربین پشتی خود عکاسی کنید. به این دلیل که معمولاً در تلفن‌های همراه هوشمند دوربین پشتی کیفیت بهتری نسبت به دوربین سلفی دارد. برای به دست آوردن نتیجه بهتر خرید سه پایه برای گوشی هوشمند یا یک مونوپاد به شما توصیه می‌شود.

زاویه کامل را انتخاب کنید

زاویه مناسب چهره خود را پیدا کنید

حتماً از تاثیر یک زاویه خوب هنگام عکاسی با خبر هستید. برای گرفتن یک عکس پروفایل خوب باید زاویه‌ای که عکس شما در آن عالی به نظر می‌رسد را پیدا کنید. به این دلیل که این زاویه می‌تواند برای شما جذاب و در عین حال منحصر به‌ فرد باشد و عکس‌های پروفایلتان را فوق العاده کند. همچنین سعی کنید چندین عکس از زوایای مختلف بگیرید و آن عکس را که از همه بیشتر دوست دارید به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنید. برای برخی از افراد سمت راست صورت و برای برخی دیگر سمت چپ صورت تصویری است که بیشتر به آن علاقه دارند.

قبل از ارسال تصاویر آن را ویرایش کنید

 

درست است که در قسمت بالا به این موضوع اشاره کردیم که از افکت‌های مختلف عکس استفاده نکنید، اما منظور ما در این قسمت از ویرایش عکس، افکت نیست بلکه بهبود رنگ، از بین بردن نواقص مختلف پوست و بهبود ظاهر کلی تصویر است. برای انجام این کار می‌توانید از برنامه‌هایی مانند لایت روم و فتوشاپ که برنامه‌های حرفه‌ای برای ویرایش رنگ و کیفیت عکس هستند استفاده کنید‌ اگر زمانی و تجربه کافی برای ویرایش عکس‌های خود را به تنهایی ندارید، می‌توانید از یک روتوشگر حرفه‌ای عکس کمک بگیرید.

در مکان‌های بصری جالب عکاسی کنید

استفاده از عناصر بصری در عکاسی

برای گرفتن یک عکس پروفایل جذاب در مکان‌های غیر معمول و زیبا عکاسی کنید. از الگوها و بافت‌های جالب عکس بگیرید. به عنوان مثال دریای آبی رنگ و زیبا، دیوارهای آجری قرمز رنگ و یا هر چیزی که می‌تواند عکس شما را جذاب کند. به این ترتیب عکس را هنری‌تر البته خلاقانه‌تر خواهید کرد.

از قوانین ترکیب استفاده کنید

ترکیب بندی چهره در عکاسی

از قانون یک سوم برای گرفتن عکس پروفایل بی‌نقص استفاده کنید. این قانون بسیار آسان است به این معنی که صورت را در مرکز تصویر قرار ندهید، به جای آن سوژه را در یکی از خطوط عمودی و افقی قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید توجه و چشم بیننده را بیشتر به درون ترکیب بندی بکشید.

دستان خود را نشان دهید

نمایش عضلات دست در عکس پروفایل

اگر می‌خواهید یک عکس تمام قد بگیرید نباید دستان خود را در جیب و یا پشت بدنتان پنهان کنید. به جای این کار سعی کنید آن‌ها را نشان دهید. به این دلیل که باعث می‌شود تصویر شما بازتر شده و شما در چشم بیننده جذاب‌تر دیده شوید.

پوشاک خود را در نظر بگیرید

برای داشتن یک عکس پروفایل زیبا حتما نیازی نیست که اقدام به پوشیدن لباس‌ها و یا کت و شلوار گران قیمت کنید. بلکه حتی می‌توانید لباس یا تیشرت مورد علاقه خود را بپوشید. با این حال ابتدا مطمئن شوید که ظاهری کاملاً مرتب دارید و هیچ گونه چین و چروک و کثیفی روی لباس شما وجود ندارد.

استفاده از آرایش مناسب را فراموش نکنید

به خانم‌هایی که قصد گرفتن عکس پروفایل دارند توصیه می‌کنیم که از آرایش نه چندان روشن استفاده کنند. با این حال این موضوع کاملا به شما بستگی دارد که چه آرایشی را می‌خواهید انجام دهید. اما آرایش‌های طبیعی و نچرال با رنگ‌های سبک و روشن‌تر عکس‌ها را ظریف و زیبا می‌کنند.

چانه را پنهان کنید

پنهان کردن چانه

هنگامی که فرد در حالت آرام قرار دارد یا حتی در حال امتحان کردن ژست‌های مختلف برای عکاسی عکس پروفایل است، چانه به طور معمول شل به نظر می‌رسد. برای رفع این مشکل توصیه می‌شود که کمی صورت خود را به سمت جلو یعنی به طرف دوربین بکشید تا چانه کمی سف‌ تر به نظر برسد.

بازوها را نازک‌تر کنید

کم حجم کردن بازوها در عکاسی

اگر نمی‌خواهید بازوهایتان در یک عکس تمام قد یا تا کمر به طور نامتناسب بزرگ به نظر برسند، به شما توصیه می‌شود که کمی آن‌ها را بلند کنید یا حتی روی باسن خود قرار دهید. در این صورت بازوهای شما لاغرتر به نظر می‌رسند.

شانه‌های خود را بچرخانید تا لاغرتر به نظر برسید

نحوه ایستادن برای گرفتن عکس پروفایل

این یکی از بهترین ژست‌ها برای عکس پروفایل است. شانه‌هایی که به طزف دوربین هدایت می‌شوند، بدن را چاق‌تر می‌کنند. اگر شانه‌های خود را بچرخانید، اندام کلی شما باریک‌تر به نظر می‌رسد.

به بینی خود توجه کنید

لاغر افتادن بینی و دماغ در عکاسی

اگر از نمایه صورت جانبی عکس می‌گیرید به طوری که هر دو چشم را در کادر می‌بینیم، می‌توانید جلوه‌ای از عدم تعادل ایجاد کنید. به این معنی که اگر بیش از حد سر خود را بچرخانید، بینی بلندتر به نظر می‌رسد و گویی خط صورت را شکسته است. در نتیجه صورت خود را کمی به سمت دوربین بچرخانید، به طوری که بین نوک بینی و گونه فاصله ایجاد شود. به این ترتیب چهره شما در عکس پروفایل با حفظ تناسب، طبیعی به نظر می‌رسد.

زیر نور مستقیم خورشید عکاسی نکنید

درست است که نور طبیعی برای عکاسی مناسب است، اما با این حال نور شدید خورشید می‌تواند با اضافه کردن بافت غیر ضروری، عکس شما را خراب کند. بنابراین، زیر نور روشن و درخشان روز عکاسی نکنید. برای گرفتن عکس پروفایل بهتر است ساعت طلایی روز را انتخاب کنید. یک اپلیکیشن ساعت طلایی که مخصوص اندروید و IOS طراحی شده است، به شما کمک می‌کند تا زمان مناسب برای عکس برداری را انتخاب کنید.

مستقیم به دوربین نگاه کنید

نحوه نگاه کردن برای عکاسی

برای گرفتن یک عکس پروفایل خوب، عکس برداری تمام صورت توصیه می‌شود. در سطح شهودی، ژست باز و شانه‌های باز به عنوان نشانه‌ای از  احترام تلقی می‌شود. پروفایل‌هایی که شامل چنین عکس‌هایی هستند محبوبیت بیشتری دارند.

از آخرین تصویر استفاده کنید

عکس هایی مناسب با سن فعلی انتخاب کنید

طبیعی است اگر بخواهید بهترین و زیباترین عکس خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با این حال، آپلود تصاویری که مدت‌ها پیش گرفته شده‌اند ایده خوبی نیست. به این دلیل که اگر شخصاً با شخصی ملاقات کنید، ممکن است برای او تعجب آور باشد که شما با تصویر پروفایل خود متفاوت به نظر می‌رسید. بنابراین، نکته مهم در یادگیری نحوه گرفتن یک عکس پروفایل خوب این است که فالوورهای خود را گمراه نکنید و عکس جدیدی از خود آپلود کنید.

از تایمر خودکار و حالت انفجاری استفاده کنید

برای گرفتن عکس بهتر از تایمر دوربین استفاده کنید

اکثر دوربین‌های مدرن امروزی به شما این اجازه را می‌دهند تا تاخیر زمانی را حداقل ۱۰ ثانیه تنظیم کنید. کافی است ژست‌های مناسب برای عکس‌های پروفایل را در جای مناسب بگیرید. به عنوان مثال حالت پشت سر هم را فعال کنید تا چندین عکس را همزمان بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

از وای فای استفاده کنید

اکثر دوربین‌های دیجیتال مدرن، مجهز به وای فای داخلی هستند. این ویژگی هنگام عکاسی از خود بسیار مفید است، زیرا می‌توانید تصاویر را بلافاصله در تلفن هوشمند یا تبلت خود مشاهده کنید. علاوه بر این، اکثر برنامه‌های کاربردی تلفن همراه به شما این امکان را می‌دهند که از گوشی هوشمند خود به عنوان یک کنترل از راه دور برای فشار دادن دکمه شاتر استفاده کنید.

فوکوس تصویر را از قبل تنظیم کنید

وضوح و فوکوس تصویر را از قبل تنظیم کنید. از یک دوست بخواهید که جای شما را جلوی لنز بگیرد یا جسمی را قرار دهد که بتوانید روی آن فوکوس کنید. وقتی فوکوس خودکار دوربین به نقطه مورد نظر هدایت شد، در جای شی بایستید و عکس بگیرید.

از دیافراگم سمت راست استفاده کنید

انتخاب دیافراگم مناسب برای عکس پروفایل

اگر از دیافراگم بزرگی مانند f/1.8 یا f/1.4 استفاده می‌کنید، می‌توانید پس‌ زمینه شگفت‌انگیزی ایجاد کنید. اگر دیافراگم کوچک‌تری مانند f/6.0 انتخاب کنید، ویژگی‌های صورت و جزئیات را در پس ‌زمینه برجسته می‌کنید. این فقط به شما بستگی دارد که از چه دیافراگمی استفاده کنید. ما توصیه می‌کنیم هنگام برجسته کردن سوژه و جدا کردن آن از پس زمینه، دیافراگم بزرگ را انتخاب کنید. این کار پروفایل عکس شما را برای بینندگان جذاب‌تر می‌کند.

از نور مصنوعی استفاده کنید

نورپردازی مناسب

اگر در خانه شرایط کم نور دارید از سافت باکس یا لامپ مخصوص استفاده کنید. در واقع به شما این امکان را می‌دهد که به شرایط آب و هوایی وابسته نباشید.

از Split Lighting برای گرفتن عکس استفاده کنید

با استفاده از یک منبع نور و پس‌ زمینه مشکی، می‌توانید عکسی بگیرید که در آن فقط یک طرف صورتتان در نور باشد. پس زمینه باید تا حد امکان سیاه باشد. با این طرح نور، عمق و بیان را به پرتره اضافه می‌کنید.

از این روش برای گرفتن یک پرتره‌ای پر نور استفاده کنید

استفاده از تصاویر پرتره

با نصب دو منبع نور در سمت چپ و راست صورت و استفاده از پس زمینه کاغذ سفید، پرتره‌ای پر نور خواهید داشت. در هر طرف، یک الگوی نور ملایم با سایه‌های جزئی وجود خواهد داشت.

از High Key برای گرفتن تصاویر ملایم استفاده کنید

نورپردازی مناسب به چهره برای عکس جذاب

با قرار دادن یک منبع نور در جلوی صورت خود و هدایت دو منبع دیگر در پس زمینه سفید، عکسی روشن با حداقل سایه دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، به این ترتیب رنگ‌های ملایمی به تصویر اضافه خواهید کرد.

سرگرمی خود را نشان دهید

علایق و سرگرمی های خود را در عکس نشان دهید

برای به دست آوردن یک عکس پروفایل بی نقص و کامل، می‌توانید از موارد مرتبط با سرگرمی مورد علاقه خود استفاده کنید. به عنوان مثال کتاب یا چیزی که به آن علاقه مند هستید را در دست بگیرید و خود را مشغول کار کردن و سرگرم بودن با آن نشان دهید. این عکس را متفاوت‌تر می‌کند و نشان می‌دهد که به چه چیزی علاقه دارید.

برای گرفتن عکس خاص، دراز بکشید

ژست دراز کشیدن برای عکاسی

این یکی از بهترین ژست‌های عکس پروفایل است. از این ایده استفاده کنید تا عکس خود را در مقابل سایر کاربران متمایز کنید. می‌توانید روی پیاده رو، چمن یا روی سطح متضاد دیگری دراز بکشید.

عکس در عکس روش جذابی برای ساخت پروفایل است

عکس های قبلی را چاپ کنید و در دست بگیرید

از کاغذهای برش خورده به شکل عکس پولاروید استفاده کنید و این پولارویدها را در مکان‌های مختلف قرار دهید تا توجه بیننده را به خود جلب کنید. برای اورجینال‌تر کردن تصویر، می‌توانید از طرح‌های رنگی مختلف در داخل و خارج عکس پولاروید استفاده کنید.

صورت خود را بین دستانتان قرار دهید

ژست عکاسی

اگر دوست دارید ژست شما در عکس پروفایلتان خاص به نظر برسد، صورت خود را بین دستانتان قرار دهید. چنین ژست‌هایی برای عکس پروفایل در بین جوانان و وبلاگ نویسان بسیار محبوب است. به این ترتیب می‌توانید چشمان خود را برجسته کنید و یک قاب خارق العاده برای پرتره خود ایجاد کنید.

یک تصویر سیاه و سفید بگیرید

عکس پروفایل سیاه و سفید

به دلایل مختلفی، افراد زیادی از عکس‌های سیاه و سفید در پروفایل خود استفاده نمی‌کنند. اما به هر حال این عکس‌ها بسیار خاص و متفاوت به نظر می‌رسند و می‌توانند ظاهر زیبایی را به عکس اضافه ‌کنند.

از Fairy Lights استفاده کنید

استفاده از ریسه led در عکاسی

برای اینکه عکس‌های پروفایل خود را خارق العاده کنید، می‌توانید از چراغ‌های پری یا Fairy Lights برای عکس‌های خود استفاده کنید. مطمئنا همه این قابلیت را دوست دارند.

نیمی از صورت خود را روشن کنید

نور بیشتر برای یک طرف صورت در عکاسی

در میان ایده‌های مختلف عکس پروفایل خوب، این ایده برای ایجاد ظاهری مرموز مناسب خواهد بود. مطمئناً این تکنیک باعث می‌شود مردم عکس شما را طولانی‌تر از حد معمول ببینند.

عکس گرفتن در برابر یک دیوار روشن را دست کم نگیرید

بهترین رنگ روشن دیوار برای عکاسی

برای اینکه در مقابل سایر کاربران متمایز شوید، از یک دیوار روشن به عنوان پس زمینه استفاده کنید. توصیه می‌شود چنین عکس‌هایی را در یک روز آفتابی روشن بگیرید.

از سایه‌ها استفاده کنید

استفاده از سایه اجسام در عکاسی

برای اینکه عکس پروفایل خود را طبیعی‌تر کنید، از سایه پنجره استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید الگوها یا سایه‌هایی را روی صورت خود ایجاد کنید. بهتر است این گونه عکس‌ها را در ظهر که آفتاب روشن است بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره تمام نکاتی که نیاز بود برای گرفتن یک عکس پروفایل خوب و منحصر به فرد بدانید را به شما گفتیم. یک عکس پروفایل خاص عکسی است که هم به بهترین شکل ممکن شما را به مخاطبانتان نشان دهد و هم شما را به اهداف تجاری و شخصی خود برساند. بنابراین هنگامی که خواستید عکس پروفایل بگیرید باید نهایت دقت و خلاقیت خود را به خرج دهید و آن را متمایز از دیگر عکس‌های خود بدانید.

پیشنهاد میکنم مقاله ۷۲ ایده از عکس های جالب برای پروفایل را مشاهده کنید تا ایده های بهتری برای عکس پروفایلی گرفتن داشته باشید.

۳.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • شاهکار ۲۰ آذر ۱۴۰۲

    فووق العاده بود …
    واقعا ترفند های جالبی رو آموزش دادید

  • ناشناس ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

    به نظرم می تونی دنیاتو معرفی کنی از 🤳 های خودت تا 🎶، 📚..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *