ژست عکاسی از کودک

۲۰ ژست جذاب عکاسی کودک – قسمت دوم

آرامش کودک در کنار والدین واقعا تصویر قشنگی است. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم لحظات شیرین کودکتان با خانواده را ثبت کنید. در بخش اول ژست‌های تک نفره کودک را بررسی کردیم. حالا وقتش رسیده چند عکس زیبای گروهی و خانوادگی از بچه‌ها بگیریم. با عکس پرینت همراه باشید.

برای ژست‌های بیشتر کودکانه سری به مقالات زیر بزنید:

۱۵. عکاسی از کودک در حین ورزش

کودکان عاشق بازی و ورزش‌های گروهی هستند. اگر فرزند شما ورزش خاصی مثل والیبال یا بسکتبال انجام می دهد، از او عکس بگیرید. می‌توانید از ژست‌های خاص او با وسیله‌های مرتبط با ورزشش ایده بگیرید.

ژست ورزشی کودکانه

۱۶. ژست عکاسی کودک و والدین

یک ژست خیلی زیبا از پدر و مادر با فرزند این است که والدین روی زمین دراز بکشند. حالا کودک روی سینه آنها قرار بگیرد. اگر کودک شما نوپاست، می‌توانید او را با دو دست بالا بگیرید. این ایده در خانه و بدون هیچ وسیله خاصی قابل اجراست.

ژست عکاسی کودک

۱۷. آغوش کودکانه با والدین

اگر بیرون خانه هستید و دنبال یک ژست صمیمانه می‌گردید، به عکس زیر توجه کنید. کافی است مادر کودک را در آغوش بگیرد. اگر مادر و کودک به هم نگاه کنند زیبایی عکس بیشتر می‌شود. به یک عکس بسنده نکنید و چندین مورد با حالت‌های مختلف سر ثبت کنید.

ژست عکس با کودک

۱۸. پرتره کودک با والدین

یک ژست ساده و دوست‌داشتنی که در هر مکانی قابل اجراست. فقط از کودک بخواهید پدر یا مادرش را بغل کند.  قطعا از این حالت طبیعی،  یک عکس رویایی و زیبا خواهید داشت.

ژست عکاسی مادر و کودک

۱۹. ژست عکس خانوادگی در خانه

 ابتدا از پدر یا مادر بخواهید روی زمین دراز بکشد. سپس کودک روی والدین یا پشت آنها قرار بگیرد، این ژست آسان را با چندین عکس ثبت کنید. لبخند یادتان نرود!

ژست عکاسی با فرزند

۲۰. ژست عکس خانوادگی با کودکان

ترکیبی که در عکس میبینید یک ژست خانوادگی بسیار ساده و جذاب است . این ژست در هر حالتی زیباست. چه زمانی که روی تخت هستید، چه وقتی در طبیعت هستید و روی چمن عکس می‌گیرید. در این عکس به پس زمینه توجه کنید. برای خلاقیت بیشتر می‌توانید اشیایی مثل عروسک را به تصویر اضافه کنید.

ایده عکس با فرزندان

و در آخر…یک نکته ضروری!

توجه داشته باشید که بچه‌ها به سرعت حرکت می‌کنند. حرکت سر، سرعت در چرخش چشم، و حالات صورت بچه مدام در حال تغییر است. این یعنی برای عکاسی از کودک باید از سرعت بالای شاتر استفاده کنید. به این ترتیب عکستان تار نمی‌شود. یک راه دیگر استفاده از ایزوهای بالاتر از نرمال است. همچنین حتما دوربین خود را روی عکاسی پیاپی تنظیم کنید تا در هر بار چندین عکس بگیرد. در این حالت می‌توانید از هر صحنه بهترین عکس را انتخاب کنید.

چاپ عکس کودک روی محصولات خلاقانه

عکس پرینت آرزو دارد همواره بهترین صحنه‌ها را از کودکتان ثبت کنید. ما در مرحله ماندگار کردن خاطرات کودک نیز همراه شما هستیم. برای چاپ عکس کوچولویتان روی انواع محصولات جذاب، سری به صفحه بیبی فیس بزنید. در این صفحه اختصاصی انواع فتوبوک کارتونی، شاسی تم کودک، مگنت بچه‌گانه و… قابل سفارش هستند. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *